Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Colcik nie odpala, 4 błędy ECU
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24378
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-04-2008, 15:11   

dopiero teraz widze, ze jest krematorium - strzal pewnie juz zabil przeplywomierz, wiec nie bedzie latwo dojsc do ladu
no i b. wazne to nowe swiece i przewody zaplonowe (kopulka, palec itd. tez)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-04-2008, 16:49   

Michał_S-rz napisał/a:
gorący(10 minut jazdy) powiedzmy, że do około 4500rpm jedzie przyzwoicie ale powyżej przerywa i strzela w dolot i to bez róznicy czy LPG czy BENZYNA


Moim zdaniem raczej mało możliwe, że przy zasilaniu benzyną strzela w dolot - wtryskiwacz podaje paliwo zaraz przed fazą ssącą tłoka, benzyna zostaje zassana do cylindra, potem zawór się zamyka i benzyny w dolocie nie ma.
Prędzej więc niespalone paliwo dopala się w wydechu
Ja bym też przyjżał się zaworom (regulacja luzów) - jak wiadomo w miarę rozgrzewania się silnika luzy się zmieniają.
 
 
Michał_S-rz
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2008, 20:19   

Josie, uwierz że porządne przebicie na kopułce lub kablach potrafi zapalić mieszankę w suwie ssania,(iskra przeskakuje z jednego kabla na inny [widać to w nocy]) u mnie te części są bardzo zmarnowane :wink: choć na benzynce dużo rzadziej "prycha" więcej przerywania.. powymieniam świece przewody WN kopułkę i palec a w ECU kondensatory żeby te błędy wyeliminować.. jeśli to nic nie da to będziemy szukać dalej .. :)

ps. do klawiatury też pewnie zajrzę .. a może wiecie co to może być- wózek nic nie kopci, żadnych wycieków na glebe ani do filtra no suchutko a pali oleju z 500ml na 1500 km :?: ("ciężka" noga w granicach rozsądku :wink: ) czy to normale spalanie w mitsubishi z tych lat ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24378
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-04-2008, 20:45   

normalne to nie jest - no chyba, ze ma ponad 300 tys km
przy tak niskim spalaniu oleju nawet nie zauwazysz anomalii w dymie
jak kompresja przyzwoita (nie za niska i nie za wysoka), to pewnie uszczelniacze zaworow do wymiany
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-04-2008, 21:44   

Michał_S-rz napisał/a:
a może wiecie co to może być- wózek nic nie kopci, żadnych wycieków na glebe ani do filtra no suchutko a pali oleju z 500ml na 1500 km
Miałem to samo w Colcie C51A, czyli 1.3 z przebiegiem, który szacowałem na ok. 400 000 km (w tym ponad 100 000 km na LPG). Wymiana pierścieni i uszczelniaczy zaworowych niewiele dała.
 
 
Michał_S-rz
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2008, 12:39   

Witam
dzięki wszystkim za rady dziś wymieniłem wyżej wymienioną kopułkę wraz z palcem, kablami WN i świecami noi najwazniejsze kondensatory.przy wymianie zauważyłem przepaloną ścieżkę więc ją zalutowałem przy okazji co prawda CE świeci. błąd 41(wtrysk) ale to chyba normalne w moim przypadku ponieważ gdy włączam LPG to przekaźnik odcina dopływ jednego bieguna do wszystkich wtryskiwaczy..czy waszym zdaniem to jest przyczyna?? nie posiadam miernika i nie pomierzę tych wtrysków z tego względu

ogólnie samochodzik zmienił się nie do poznania na plus! teraz goni aż miło 0-100 około 10 s(może nawet mniej)

zastanawiam się nad demontażem instalacji LPG tylko ta ekonomia...za 10 zł robię 40 km

a na benzynce to jakoś 25km ... a jestem tylko biednym studenciną :wink: a razi mnie ze ECU będzie cały czas widziało jakieś sprzeczności.. heh mam dylemat :!:

ps. i ten mixer od wartburga :oops:

dzięki
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-04-2008, 13:27   

Michał_S-rz napisał/a:
a razi mnie ze ECU będzie cały czas widziało jakieś sprzeczności.. heh mam dylemat
masz po prostu kontrolkę załączenia instalacji gazowej!
ps. mam to samo
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Michał_S-rz
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2008, 22:09   

heh kontrolkę mówisz :biggrin: jeszcze rozrządzik i bedzie gites... pytanie czy od 1,3 pasuje do 1,5(pasek i rolka) ?? a jezeli nie to gdzie mam szukać na 1,5 jakiś sklep internetowy??

ps. i czy 1,5 8v i 1,5 12v mają takie same rozrządy? (pasek i rolka?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.