 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:44 |
[CA1A 1.3] Opis bezpieczników |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2006, 20:53 [CA1A 1.3] Opis bezpieczników
|
|
|
Czy ktoś z posiadaczy CA0 z silnikiem 1,3 mógłby mi podać opis (rozmieszczenie, wartości) bezpieczników w kabinie? W Żabozielonym niestety nie mam wieczka z opisem, a opis i wartości podane w instrukcji obsługi nijak się mają do rzeczywistości... |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 19:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-06-2006, 14:16
|
|
|
opis, który jest do czego też? |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2006, 16:13
|
|
|
Chooper napisał/a: | opis, który jest do czego też? | Tak, bardzo proszę. Mam dość neitypową wersję, więc byłoby to dla mnie bardzo pomocne. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-06-2006, 19:18
|
|
|
opis do zdjęcia powyżej:
1 - wentylator chłodzący
2 - Światła cofania, układ diagnostyczny SRS
3 - Oprzyrządowanie kokpitu, brzęczyk włączonych świateł
4 - zapalniczka, el. lusterka
5 - zegarek, radio
6 - światła STOP
7 - światła awaryjne. kierunkowskazy, ukladdiagnostyczny SRS
8 - centralany zamek
9 - trąbik
10 - układ wycieraczki/spryskiwacze
11 - nieużywany
12 - nieużywany
13 - szyberdach
14 - oświetlenie wnętrza, lampka bagażnika, wskaźniki, zegar, radio, regulacja zamka centralnego, zespól sterowania silnika, przekładnia automatyczna
15 - wentylator chłodzący, podgrzewanie tylnej szyby, okna, spryskiwacze reflektorów, szyberdach, przekaźnik sprzęgła spręzarki, ABS, lampki ostrzegawcze
16 - podgrzewanie siedzeń
17 - oprzyrządowanie kokpitu, przekładnia automatyczna
a tu opis przekaźników, które równieżsą pod maską w modelach 1992-95:
R1 - ABS
R2 - okna
R3 - podgrzewanie tylnej szyby
R4 - światła przeciwmgłowe
R5 - nieuzywany
R6 - tylne światło przeciwmgłowe
A - zespól sterowania centralnego zamka
B - Dioda
 |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2006, 21:23
|
|
|
Wielkie dzięki, Czuperku. "Pomógł" oczywiście przydzieliłem. Tak, jak wspomniałem, rozmieszczenie bezpieczników w komorze silnika jest całkowicie inne niż to podano w instrukcji obsługi jest całkowicie. Rozmieszczenie bezpieczników pod maską i opis w instrukcji to już zupełnei inne historie.
Tytułem uzupełnienia - pod maską znajdują 2 skrzynki z przekaźnikami i bezpiecznikami (być może zależy to od wersji, bo w tej drugiej jest m.in. przekaźnik klimy). Gdy tylko Żabozielony wróci do mnie, sprawdzę i zrobię mały schemat - będzie pełne FAQ dla pokoleń. |
|
|
|
 |
gulon [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 20:31
|
|
|
A tak to wygląda u mnie pod maską po lewej stronie...
Czy tak to powinno być bo mam trochę problemów z elektryką:
- centralnym zamkiem (działa prawidłowo od strony pasażera, od kierowcy kluczyk otwiera tylko drzwi kierowcy)
- obrotomierzem (nie działa)
- nic nie piszczy jak się otworzy drzwi
- radio nie zapamiętuje stacji i działa tylko przy przekręconym kluczyku
???? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2008, 00:36
|
|
|
gulon napisał/a: | - radio nie zapamiętuje stacji i działa tylko przy przekręconym kluczyku | Zawsze tak było czy stało się nagle? O ile prawidłowe jest działanie radia po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie to to, że nie pamięta stacji jest nie tak. Pewnie wystarczy połączyć kabel czerwony od radia (stały plus) z kablem żółtym lub żółto-czerwonym (różnie są oznaczane), czyli plusem po stacyjce. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-04-2008, 09:28
|
|
|
W radiach często są pozamieniane + zasilający (POWER) i + podtrzymujący pamięć (BATT). W większości wystarczy pozamieniać połaczenie kabelków pomiędzy wtyczką ISO, a radiem. W JVC wystarczy przełożyć bezpiecznik (gniazdo ma 3 wyprowadzenia umożliwiając 2 sposoby włożenia bezpiecznika. Schemat gniazda instalacji radiowej w Mitsubishi znajdziecie tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=5507 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2008, 09:34
|
|
|
wichura1 napisał/a: | W radiach często są pozamieniane + zasilający (POWER) i + podtrzymujący pamięć (BATT). W większości wystarczy pozamieniać połaczenie kabelków pomiędzy wtyczką ISO, a radiem. | dokładnie tak było w Alpine, którego niedawno nabyłem. |
|
|
|
 |
|
|