Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie kupic czujnik spalania stukowego (knock sensor)
Autor Wiadomość
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 12:31   Gdzie kupic czujnik spalania stukowego (knock sensor)

Mam problem ,poniewaz nie moge dostac owego czujnika, kupilem uzywany ale izolacja jest przegrzana i zapewne ten sam problem jest u mnie. A moze ktos wie jak z powrotem te kable polutowac??jak powinny byc polutowane??
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 30-03-2008, 19:01   

witam, przerabiałem kiedys ten problem, duzego wyboru nie masz albo serwis i cena 850zł i ponad miesiąc czekania zanim sprowadza, albo używka tylko nie moze pochodzic z przegrzanego silnika, jak ma jakikolwiek wyciek takiej jakby żywicy to na bank jest uszkodzony, kable jesli sie stopiły to tez na bank czujnik jest przegrzany i mozesz go wyrzucic, jest kilka firm w polsce ktore maja czesci do 3000 gt dobra jest CARUSA na bank beda mieli sporo od nich kupiłem i wszysko było sprawne, ja dałem za uzywke 100zł, mozesz tez sciagnac ze stanów nowka wychodzi 250zł + wysyłka ze strony www.3sx.com wysyłaja do polski tyle ze to tez trwa troche.
Ostatnio zmieniony przez n3000 28-01-2011, 08:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 19-04-2008, 11:44   

ja sciagne z serwisu mitsubishi w 2 tyg.
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 12:47   

Dzieki kiepuczi ale juz zakupilem.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 28-12-2008, 13:42   

witam
gdzies na jakiejs stronie widzialem instrukcje jak zamntowac czujnik spalania stukowego do 1 gen. nie moge znalesc linku do tego . ktos wie gdzie i jak to jest zamontwane? widzialem na 3sx zestaw lub na ipsmotorsport. ewentualnie jaki warto kupic? w 1 gen z tego co wiem nie ma takiego czujnika.
Jak wyglada instalacja innych czujnikow? egt/afr boost itp? trzeba sie gdzies wwiercac i czy jest to dosc skomplikowane?
w najblizszym czasie zmieniam downpipe i kolektory. wiec przy okazji moglbym zrobic pare modyfikacji.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2008, 22:47   

Zapewne nie chodzi ci o czujnik tylko o wskaznik. http://www.stealth316.com/2-knockbox-install.htm Czujnik posiadasz w silniku i ja go juz wymienilem ,palil sie check engine i wykazalo ze to jest wina tego czujnika,teraz jest ok.Mysle ze taki wzkaznik nie jest ci za bardzo potrzebny bynajmniej moim zdaniem,sprawdza sie on przy wyzszych modyfikacjach silnika kiedy stroi sie silnik i trzeba monitorawac aby ci tlokow nie potopilo. Co sie tyczy wzkaznika egt czyli temp. gazow wylotowych jest juz duzo trudniej. http://www.stealth316.com/2-egtpyrometers.htm oczywiscie aby byl poprawnie zamontowany, afr latwizna to samo z boost
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 28-12-2008, 23:50   

witam
dzieki za odpowiedz.
rzecz w tym ze mam zamiar przeprowadzic dosc znaczne modyfikacje nie zakuwajac silnika , przynajmniej nie w pierwszym etapie.
1 etap to kompletny wydech tj kolektory,downpipe,back cat. zaslepienie egr+ mapa nowa/wystrojenie auta i podniesienie nieznacznie boosta cos pod 400KM
chcialbym miec przed tym pelen zestaw wskaznikow. nie chcialbym jeszcze zajechac silnikia poki jest w dobrym stanie.
taki mam plan.
back cat grredy'go montuje jutro oraz egr. na reszte sprzetu czekam a potem jade wystroic auto. wraz ze zmiana kolektora i downpipa chcialbym zainstalowac niezbedne wskazniki.

edit. problem w tym ze jestem niezla lama jesli chodzi o mechanike...no ale.. od czegos trzeba zaczac.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 02:04   

Czytałem troszkę, rozmawiałem z modrymi i modrzejszymi, i chętnie poznam fachową opinię ludzi z forum. Jaki i na ile można bezpiecznie krecic VR4.
Przedewszystkim nie chodzi o zabicie autka :) . VR4 pada skrzynia, transmiter, panewki itd, wszytsko ma swoja wytrzymalosc. Jaka tutaj jest bezpieczna granica?
Troszkę interesowalem sie Nissanami i tam rezerwy sa zaskakujące, niestety w miskach chyba nie :(
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 08:14   

To siwetnie,ze zaczynasz od wskaznikow,moim zdaniem wazne jest monitorowanie silnika.Pamietaj tylko aby nie pchac jakiegos taniego gowna ,bo to przyniesie wiecej szkody niz pozytku.Nie tam abys montowal defi lub cos innego ale chociaz cos ze sredniej pulki . A wiec tomasz,z tego co ja sie orientowalem jak bylem w stanach napewno gorna granica dla walu to max 450ps i spotkalem sie z kilkoma ludzmi ktorzy mi to potwierdzili.Skrzynia i reszta ? :-) seryjne 300 koni jest dla 5biegowej zabujstwem.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 29-12-2008, 08:59   

tak ogolnie zapytam , ktore wskazniki mi polecacie zeby zamontowac? bede mial listwe na slupek wskazniki 60mm. grredy? cos w miare rozsadnego ale zeby to nie byla zupelna chinszczyzna
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 11:55   

Z 60mm w slupku zrezygnuj,mam trzy 52 to i tak zaslania mi widok a co dopiero wieksze. Jezeli moge ci doradzic ale rzecz jasna to moja opinia to mozesz zrobic tak: w konsoli srodkowej zamiast seryjnych wrzuc 60mm temp.wody ,temp.oleju ,cisnienie oleju. w slupek wrzuc afr i egt-52mm a na kolumnie kierownicy zarzuc turbo-52mm. Bedziesz mial turbo caly czas na widoku i widzac jakie daje ci cisnienie nie odrywajac znacznie wzroku od kierunku jazdy a na pozostale zegary mozesz zerkac czasami aby sprawdzic jaka obecnie ma temp i inne wartosci a jak ci ie cos bedzie dziac z reguly w lepszych wskaznikach masz ustawienia graniczne i czerwona dioda napewno ci sie rzuci w oczy. Wskazniki greedy,dobry wybor lecz nie wiem jak z kasa stoisz.Czytalem na temat wskaznikow auto gauge na innych forach ,kiedys robili totalny badziew ale kiedy wprowadzili serie SM zaczelo sie to zmieniac poniewaz zegary z tej seri sa juz na silniczku krokowym i pokazuja w miare dobrze,moze to jest dobra alternatywa.

[ Dodano: 02-01-2009, 14:40 ]
Widzieliscie rozwiazanie HKS odnosnie wskaznikow?? Cos ala GT-R :-) system nazywa sie C.A.M.P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.