Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lampka kontroli silnika + spadek mocy i obrotów
Autor Wiadomość
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 19:03   

Jak dla mnie jest to skomplikowane mi teraz ciagle pokazuje sie blad PO190 cos zwiazane z cisnieniem paliwa i tak sobie mysle czy nie zabrac sie za pompe wysokiego cisnienia chociaz jak przegladalem rysunki od cari to tam jest jeden czujnik i regulator cisnienia moze ten regulator siada. co o tym myslicie.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 10-04-2008, 15:12   

Ano pewnie trzeba by zmierzyć jakie ciśnienie i przy różnych obrotach daje pompa wysokiego.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
strazak
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2008, 17:51   

no tak ale co ma do tego czas....to mi się dzieje dopiero po jakimś czasie.....np. 50km. jazdy non stop...tak jakby coś się nagrzewało czy co.....może jakiś czujnik? może to ten czujnik ciś . paliwa?.....kurcze nawet nie wiem gdzie on jest....wizytę w serwisie przełożyli na wtorek
pozdro
 
 
Nikon 
Mitsumaniak


Auto: 1.8 GDI '99 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-04-2008, 20:05   

fular napisał/a:
nawet potrafi tak zamulić, że dodawanie gazu nic nie daje, poprostu jakby nie dostawał paliwa czy co. Poza tym jeździ jak czołg... Przy okazji w mieście spalanie skoczyło mi na 12,5. Porażka. Kiedyś nie schodziłem powyżej 9,5. Jeżeli ktoś z Wasz miał podobny przypadek, lub może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny


Witam ostatnio miałem praktycznie identyczny błąd u siebie, a sprawą była przepustnica (błąd nr 92) a uporałem się przez podjechanie do ASO na wpięcie w MUT-II, powiedzieli że mieli już takie przypadki i to naprawią. Koszt 260 zł wpięcie+naprawa. Pozdrawiam
_________________
Nikon_zx™

Carisma 1.8 GDI '99 Comfort
 
 
 
Konop44 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Lublin/Naas
Wysłany: 14-04-2008, 11:43   

u mnie nr bledu to 56(podobno zapowietrzony uklad paliwowy),ktos to moze potwierdzic? jesli to faktycznie ten problem to co dalej panowie? odpowietrzyc,zmieniec filtr paliwa, w pompie grzebac czy nie...
mam jeszcze jedno pytanko do fular'a; moze to i glupie ale czemu zalecane jest tankowanie do pelna? :oops: ma to jakis zwiazek z podcisnieniem w baku,przypuszczam ze tak ,tylko jaki?
pozdrawiam
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.