Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:43
Migająca kontrolka - napędy ?
Autor Wiadomość
pantonik1 
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 131
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 26-03-2008, 21:28   kontrolka od hamulca

Invisible napisał/a:
Witam, a nie wiecie może co jest, że pali mi się ciągle kontrolka od hamulca ręcznego?
Wszystko jest ok, tylko się pali... :!:


1. sprawdź kolego ile masz płynu hamulcowego, bo to jest zgrane w jedno. 2. może ten pływaczek się tam zawiesił. miałem coś podobnego jak dobrze stuknołem na pewnym dołku:-( ale już u mnie ok
_________________
O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2008, 21:35   

Witam.Ale jaja ta kontrolka która migała to tylko zaśniedziały kabelek przy elektrozaworkach .W 15 minut doszedł do tego znaleziony na tym forum mechanik - w ASO u Filipowicza Kraków nie znaleźli ( widocznie za trudne ). Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem ! Pozdrawiam przy okazji Pana mechanika i życzę powrotu do zdrowia ( ręka ! ) .Wdzięczny posiadacz Miśka !!
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2008, 08:22   

butyński, no i gitara :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 10:43   

butyński napisał/a:
Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem !


Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?

Pozdrawiam!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2008, 14:17   

Gorzkim napisał/a:
butyński napisał/a:
Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem !


Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?

Pozdrawiam!

Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 14:25   

zbyszekm2 napisał/a:

Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura.


Na tak, ale co z airbagiem? W autach bez poduchy tez sam poprawialem kiere a jeden czy dwa ząbki, ale co tutaj?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2008, 14:27   

poducha nie ma nic do rzeczy, na boku kierownicy jest otwór klucz 8ka imbus, wykręcasz śrubę, lekko do góry, obrót w lewo prawo jak chcesz i po robocie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 14:30   

Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2008, 14:43   

butyński napisał/a:
Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam.

Oki zrobił to prawidłowo, ale jednak zrobił to bez przyrządów potrzebnych do ustawienia zbierznośći
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2008, 15:02   

butyński napisał/a:
Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili?
bo nie chcieli sie bawic w podkrecanie.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 15:06   

Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-04-2008, 15:29   

butyński napisał/a:
Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ?

Nie wiem co co na to odpowiedzieć :)
Wydaje mi się, że jednak warto zadbać o bezpieczeństwo. Zdzieranie opon to nie jedyna okoliczność złego ustawienia zbieżności.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.