Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kmer
13-10-2009, 12:44
[EAx 97-04] Legnum
Autor Wiadomość
Tobi
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 10:33   [EAx 97-04] Legnum

Co myslicie o tym Legnum? :)

http://moto.allegro.pl/it..._vr4_280ps.html


(napisałem "między innymi" bo może coś tu jeszcze dorzucę do oceny)
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-03-2008, 13:51   

Pewnie trzeba by dokładnie go oblukać, ale na zdjęciach wygląda naprawdę zajefajnie :lol: I jeszcze ta cena :p
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Tobi
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 13:54   

Jaki koszt przeróbki na prawidłową stronę? :D
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2008, 13:55   

Może fajne... ale nie znajduje nabywcy za tą cenę w UK :P
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-03-2008, 14:03   

macia napisał/a:
I jeszcze ta cena

Liczy na więcej (licytacja) :p
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-03-2008, 14:11   

Tobi napisał/a:
Jaki koszt przeróbki na prawidłową stronę? :D


Na gotowo nie licz, że wyjdzie mniej niż 40-50 kzł

swinks_UK napisał/a:
Może fajne... ale nie znajduje nabywcy za tą cenę w UK :P


Możesz rozwinąć swoją myśł? Znaczy, że 2k funtów to dużo w UK - można kupić taniej w miarę OK sztuke?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 15:10   

To co warto by było sie w niego pchać?? Za te pieniądze a co z tym przepływomierzem jaki koszt wymiany
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2008, 16:50   

Bartek: 12.5k złotych to w tej chwili to prawie 2800 GBP. Ja kupiłem swojego za 2250 GBP (ten sam rocznik sądząc z tablic), przebieg był 75k mil, w dodatku miałem już 5k mil wstecz zrobiony pełny serwis (z wymianą rozrządu włącznie). Jedyne co w moim szwankowało to tylne prawe łożysko w kole (pełny koszt z robocizną to 170 GBP).
Ten z Allegro jest po drobnej stłuczce, ma walniętą przepływkę (hm... czy tylko???), więc nie jest wart więcej niż 2200 GBP, co daje na polskie jakieś 9900 złotych. Z tego co pamiętam to był w UK wystawiony za 3000 GBP i nie było chętnych. Poza tym podany przebieg mi mocno śmierdzi. Był chyba taki sam, ale w milach :doubt:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-03-2008, 17:19   

Licznik ma japoński, więc raczej w km.......a 2.5 kzł za starcza na jakieś 2000 km lawetą, więc jeżeli został przemieszczony o ponad 1000 km w jedną stronę, to uważam to za uczciwy przelicznik ;) ....

Co do przepływki uszkodzonej, myślę, że jest to tylko "przykrywka" uszkodzonej(nych) turbin.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2008, 18:42   

No więc licznik ma raczej w... milach. jak widzisz auto było/jest zarejstrowane od jakiegoś czasu w UK, więc musiało mieć wstawiony licznik z zakresem do 180mph (brak km/h na tarczy) i tak samo innymi bebechami (mam na myśli licznik). Tutaj raczej zwykła tarcza z 2.5V6 nie podejdzie, bo inny zakres prędkości i inny zakres obrotów, ponadto dodatkowe kontrolki a w szczególności AYC.
Poza tym, chyba Leggy raczej przyjechał na własnych kołach do kraju. Taniej. Całe koszty to: 26 GBP za 2-dniowe ubezpieczenie, 19 GBP prom i jakieś 150 GBP na paliwko.
No faktycznie przepływka może sygnalizować padniętą turbinkę. Ciekawe ile TD03 kosztuje w Polsce...?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 26-03-2008, 19:43   

Ten legnum już był jakiś czas temu na allegro, 2 lub 3 miesiące temu, i jak widać od tamtej pory nie znalazł nabywcy. Moim zdaniem luksus to raczej nie będzie.
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 20:02   

ta jak wypadl z UK za taka cene to raczej ruina z przebiegiem nie tylko kreconym ale i zajechany. umowmy sie szczerze nie ma na swiecie tylu egzemplazy tak starych z tak niskim przebiegiem :lol: i akurat jeden u nas tanio aj!
lepiej kupic cos w lepszym stanie i za normalne pieniadze a pozniej przerabiac bo sama cena auta to pikus tutaj. czyli nie dziwi kogos ze zwykly galant by za tyle nie poszedl i byloby "dziwnie tani pewnie walony i bez silnika..."?
wedlug moich kalkulacji kupiony musial byc za jakies 500-700GBP inaczej nikt by sobie dupy nie zawracal.
btw. przedwczoraj kombi vr4 '99 zarejestrowany w '00 nie przeszedl badania gieldowego w JP bo mial m.in. 46tys przebiegu i z marszu zakwestionowano zanizony przebieg, no a w japoni jest inna kultrura, rowerek pociag albo cus a samochodem to sie unika i z tad niskie kilometry ale nie tak niskie nie?
pojedz obejrzyj i zobaczysz. szanse sa, znikome ale sa, ze gra warta swieczki.
 
 
t.o 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 109
Skąd: Małopolska
Wysłany: 27-03-2008, 21:19   

macia napisał/a:
Pewnie trzeba by dokładnie go oblukać, ale na zdjęciach wygląda naprawdę zajefajnie :lol: I jeszcze ta cena :p


Macia, znudził Ci sie Gal? ;>

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4645872
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-03-2008, 21:41   

Zgodze sie ze był na alledrogo, nawet była dyskusja o nim na forum i spieraliśmy sie czy jest coś pekniete w śrdoku czy nie....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-03-2008, 22:23   

W anglii poszedł za 9,5tys zł(wiem bo chciałem go:() z tego co pamietam(byłem ogladac :) )
ma uszkodzony intercooler,wydech dziurawy i ogólnie cos tam jeszcze mu dolegało...
z anglii podobno laweta przybył.
Tyle pamietam z rozmowy z włascicielem...
W PL go pewnie troche pocisneli jeszcze bo sporo czasu mineło od ogladania go.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.