[ALL] cieknie olej spod aparatu zapłonowego |
Autor |
Wiadomość |
montero [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 13:54 [ALL] cieknie olej spod aparatu zapłonowego
|
|
|
Walczę z ta uszczelka już jakiś czas i ciągle cieknie mi olej miedzy aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Panowie wiecie może gdzie można dostać nową uszczelkę do aparatu zapłonowego. Uszczelka jest w kształcie koła. Probowałem uszczelnić to za pomocą smaru grafitowego bo tak mi doradzono ale to nie pomogło. Potrzebuje nowa uszczelkę i jak ktoś wie gdzie można to dostać to proszę piszcie. Albo powiedźcie co mogę z tym jeszcze zrobić. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 04-04-2008, 02:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-03-2008, 18:55
|
|
|
montero napisał/a: | ciągle cieknie mi olej miedzy aparatem zapłonowym a blokiem silnika | Jak rozumiem pomiędzy aparatem zapłonowym a głowicą? montero napisał/a: | jak ktoś wie gdzie można to dostać to proszę piszcie | Poszukaj na forum kontaktu do japaneze. |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 31-03-2008, 20:42
|
|
|
Montero- jak nie dostaniesz tej uszczelki to sprubuj na odcisk wyciąc uszczelkę z cienkiego klinkierytu . Można kupic uszczelkę podobną ale eiększą od potrzebnej lub cienki klinkieryt wyjąc aparat zapłonowy ,korpus posmarowac cieńko smarem i przycisnąc do niegocieńki karton .Zostanie ślad otworu-wycinamy go, zakładamy na aparat -odrysowujemyna zewnatrz aparatu i wycinamy.Mamy już wzór uszczelki-przykładamy do klinkierytu -odrysowujemy i wycinamy . Można wziąśc ten wzór iśc do sklepu z szęściami samochodowymi i przypasowujemy do uszczelek jakie mają na sklepie i może z któreś da radę wyciac pod aparat zapłonowy .Tak można zrobic samemu uszczelki nietypowe i pamiętamy że uszczelki
NIE ZAKŁADAMY NA SMAR GRAITOWY-TYLKO NA SPECJALNY SILIKON ,KTÓRY DOSTANIEMY W SKLEPIE Z CZĘŚCIAMI SAMOCHODOWYMI .
montero -skąd taki pomysł ze smarem graitowym.Służy on do smarowania panewek pracujących w wysokiej temperaturze i na wolnych obrotach .
[ Dodano: 31-03-2008, 20:45 ]
CHODZI O SMAR GRAFITOWY- przeniknął błąd przy pisaniu i nie zauważyłem |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-03-2008, 21:15
|
|
|
Miroslaw1305 w CAO 1.3 jest zwykły oring. |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 01-04-2008, 19:53
|
|
|
Czyli kupic oring - oczywiście odporna guma na wysoką temperaturę i olej .
Hugo napisałem jak zrobic uszczelkę gdy jej nie ma .O tym że w tym colcie jest oring nie wiedziałem sory .
Jednak mój opis może się przydac w sytuacjach awaryjnych -(JAK ZROBIC USZCZELKĘ SZYBKO I TANIO
) chyba że uszczelka jest dostępna to kupujemy . |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-04-2008, 22:34
|
|
|
Miroslaw1305 napisał/a: | Hugo napisałem jak zrobic uszczelkę gdy jej nie ma | Rozumiem i nie mam nic przeciwko. Opis bardzo dobry.
P.S. Właśnie przed chwilą wymieniłem ten oring u dziewczyny w CAO 1.3
Bardzo przyjemna robótka...
montero jesteś pewien, że leci spod aparatu zapłonowego? Może leci spod głowicy? |
|
|
|
 |
|