[E55A 2.0] dziwna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2008, 20:10 [E55A 2.0] dziwna praca silnika
|
|
|
witam! Problem pojawil sie kiedy auto pracowalo na wolnych obrotach i po ok 15min silnik zgasl po czym po kilku probach ponownie odpala przejezdzam 250km pozostawiam samochod na ok godz gdzie ponownie probuje uruchomic ale tym razem udaje sie to dopiero po 30min.prob.przejezdzam jakies 500m i problem powtarza sie.Na zimnym silniku udaje sie uruchomic pracuje 2min badz przejezdza krotki odcinek i sam gasnie po czym ponowne odpalenie jest juz nie mozliwe.odstoi sie chwile po czym znowu odpali na moment itd... :Prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Jacek.P [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2008, 22:17
|
|
|
Czy posiadasz instalacje LPG ? |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 16:28
|
|
|
Nie posiadam LPG |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11152 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:10
|
|
|
jak silnik odpali,to czy:pracuje normalnie?
nie przerywa?
nie dusi się?
czy podczas pracy silnika świeci się kontrolka silnika? |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 07:52
|
|
|
Pracuje normalnie nic sie nie dzieje nie dusi sie i kontrolka check engine gasnie.czasem jak tak pracuje to zgasnie jak mu tak dam na postoju do 4tys.po czym ponownie juz trudno odpalic.
[ Dodano: 16-04-2008, 08:46 ]
Pracuje normalnie rowno nic sie nie dzieje nie dusi sie i kontrolka CHECK ENGINE gasnie.Czasem jak na postoju zwieksze mu obroty tak do ok.3-4tys.to rowniez szybko silnik wylacza sie gdzie tak samo dzieje sie w trakcie jazdy.A jak jakis czas temu mechanik diagnozowal mi silnik przy okazji zgrania balansu z rozrzadem to wspominal ze na komputerze wyswietlal sie blad silniczka krokowego.obroty czasem wariowaly zwlaszcza jak bylo zimno na postoju nawet dochodzily do1.5-2tys.Ale teraz ost bylo juz dobrze i pojawil sie wlasnie wyzej wymieniony problem...Nadmienic rowniez chcialem ze silnik pierwszy raz zgasl kiedy czekalem aby uplynelo 15min.na wolnych obrotach od aplikacji ceramizera! ale w sumie jakie on moze miec powiazanie z przytaczanym problemem raczej zadne. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11152 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 21:01
|
|
|
Wielkie dzieki za linki.A to mi dales zadanie... no nic sprobuje.a juz po podlaczeniu tego kabelka w jaki sposob wyswietli mi sie ten blad? a czy przepustnica moze miec jakis wplyw na ten problem i jak by z nia bylo cos nie tak to rowniez komputer wyrzuci mi ten blad |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11152 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:06
|
|
|
Błędy czyta się za pomocą kontrolki CHECK ENGINE.
przekręcisz stacyjke w pozycję "zapłon"po chwili zgaśnie kontrolka CHECK ,i liczysz kolejne mignięcia tej kontrolki.Długie mignięcie to dziesiątki,krótkie to jednostki.
Ale pewnie to wszystko wyczytałeś na stronie do której adres podałem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21942 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-04-2008, 16:53
|
|
|
przemek możliwości są dwie: pada aparat zapłonowy lub ECU (komputer wtrysku). Najlepiej podmienić ze sprawnego auta. |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 18:38
|
|
|
Witaj Hugo! Myslisz ze to moze byc ktoras z tych dwoch rzeczy...moze i tak tylko powiedz mi teraz gdzie znajduje sie ten komputer wtrysku?czy to moze pod schowkiem w podlokietniku?Dobrze ze napisales bo jutro mialem juz moja maszyne zaciagac do mechanika a tak moze sie jeszcze wstrzymam.Mam niedaleko GALANTA ale z silnikiem 1.8 niestety :?Ale aparat to chyba jest taki sam?!
Pozdrawiam.
[ Dodano: 19-04-2008, 15:39 ]
Wlasnie wrocilem od mechanika ktory to mial mi zdiagnozowac ten blad...okazalo sie jednak ze nie mial odpowiedniego oprogramowania bo w ogole nie bylo galanta ale udalo nam sie wejsc do tego silnika przez space wagona ale niestety bezskutecznie.Podczas kiedy mechanik bawil sie tym kompem zauwazylem ze zaczela migac kontrolka CHECK ENGINE i dzieki wyzej wymienionym wskazowkom(dzieki Jacku)zliczyl em bledy i sa ta wg mnie 25,13,35 tylko teraz co one oznaczaja nie wiem czy mam sie kierowac informacjami zawartymi w podanym wyzej linku bo to nie z tego samego silnika.Jesli macie mozliwosc pomozcie rozszyfrowac te bledy.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|