Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:43 |
Migająca kontrolka - napędy ? |
Autor |
Wiadomość |
pantonik1
Mitsumaniak
Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: 26-03-2008, 21:28 kontrolka od hamulca
|
|
|
Invisible napisał/a: | Witam, a nie wiecie może co jest, że pali mi się ciągle kontrolka od hamulca ręcznego?
Wszystko jest ok, tylko się pali... |
1. sprawdź kolego ile masz płynu hamulcowego, bo to jest zgrane w jedno. 2. może ten pływaczek się tam zawiesił. miałem coś podobnego jak dobrze stuknołem na pewnym dołku:-( ale już u mnie ok |
_________________ O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1 |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2008, 21:35
|
|
|
Witam.Ale jaja ta kontrolka która migała to tylko zaśniedziały kabelek przy elektrozaworkach .W 15 minut doszedł do tego znaleziony na tym forum mechanik - w ASO u Filipowicza Kraków nie znaleźli ( widocznie za trudne ). Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem ! Pozdrawiam przy okazji Pana mechanika i życzę powrotu do zdrowia ( ręka ! ) .Wdzięczny posiadacz Miśka !! |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2008, 08:22
|
|
|
butyński, no i gitara |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 10:43
|
|
|
butyński napisał/a: | Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem ! |
Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2008, 14:17
|
|
|
Gorzkim napisał/a: | butyński napisał/a: | Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem ! |
Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?
Pozdrawiam! |
Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 14:25
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: |
Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura. |
Na tak, ale co z airbagiem? W autach bez poduchy tez sam poprawialem kiere a jeden czy dwa ząbki, ale co tutaj? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2008, 14:27
|
|
|
poducha nie ma nic do rzeczy, na boku kierownicy jest otwór klucz 8ka imbus, wykręcasz śrubę, lekko do góry, obrót w lewo prawo jak chcesz i po robocie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 14:30
|
|
|
Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2008, 14:43
|
|
|
butyński napisał/a: | Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam. |
Oki zrobił to prawidłowo, ale jednak zrobił to bez przyrządów potrzebnych do ustawienia zbierznośći |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2008, 15:02
|
|
|
butyński napisał/a: | Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili? | bo nie chcieli sie bawic w podkrecanie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 15:06
|
|
|
Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-04-2008, 15:29
|
|
|
butyński napisał/a: | Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ? |
Nie wiem co co na to odpowiedzieć
Wydaje mi się, że jednak warto zadbać o bezpieczeństwo. Zdzieranie opon to nie jedyna okoliczność złego ustawienia zbieżności. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|