Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór MBC
Autor Wiadomość
Soczysty
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 19:21   Zawór MBC

Czy ktoś z turbokolegów testowałe takie cuś:

Zawór MBC

oczywiście tak jak zalecają trzeba dokupić czujnik doładowania.

Nie myślę "zabić" silnik kosmicznym doładowaniem, ale ustawić na zalecane - może autko będzie się lepiej zbierać :-k
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 22:05   

Dobra tylko pytanie czy nasza stare pompy bez elektroniki zwieksza dawke paliwa?
 
 
Soczysty
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2008, 14:58   

Chcę ustawić doładowanie na wartość fabryczną. Będzie potrzebna większa dawka paliwa?
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 11:26   

Soczysty napisał/a:
Chcę ustawić doładowanie na wartość fabryczną

Jak to chcesz ustawic na wartosc fabryczna? To teraz turbina Ci mniej pompuje? Skad wiesz, ze za malo dmucha?
 
 
Soczysty
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2008, 16:09   

Nie wiem czy za mało dmucha, chodzi o to że taki zawór działa całkiem inaczej i daje lepsze przyśpieszenie niż tradycyjnie ustawiona turbina. Poczytaj o tym w linku.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 20-04-2008, 18:28   

a czy przyoadkiem nie będzie on początkowo działał jak hamulec turba? Bo skoro otwiera się dopiero po uzyskaniu zadanego cisnienia to do tego momentu auto nie będzie w ogole jechało. No chyba że się mylę ale jechałem kiedyś samochodem gdzie padła całkiem turbina i jechało gorzej niz wolnossący diesel
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Soczysty
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 22:57   

ale to chyba kwestia obrotów. Wiadomo że na małych będzie bieda ale na wyższych dużo lepiej. Sam już nie wiem :x Ten myk z zaworem podrzucił mi kumpel. On z kolei ma TDI i wystarczyło dać opornik i auto lepiej śmiga - mi wspomniał o MBC jako takim cheap tunningu :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.