 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co sie mogło zepsuć?! |
Autor |
Wiadomość |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 19:04 Co sie mogło zepsuć?!
|
|
|
Kurcze mój galant ma dziwne problemy. Otóż jak silnik sie nagrzeje zaczyna pracować jakby
nie palił na wszystkie gary. Szarpie prycha. Powymieniałem filtry , wymieniłem pompę ( po ty zabiegu przestał gasnąć. Ciśnienie garach na zimnym i ciepłym silniku jest dobre a jednak ma te irytujące objawy.Dodam że na gazie jest wszystko ok . Ludzie pomóżcie bo już mnie krew zalewa. mój gal to 91 rok 1,8 pb na szprycy. |
Ostatnio zmieniony przez pem77 20-03-2008, 20:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20-03-2008, 19:33
|
|
|
Najprawdopodobniej to zapchane wtryski.
Z tym że zazwyczaj jest tak że na zimnym ma problemy z równą pracą, no ale jak widać nie jest to regułą. Proponuję trochę nim pojeździć na benzynie - moze się odetkają te wtryski. Lub je wymienić na takie które nie były używane w silniku z LPG (koszt ok 200zł)
Może tez pomoże dodanie do PB środków czyszczących wtryski. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 21:11
|
|
|
Chemia nie pomogła , jazda z padaczką też wiec mam nadzieje że masz racje i ze to te wtryski zawodzą |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-03-2008, 21:35
|
|
|
pem77 - odezwij sie do mnie na PW - jutro jade do Malborka, wiec mozesz tam podjechac, pozycze Ci moje wtryski i zobaczysz czy to one
podkreslam - tylko jutro wieczorem wchodzi w gre
inna sprawa, ze auta z lpg sa - moim zdaniem - niemal nienaprawialne i niediagnozowalne
lpg, wszystkie wpiecia w podcisnienia i w elektryke daja nieskonczone mozliwosci usterek... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 20-03-2008, 22:21
|
|
|
Miałem ten sam problem.Sprawdzałem wszystkie ustawienia kilka razy,i nic.Okazało się że jeden z zaworów był za ciasny.Nigdy bym na to nie wpadł,bo na gazie działał normalnie. |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2008, 06:40
|
|
|
Jak to sprawdzić i jaka powinna być prawidłowa szczelina ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-03-2008, 11:02
|
|
|
regulacje zaworow masz opisana na mojej WWW |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2008, 12:11
|
|
|
Niestety regulacja zaworów w niczym nie pomogła . Jedyne co to wreszcie zlikwidowalem wyciek z pod pokrywy. Od wtorku rozpoczynam poszukiwania fachmena w Elblągu ktory będzie w stanie mi go zdiagnozować |
|
|
|
 |
|
|