 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Szarpie, silnik pracuje nierownomiernie |
Autor |
Wiadomość |
ppio [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2008, 16:19
|
|
|
U mnie kontrolka od komputera normalnie gaśnie nie świeci cały czas ,po uruchomieniu auta gaśnie, chyba jakby kondesatory siadły to kontrolka CE się świeci , tak myślałem
jeszcze wymienić kopułkę i filter paliwa bo może z dziesięć lat nie wymieniany jak to nie pomoże to za komputer trzeba by się wziąść
Acha jak wymienić ten filtr paliwa,bo przyznam że niewiem gdzie on jest i czy kupie odpowiedni to tego modelu |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2008, 13:36
|
|
|
ppio napisał/a: | U mnie kontrolka od komputera normalnie gaśnie nie świeci cały czas ,po uruchomieniu auta gaśnie, chyba jakby kondesatory siadły to kontrolka CE się świeci , tak myślałem
jeszcze wymienić kopułkę i filter paliwa bo może z dziesięć lat nie wymieniany jak to nie pomoże to za komputer trzeba by się wziąść |
Filterek warto wymieniac, najlepiej przy wymianie oleju, filterek oleju i paliwa razem trzasnac, koszt filtra paliwa to 20-40 zł, wymiana też grosze, a potem nie ma kłopotów. Ja wymieniłem niedawno przed zimą filterek paliwa, świeczki itd. To dobrze robi na odpalanie. Miałem z szarpaniem problem okazało się, że jak mi mechanik odkręcił filtr paliwa to woda wypłynęła razem z paliwem. Teraz w zimie robie tak, że na bak wlewam pół litra denaturatu albo płyn STP absorbujący wodę z baku. Jak spada ilość paliwa na rezerwie to czasem tak pracuje nierównomiernie, ale kłopoty odeszły jak ręką odjął.
Co do CE to tak jak pisałem koszt wszystkiego to sprawy złotówki-dwóch za kondensatory + przylutowanie, jak nie zrobisz tego sam to też ze 2 dychy.
ppio napisał/a: | Acha jak wymienić ten filtr paliwa,bo przyznam że niewiem gdzie on jest i czy kupie odpowiedni to tego modelu |
Jak otworzysz maskę to pod szybą, bardziej z lewej (o ile mnie pamięć nie myli) - nie wiem jak to opisać, na klucz osiemnastkę chyba. |
|
|
|
 |
ppio [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 18:39
|
|
|
No wystarczyło wymienić 1 wtrysk,takie to proste
iskra była a pracował silnik na trzy garki , kurcze tyle
wydatków i kombinowania a wystarczyło na alegro kupić używane
wtryski i wymienić ten co nie działał i po kłopocie zaledwie 100zł za komplet
i bez stresów.....Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 13:59
|
|
|
Też to ostatnio przerabiałem, najpierw 4 były czyszczone, ale 2 dawały w kość nadal, udało mi się kupić 4 wtryski sprawne za 50 zł, 2 wymieniłem i wszystko wróciło do normy |
|
|
|
 |
|
|