Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Szarpie, silnik pracuje nierownomiernie
Autor Wiadomość
ppio
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 16:19   

U mnie kontrolka od komputera normalnie gaśnie nie świeci cały czas ,po uruchomieniu auta gaśnie, chyba jakby kondesatory siadły to kontrolka CE się świeci , tak myślałem
jeszcze wymienić kopułkę i filter paliwa bo może z dziesięć lat nie wymieniany jak to nie pomoże to za komputer trzeba by się wziąść

Acha jak wymienić ten filtr paliwa,bo przyznam że niewiem gdzie on jest i czy kupie odpowiedni to tego modelu
 
 
Filip_S
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 13:36   

ppio napisał/a:
U mnie kontrolka od komputera normalnie gaśnie nie świeci cały czas ,po uruchomieniu auta gaśnie, chyba jakby kondesatory siadły to kontrolka CE się świeci , tak myślałem
jeszcze wymienić kopułkę i filter paliwa bo może z dziesięć lat nie wymieniany jak to nie pomoże to za komputer trzeba by się wziąść


Filterek warto wymieniac, najlepiej przy wymianie oleju, filterek oleju i paliwa razem trzasnac, koszt filtra paliwa to 20-40 zł, wymiana też grosze, a potem nie ma kłopotów. Ja wymieniłem niedawno przed zimą filterek paliwa, świeczki itd. To dobrze robi na odpalanie. Miałem z szarpaniem problem okazało się, że jak mi mechanik odkręcił filtr paliwa to woda wypłynęła razem z paliwem. Teraz w zimie robie tak, że na bak wlewam pół litra denaturatu albo płyn STP absorbujący wodę z baku. Jak spada ilość paliwa na rezerwie to czasem tak pracuje nierównomiernie, ale kłopoty odeszły jak ręką odjął.

Co do CE to tak jak pisałem koszt wszystkiego to sprawy złotówki-dwóch za kondensatory + przylutowanie, jak nie zrobisz tego sam to też ze 2 dychy.

ppio napisał/a:
Acha jak wymienić ten filtr paliwa,bo przyznam że niewiem gdzie on jest i czy kupie odpowiedni to tego modelu


Jak otworzysz maskę to pod szybą, bardziej z lewej (o ile mnie pamięć nie myli) - nie wiem jak to opisać, na klucz osiemnastkę chyba.
 
 
ppio
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 18:39   

No wystarczyło wymienić 1 wtrysk,takie to proste
iskra była a pracował silnik na trzy garki , kurcze tyle
wydatków i kombinowania a wystarczyło na alegro kupić używane
wtryski i wymienić ten co nie działał i po kłopocie zaledwie 100zł za komplet
i bez stresów.....Pozdrawiam
 
 
Filip_S
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2008, 13:59   

Też to ostatnio przerabiałem, najpierw 4 były czyszczone, ale 2 dawały w kość nadal, udało mi się kupić 4 wtryski sprawne za 50 zł, 2 wymieniłem i wszystko wróciło do normy :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.