Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Wiatrak szaleje
Autor Wiadomość
Jani
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 17:07   [CA4A 1.6] Wiatrak szaleje

Witam. Mam taki problem ze swoim colcikiem, że jak tylko przekręcę kluczyk w stacyjce to od razu zaczyna pracować wiatrak, jest to pozosta(złość) po wymianie uszczelki pod głowicą. Robiłem to sam i możliwe ze nie podłączyłem dokładnie wszystkich kabeków lub któryś sie naderwał. Ponadto komputer nie chce po zresetowaniu współpracować... Robiłem reset już kilkakrotnie, a silnik na wolnych obrotach szaleje (obroty na 2400, 1400 bądź skacze od 800 do 1400). Jest to najprawdopodobniej związane z tym, że nie mogę dojść do porozumienia z wiatrakiem... Jeśli ktoś mógłby udzieliś mi kilku wskazówek byłbym naprawdę wdzięczny.

Pod spodem zamieszczam obrazek, na którym można zobaczyć co i jak podłączyłem.





 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 22:57   

Ja mialem po resecie kompa taka sytuacje ze musialem przejechac ok 50km zeby komp sie znowu nauczyl wolnych obrotow. Moze u Ciebie tez wystepuje taka sytuacja.
A wiatrak w tym modelu nie bierze sygnalu z czujnika umieszczonego w chlodnicy?
 
 
Jani
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 23:57   

Zrobiłem już 150km po ostatnim restarcie i ciagle to samo.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-03-2008, 00:10   

Najprawdopodobniej problemy są z czujnikiem temp. cieczy chłodzącej dla komputera......

Uderz do kolegi cy-cek, on jest z Olsztyna, - ma palmę, może się uda zdiagnozować usterkę.....

2 sprawa - nie podoba mi się położenie aparatu zapłonowego, ale w 4g92 nie jestem ekspertem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-03-2008, 08:22   

U siebie miałem to samo jak kupiłem samochód.
Gdy naprawiłem ECU to po odpaleniu obroty skakały sobie od 2000 do 3000, było słychać strzały w kolektor. Pomogło ustawienie aparatu na punkty. Ustaw aparat i wtedy sprawdz!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-03-2008, 09:30   

Bartek napisał/a:
2 sprawa - nie podoba mi się położenie aparatu zapłonowego, ale w 4g92 nie jestem ekspertem ;)
Dokładnie. Aparat jest za mocno przekręcony w lewo.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2008, 10:47   

jest tez tak, ze spalony bezpiecznik od ECU powoduje wlaczenie wentyla zaraz po kluczyku na ON (na pewno w autach po '96 roku) - moze to tez byc przyczyna braku nauki wolnych obrotow
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2008, 12:24   

zapraszam do kontaktu na PW. Podjadę i obejrzę. Pewnie jakaś prosta sprawa. Widzę iż czerwonego silikonu przy przepustnicy nie żałowałeś :)
 
 
Jani
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2008, 14:51   

Przy przepustnicy to jeszcze nic w porownaniu z tym ile silikonu dalem pod pokrywe zaworow ;]
no ale co ja mu bede zalowal ;]
dzieki za pomoc, napisze mam nadzieje jak juz sie uporam z problemem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-03-2008, 09:54   

Jani napisał/a:
Przy przepustnicy to jeszcze nic w porownaniu z tym ile silikonu dalem pod pokrywe zaworow ;]
Pod pokrywą zaworów nie powinno być ani grama silikonu. Tak samo zresztą pod przepustnicą.
 
 
Jani
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 14:59   

ups... a mi powiedzieli ze trzeba to dalem...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2008, 18:37   

ja tez daje pod pokrywe - wszystko zalezy od jej ksztaltu i sposobu mocowania
z reguly daje przy polokraglym miejscu przy rozrzadze, a jak uszczelka calkiem plaska jest, to przy srubkach
w kazdym razie zawsze daje go cienko - warstwa nawet 1 mm nie ma
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2008, 10:44   

Krzyzak napisał/a:
z reguly daje przy polokraglym miejscu przy rozrzadze


w tym miejscu zawsze trzeba dawać cienką warstwę, tam gdzie uszczelka ma jakieś półokrągłości nawet jak jest nowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.