 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Lampka kontroli silnika + spadek mocy i obrotów |
| Autor |
Wiadomość |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 19:03
|
|
|
| Jak dla mnie jest to skomplikowane mi teraz ciagle pokazuje sie blad PO190 cos zwiazane z cisnieniem paliwa i tak sobie mysle czy nie zabrac sie za pompe wysokiego cisnienia chociaz jak przegladalem rysunki od cari to tam jest jeden czujnik i regulator cisnienia moze ten regulator siada. co o tym myslicie. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-04-2008, 15:12
|
|
|
| Ano pewnie trzeba by zmierzyć jakie ciśnienie i przy różnych obrotach daje pompa wysokiego. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
strazak [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2008, 17:51
|
|
|
no tak ale co ma do tego czas....to mi się dzieje dopiero po jakimś czasie.....np. 50km. jazdy non stop...tak jakby coś się nagrzewało czy co.....może jakiś czujnik? może to ten czujnik ciś . paliwa?.....kurcze nawet nie wiem gdzie on jest....wizytę w serwisie przełożyli na wtorek
pozdro |
|
|
|
 |
Nikon
Mitsumaniak

Auto: 1.8 GDI '99 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-04-2008, 20:05
|
|
|
| fular napisał/a: | | nawet potrafi tak zamulić, że dodawanie gazu nic nie daje, poprostu jakby nie dostawał paliwa czy co. Poza tym jeździ jak czołg... Przy okazji w mieście spalanie skoczyło mi na 12,5. Porażka. Kiedyś nie schodziłem powyżej 9,5. Jeżeli ktoś z Wasz miał podobny przypadek, lub może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny |
Witam ostatnio miałem praktycznie identyczny błąd u siebie, a sprawą była przepustnica (błąd nr 92) a uporałem się przez podjechanie do ASO na wpięcie w MUT-II, powiedzieli że mieli już takie przypadki i to naprawią. Koszt 260 zł wpięcie+naprawa. Pozdrawiam |
_________________ Nikon_zx™
Carisma 1.8 GDI '99 Comfort
 |
|
|
|
 |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 14-04-2008, 11:43
|
|
|
u mnie nr bledu to 56(podobno zapowietrzony uklad paliwowy),ktos to moze potwierdzic? jesli to faktycznie ten problem to co dalej panowie? odpowietrzyc,zmieniec filtr paliwa, w pompie grzebac czy nie...
mam jeszcze jedno pytanko do fular'a; moze to i glupie ale czemu zalecane jest tankowanie do pelna? ma to jakis zwiazek z podcisnieniem w baku,przypuszczam ze tak ,tylko jaki?
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|
|