Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:20 |
AYC |
Autor |
Wiadomość |
KamilR10
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza
|
Wysłany: 13-04-2008, 22:39 AYC
|
|
|
Ostatni na youtube oglądałem galanta, który pod obrotomierzem miał napisane AYC domyślam się że to jakiś system. Tylko jaki i do czego służy i dlaczego większość galantów tego nie ma???? |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-04-2008, 23:14
|
|
|
To system aktywnej kontroli trakcji jest montowany w Lancerach EVO oraz w rekinkach VR4. Od EVO VII wspolpracuje z aktywnymi dyframi.
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ayc.asp |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2008, 23:16
|
|
|
A czy ten galant nie miał magicznej nazwy VR4??? Jeżeli tak to oznacza, że posiada on napęd na obie osie a nie tylko na przód. Najprawdopodobniej pod maską 6a13tt czyli 2.5 twin turbo 260-280KM we serii a to AYC to jakby tu powiedzieć: jak masz AYC i postawisz auto na podnośniku i zakręcisz jednym tylnym kołem drugie zakręci się w tą samą stronę, jakbyś go nie miał (AYC) drugie kręciłoby się w przeciwną. Takie tam urządzenie 'zacieśniające zakręty' W galantach VR4 działające na tylnej osi. Na dobrą sprawę każdy kto przygotowuje dobrze Lancera do zabawy wyrzuca AYC i zamienia aktywny na męską szperę.
P.S.W moim galu mam takie ustrojstwo i działa naprawdę świetnie. Pokonywanie zakrętów - czysta przyjemność jednak zarezerwowna dla posiadaczy Galantów VR4 - niestety. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-04-2008, 23:41
|
|
|
Noo... do kecenia zakrętów, to lepiej przełożyć napęd z VR4 do zwykłego Gala i bawić się "ośką" . Tylko nie przesadzać z 1-ką by nie ukręcić półosiek Coś jak mocniejsze Volvo z T5. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|