 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zawór MBC |
Autor |
Wiadomość |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 19:21 Zawór MBC
|
|
|
Czy ktoś z turbokolegów testowałe takie cuś:
Zawór MBC
oczywiście tak jak zalecają trzeba dokupić czujnik doładowania.
Nie myślę "zabić" silnik kosmicznym doładowaniem, ale ustawić na zalecane - może autko będzie się lepiej zbierać |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 22:05
|
|
|
Dobra tylko pytanie czy nasza stare pompy bez elektroniki zwieksza dawke paliwa? |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2008, 14:58
|
|
|
Chcę ustawić doładowanie na wartość fabryczną. Będzie potrzebna większa dawka paliwa? |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 11:26
|
|
|
Soczysty napisał/a: | Chcę ustawić doładowanie na wartość fabryczną |
Jak to chcesz ustawic na wartosc fabryczna? To teraz turbina Ci mniej pompuje? Skad wiesz, ze za malo dmucha? |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2008, 16:09
|
|
|
Nie wiem czy za mało dmucha, chodzi o to że taki zawór działa całkiem inaczej i daje lepsze przyśpieszenie niż tradycyjnie ustawiona turbina. Poczytaj o tym w linku. |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 20-04-2008, 18:28
|
|
|
a czy przyoadkiem nie będzie on początkowo działał jak hamulec turba? Bo skoro otwiera się dopiero po uzyskaniu zadanego cisnienia to do tego momentu auto nie będzie w ogole jechało. No chyba że się mylę ale jechałem kiedyś samochodem gdzie padła całkiem turbina i jechało gorzej niz wolnossący diesel |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Soczysty [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2008, 22:57
|
|
|
ale to chyba kwestia obrotów. Wiadomo że na małych będzie bieda ale na wyższych dużo lepiej. Sam już nie wiem Ten myk z zaworem podrzucił mi kumpel. On z kolei ma TDI i wystarczyło dać opornik i auto lepiej śmiga - mi wspomniał o MBC jako takim cheap tunningu |
|
|
|
 |
|
|