|
[cari GDI] z 10w40 na 10w30 ? |
| Autor |
Wiadomość |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-03-2008, 11:41
|
|
|
A ja mam zalany shell 10w60 i dla mnie( mojego auta) jest to najlepszy olej.
W zeszłym roku sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju, więc po 2 dniach znowu zmieniłem olej na shella |
|
|
|
 |
XL
Mitsumaniak Rycerz Dżidiaj
Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Bytom-Rozbark
|
Wysłany: 23-03-2008, 13:31
|
|
|
| Cytat: | | sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju |
RadziX - napisz jaki przebieg ma Twój samochód, ten objaw może świadczyć o naprawdę dużym zużyciu silnika.
Może niech ktoś zrobi ankietę "na jakim oleju chodzi Twój GDI" ? Sam bym zrobił, ale nie wiem jak...
Pozdrawiam, XL |
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-03-2008, 21:03
|
|
|
przebieg był 125000. po zalaniu shell wszystko jest OK.
Widocznie ten typ tak ma |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2008, 23:39
|
|
|
| RadziX napisał/a: | | W zeszłym roku sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju, |
Zdejmij miskę oleju. Założę się że smok pompy zaklejony jest żużlem |
_________________
 |
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-03-2008, 04:54
|
|
|
miske olejową miałem wymienianą, więc było czyszczone (chyba).
Było tak ponad rok temu, po wymianie shell nie ma najmniejszego problemu.
Może było tak że po nagrzaniu Texaco robiło się za bardzo rzadkie i tracił ciśnienie.
Teraz jest Ok więc nic nie będe kombinował |
|
|
|
 |
|
|