Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
  Wysłany: 09-04-2008, 16:13   Problem z odpalaniem

witam.

Mam problem z odpalaniem mojego miska. Jak w profilu posiadam miska kombi 1.6 GLXi.
Problem polega na tym iz jezeli jest zimny to nie odpala za pierwszym przekreceniem stecyjki. Musze go chwile pokrecic i za drugim razem juz odpali. jak jest cieply to tak zakreci z 6razy i dopiero odpali. Raz tak dla spr jak rano odpalalem to go przytrzymalem troche dluzej lecz i tak nie chcial odpalic. Silnik ma realny przebieg 190tys. niedawno wymienialem przewody wys. nap., filtry, swiece, i nadal tak samo.
Jak juz odpali to chodzi ladnie. Kurcze nie wiem co to moze byc. wydaje sie byc wszysko ok. Kontrolka CHECK ENGINE sie nie zapala. Moze cos sie zapchalo w tych wezykach??

Wie ktos co to moze byc?? Prosze o pomoc.
 
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-04-2008, 16:19   

Ja bym obstawiał rozrusznik.

Co i jak robić jest napisane np tutaj
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 09-04-2008, 16:23   

nie wiem ale wydaje mi sie ze rozrusznik kreci bardzo dobrze. pomyka jak glupi :mrgreen:
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-04-2008, 16:52   

Czujnik temperatury cieczy. Ten który informuje ECU o temperaturze silnika
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
piotrek204 łódz 
Forumowicz

Auto: lancer 94 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 123
Skąd: łódz
Wysłany: 09-04-2008, 17:17   

spodkałem sie z tym co prawda auto toyota ale był ten sam problem odpalania na zimnym silniku ,był sprawdzany czujnik temp , komp itd..... i nic, poczyscił przewody , styki i to pomogło spróbuj.
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-04-2008, 20:22   

Kondensatory w ECU wymienione? Zacznij od tego, Opis tutaj.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-04-2008, 20:27   

Regulacja zaworów się kłania. Tak na 99%.
wujas napisał/a:
jezeli jest zimny to nie odpala za pierwszym przekreceniem stecyjki
wujas napisał/a:
jak jest cieply to tak zakreci z 6razy i dopiero odpali
Na 99,9% mam rację.

[ Dodano: 09-04-2008, 20:28 ]
Oczywiście zawory reguluje się na rozgrzanym silniku.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 10-04-2008, 10:02   

z kondensatorami to nie bedzie problem. Z zaworami to juz gozej. jak sie ksztaltuja ceny za takie ustawienie zaworow?? czy sa jeszcze jakies objawy rozregulowanych zaworow?? a i jeszcze ten czyjnik temperatury :mrgreen: hmmm... za co tu sie zlapac :biggrin:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-04-2008, 10:53   

regulacja zaworow miedzy 30 a 80 zl
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-04-2008, 11:54   

Kondensatory i tak musisz zmienić, bo używali Rubycon-y, które szlag trafia. Jak wyleją, to ECU padnie i Misiek będzie unieruchomiony całkowicie. A wtedy wymiana kondensatorów może juz niewiele dać.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-04-2008, 15:26   

wujas napisał/a:
za co tu sie zlapac :biggrin:
Najpierw wymiana kondensatorów (ok. 20 zł) a następnie regulacja zaworów. W takich przypadkach zawsze zaczynamy od najtańszych napraw.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-04-2008, 15:48   

Kondensatorki można wymienić samemu, koszt jest wtedy znikomy. Jedyne na co trzeba uważać to ścieżki po obu stronach płytki. Po wymianie najlepiej sprawdzić miernikiem czy jest "przejście" od nóżki kondziorka do kolejnego elementu na danej ścieżce.
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 10-04-2008, 16:57   

z kondesatorami raczej nie bedzie problemu jednak nie szybko zajme sie autem poniewaz siedze za granica a misiek w POLSCE :cry:
 
 
 
Jamaican
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2008, 21:04   

A mnie sie wydaje ze pomoze wyczyszczenie kopółki
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 18-04-2008, 20:44   

uhhhh... :D w koncu dostalem sie do neta. Za granica mam slaby dostep do nete :cry: :cry: kurcze patrzylem w manualu i nie moglem zbytnio znalezc nic o regulacji zaworow w 4g92. W 4g93 czyli DOHC nie mozna regulowac(tek przynajmniej skumalem z manuala) niby same sie reguluja itd. Rozumiem ze w 92 jest normalna regulacja. W sumie to ostatnio zauwazylem ze jak zaleje do pelna to lepiej odpala. Czyzby pompa?? Lecz jak juz odpali to ladnie chodzi. Filter wymienialem. Pewnie bede musial spr cisnienie paliwa. A i jeszcze pytanko do tych zaworow. Czy producent zaleca regulacje co jakis przebieg??

pozdro dla wszystkich!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.