Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co sie mogło zepsuć?!
Autor Wiadomość
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 19:04   Co sie mogło zepsuć?!

Kurcze mój galant ma dziwne problemy. Otóż jak silnik sie nagrzeje zaczyna pracować jakby
nie palił na wszystkie gary. Szarpie prycha. Powymieniałem filtry , wymieniłem pompę ( po ty zabiegu przestał gasnąć. Ciśnienie garach na zimnym i ciepłym silniku jest dobre a jednak ma te irytujące objawy.Dodam że na gazie jest wszystko ok :shock: . Ludzie pomóżcie bo już mnie krew zalewa. mój gal to 91 rok 1,8 pb na szprycy.
Ostatnio zmieniony przez pem77 20-03-2008, 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 20-03-2008, 19:33   

Najprawdopodobniej to zapchane wtryski.
Z tym że zazwyczaj jest tak że na zimnym ma problemy z równą pracą, no ale jak widać nie jest to regułą. Proponuję trochę nim pojeździć na benzynie - moze się odetkają te wtryski. Lub je wymienić na takie które nie były używane w silniku z LPG (koszt ok 200zł)
Może tez pomoże dodanie do PB środków czyszczących wtryski.
_________________

 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 21:11   

Chemia nie pomogła , jazda z padaczką też wiec mam nadzieje że masz racje i ze to te wtryski zawodzą
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-03-2008, 21:35   

pem77 - odezwij sie do mnie na PW - jutro jade do Malborka, wiec mozesz tam podjechac, pozycze Ci moje wtryski i zobaczysz czy to one
podkreslam - tylko jutro wieczorem wchodzi w gre

inna sprawa, ze auta z lpg sa - moim zdaniem - niemal nienaprawialne i niediagnozowalne
lpg, wszystkie wpiecia w podcisnienia i w elektryke daja nieskonczone mozliwosci usterek...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 20-03-2008, 22:21   

Miałem ten sam problem.Sprawdzałem wszystkie ustawienia kilka razy,i nic.Okazało się że jeden z zaworów był za ciasny.Nigdy bym na to nie wpadł,bo na gazie działał normalnie.
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2008, 06:40   

Jak to sprawdzić i jaka powinna być prawidłowa szczelina ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-03-2008, 11:02   

regulacje zaworow masz opisana na mojej WWW
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2008, 12:11   

Niestety regulacja zaworów w niczym nie pomogła . Jedyne co to wreszcie zlikwidowalem wyciek z pod pokrywy. Od wtorku rozpoczynam poszukiwania fachmena w Elblągu ktory będzie w stanie mi go zdiagnozować :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.