Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory
Autor Wiadomość
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 19:37   Zawory

Witam, korzystałem z szukaczki ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Czy sigma ma zawory regulowane czy hydrauliczne?
Noszę sie z zamiarem kupna Sigmy :) i jedna upatrzyłem ale zawory stukają lekko na zimnym silniku.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-04-2008, 19:41   

Może chodzi o popychacze?
TU:
http://www.mitsubishi-gra...ight=popychacze
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 19:44   

Trudno mi stwierdzić czy to popychacze bo dopiero w tygodniu bede jechał ją oglądnąć. Także pytanko dalej aktualne :) bo mechanik mówi, że jak regulowane normalnie to nie problem ale jak samoregulowalne hydrauliczne to lepiej tego egzemplarza nie ryzykować.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-04-2008, 20:05   

Noritsu napisał/a:
Trudno mi stwierdzić czy to popychacze

Hydrauliczne,ale nie zawory,tylko popychacze. Dlatego je slychac na zimnym silniku, po rozgrzaniu silnika powinna być cisza. Jeśli stukają na gorącym silniku to już grubsza sprawa.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 20:32   

Oczywiście że chodzi o popychacze i lepiej zmień mechanika :wink:
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 20:35   

Mechanik sam przyznał, że o tym aucie nie ma zielonego pojęcia. No gość twierdzi, że na zimnym tylko słychać. Jak się rozgrzeje to jest ok. Jaki to jest oriętacyjnie koszt naprawy?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-04-2008, 21:59   

Spory, jesli to 24V to 50 zł x 24 ? ;-) Ja kupiłem swoją ze stukającymi i jeździłem tak sobie przez kilka miesięcy, aż mnie to zaczęło wkurzać, na ebayu znalazłem komplet 24 sztuk za 110$ (z wysyłką do polski 125$). Za wymianę regulatorów, swiec i kabelków (choć wiadomo ze to jest nic więc cała robota to głównie wymiana regulatorów) zapłaciłem 200 zł. Niestety, te silniki tak maja ze hałasują jeśli regulatory się wyrobią lub zapowietrzą
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 22:00   

Jeśli na zimnym słychać, to sobie odpuść naprawę. Zmiana oleju czasem pomaga.
Na gorącym jak słuchać i motor nierówno chodzi, to jest już gorszy problem. Normalnie do trzeba ściąga głowicę, ale są magicy co to zrobią bez ściągania.
A tych hydraulicznych popychaczy nie ma co się bać.
Cinquecento miało też hydrauliczne.
Pozdro!!!!!
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 23:11   

Sigma 12V trochę boje się 24V bo części droższe :) narazie jestem na etapie poszukiwania.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-04-2008, 23:14   

to bierz ze skrzynią manualną, zresztą w 12V takie są częstsze, prawda ze 24V jest droższa w utrzymaniu ale za to mina znajomych jak mówisz "to auto ma pneumatyczne zawieszenie i skrętną tylną oś" jest bezcenna ;-) . Do 12V regulatory kosztują połowe z tego czyli około 60$
O tutaj jest aukcja:

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWD1V z wysyłką masz około 78$ ale to i tak ułamek ceny z Polski
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 06:58   

Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że uda mi się w ciągu tygodnia sfinalizować kupno sigmy i dołącze do klubu :) to auto chodzi za mną od wielu wielu lat :biggrin:
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 21-04-2008, 09:46   

szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ... :finga:


p.s a za ile kupujesz .....?
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 21-04-2008, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-04-2008, 13:34   

zbyszek05 napisał/a:
szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ... :finga:

i manualnej, najlepiej jeszcze po 1995 ze zmienonym przode, życze powodzenia - wyprodukowano około 150 sztuk
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 21-04-2008, 17:29   

a jak to wyglądało ? bo nie widziałem ....masz fotki?

noritsu zerknij w moją galerię :mrgreen: a to ile warte?
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 23:16   

Jeszcze jedno pytanko. Czy jest mozliwe, że jeżeli owe popychacze stukają to silnik moze miec wiekszy apetyt na olej czy to raczej nie ma wpływu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.