Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[cari GDI] z 10w40 na 10w30 ?
Autor Wiadomość
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-03-2008, 11:41   

A ja mam zalany shell 10w60 i dla mnie( mojego auta) jest to najlepszy olej.
W zeszłym roku sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju, więc po 2 dniach znowu zmieniłem olej na shella
 
 
XL 
Mitsumaniak
Rycerz Dżidiaj

Auto: Carisma 1,8 GDI EXE /98'/
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Bytom-Rozbark
Wysłany: 23-03-2008, 13:31   

Cytat:
sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju

RadziX - napisz jaki przebieg ma Twój samochód, ten objaw może świadczyć o naprawdę dużym zużyciu silnika.
Może niech ktoś zrobi ankietę "na jakim oleju chodzi Twój GDI" ? Sam bym zrobił, ale nie wiem jak...

Pozdrawiam, XL
 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-03-2008, 21:03   

przebieg był 125000. po zalaniu shell wszystko jest OK.
Widocznie ten typ tak ma
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2008, 23:39   

RadziX napisał/a:
W zeszłym roku sprobowałem zalać Texaco 10w30 i rezultat był taki że na niskich obrotach ( po nagrzaniu silnika) zapalała sie kontrolka od oleju,

Zdejmij miskę oleju. Założę się że smok pompy zaklejony jest żużlem
_________________

 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-03-2008, 04:54   

miske olejową miałem wymienianą, więc było czyszczone (chyba).
Było tak ponad rok temu, po wymianie shell nie ma najmniejszego problemu.
Może było tak że po nagrzaniu Texaco robiło się za bardzo rzadkie i tracił ciśnienie.
Teraz jest Ok więc nic nie będe kombinował :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.