Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:20
AYC
Autor Wiadomość
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 13-04-2008, 22:39   AYC

Ostatni na youtube oglądałem galanta, który pod obrotomierzem miał napisane AYC domyślam się że to jakiś system. Tylko jaki i do czego służy i dlaczego większość galantów tego nie ma????
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-04-2008, 23:14   

To system aktywnej kontroli trakcji jest montowany w Lancerach EVO oraz w rekinkach VR4. Od EVO VII wspolpracuje z aktywnymi dyframi.

http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ayc.asp
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2008, 23:16   

A czy ten galant nie miał magicznej nazwy VR4??? Jeżeli tak to oznacza, że posiada on napęd na obie osie a nie tylko na przód. Najprawdopodobniej pod maską 6a13tt czyli 2.5 twin turbo 260-280KM we serii a to AYC to jakby tu powiedzieć: jak masz AYC i postawisz auto na podnośniku i zakręcisz jednym tylnym kołem drugie zakręci się w tą samą stronę, jakbyś go nie miał (AYC) drugie kręciłoby się w przeciwną. Takie tam urządzenie 'zacieśniające zakręty' :wink: W galantach VR4 działające na tylnej osi. Na dobrą sprawę każdy kto przygotowuje dobrze Lancera do zabawy wyrzuca AYC i zamienia aktywny na męską szperę.

P.S.W moim galu mam takie ustrojstwo i działa naprawdę świetnie. Pokonywanie zakrętów - czysta przyjemność jednak zarezerwowna dla posiadaczy Galantów VR4 - niestety.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-04-2008, 23:41   

Noo... do kecenia zakrętów, to lepiej przełożyć napęd z VR4 do zwykłego Gala i bawić się "ośką" :D . Tylko nie przesadzać z 1-ką by nie ukręcić półosiek :wink: Coś jak mocniejsze Volvo z T5.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.