 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] wymiana zegarow na te z obrotomierzem |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 05-04-2008, 20:22 [CJ1A 1.3] wymiana zegarow na te z obrotomierzem
|
|
|
tak wiec gdy chcemy zaopatrzyc naszego colta, w zegary z obrotomierzem, najpierw musimy znalezc " dawce "
poprawnie dzialaja zegary tylko i wylacznie z takiej samej wersji silnikowej jakiej my mamy.
czyli zegary od 1,3 12v z obrotomierzem przeszczepiamy do 1,3 12v bez obrotki
z 1,6 z obrotomierzem do 1,6 bez obrotomierza.
gdy juz kupilismy licznik z obrotka i mamy go w domu czas na pojscie do samochodu i wykrecenie starych zegarow , by zrobic przeszczep . udajemy sie do samochodu, odkrecamy 2 sruby zaznaczone na foto
gdy juz je wykrecimy mozemy zdjac plastikowa oslonke, i naszym ocza ukaze sie jeszcze kolejne 4 srubk, ktore beda znajdowac sie razem z zegarami w zaznaczonych miejscach ( na foto brak zegarow )
po ich wykreceniu i odczepieniu jednej wtyczki (nr1) zegary mamy juz w domu.
jezeli nie przeszkadza nam inny przebieg niz mielismy wczesniej wystarczy poprostu zrobic wszystko w odwrotnej kolejnosci , + do tego podlaczyc druga wtyczke (nr 2), oto ona
oczywiscie mozemy ja troche "wysunac"
ale zalozmy, ze przeszkadza nam to, ze bedziemy mieli inny przebieg - mi przeszkadzalo, tak wiec zegary bierzemy do domu, odpinamy WSZYSTKIE ! zawleczki z boku licznikow , oraz rowniez wykrecamy WSZYSTKIE sruby z tylu zegarow.
uwaga, nic na sile ! wszystko powinno ladnie odejsc, z tylu zegarow z obrotomierzem , dodatkowo glebiej "schowane" sa jeszcze 3 lub 4 srubki , je takze trzeba odkrecic .
nastepnie gdy mamy juz wszystko w rekach
mozemy wlozyc tak jak jest, i cieszyc sie poprawnym stanem licznika, lecz kolorowymi takczkami i wskazowkami ( u mnie w nowych licznikach tarcza jest szara, i szare wskazowki, natomiast stare maja czarna tarcze i czerwone wskazowki )
tak wiec pozostaje nam delikatne zdjecie wskazowki i zmiana tarczy, wszystko to robimy naprawde delikatnie, co by nie polamac .
pozniej skrecamy wszystko w calosc, i za chwile , po wg mnie najtrudniejszej rzeczy bedziemy mogli sie cieszyc z tego, ze zrobilismy, to co chcielismy .
najtrudniejsza rzecza, przynajmniej u mnie bylo podlacznie wtyczki nr2 ( kilka zdjec wyzej ) a to dlatego, ze kable sa bardzo krotkie, przestrzen jest strasznie ograniczona, i trzeba spedzic troche czasu, i miec ciutke szczescia, co by udalo sie wepchnac wtyczke do gniazda, jezeli nam sie to uda, to wtedy z nr1 pojdzie o wiele latwiej ( dluzszy kabel ) po podpieciu 2 wtyczek robimy wszystko odwrotnie jak wykrecalismy, skladamy i mozemy sie cieszyc czyms takim
 |
|
|
|
 |
marekpawlak
Nowy Forumowicz zajaczek
Auto: MITSUBISHI COLT V,1300/12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Żory
|
Wysłany: 26-07-2011, 16:10
|
|
|
Witam mam pytanko jak jest z tymi wskazówkami,normalnie wystarczy ostroznie podważyć czy jest coś jeszcze do odkręcenia ponieważ próbuje i jakos mi nie idzie a niechciałbym nic zepsuć,z tyłu jest jakas membrana,niechce niczego uszkodzić,pomóżcie
[ Dodano: 26-07-2011, 16:12 ]
szkoda,że nie widac tych zdjęć |
|
|
|
 |
georgekaskader
Forumowicz

Auto: Colt 1.3 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 37 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 07-02-2012, 23:00
|
|
|
Brak zdjęć kolego |
_________________ Zawsze na odpowiednim biegu |
|
|
|
 |
|
|