Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz do Gala 2.0 99r. Jaki?
Autor Wiadomość
Vasily
[Usunięty]

  Wysłany: 21-03-2008, 14:37   Gaz do Gala 2.0 99r. Jaki?

Witam.
To moje pierwsze kroki na tym forum więc z góry sorki z nooboskie pytania.
Chciałbym zakupić Galanta, z tego co się naczytałem najlepiej 99r=> np.takiego:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4619309

Ta sprawa po części już była poruszana w innych tematach ale częściowo więc ja bym chciał tak wszystko zebrać właśnie tu...
I teraz mam pytanie, jak wogóle spisuje się gaz w tym aucie? Czy nie "zawiewa"go często - czyli skaczą obroty na jałowych? Czy nie dławi się, nie muli? czy elektryka mu nie pada od jakiejś gównianej instalacji?
Generalnie dużo jest opinji że japońce nie lubią gazu za bardzo ale czytają sporo na tym forum ludzie najczęściej chwalą sobie instalacjie w galach...
Z tym że ja oczywiście chciałbym sekwencje bo mam stare volvo 440 1.7na wtrysku i najprostrzą instalacje i mineło z dwa miesiące zanim zaczeła działać jak trza, a to miałem np.problem ze świecami, przewodami wysokiego napięcia, z zasilaniem wtryskiwaczy do benzyny(wogóle nie działał na benzynie). A i tak ma spore straty mocy i wogóle jest zupełnie inna praca silnika na "pendzynie" :cry:
Z tąd moje obawy, że znów coś może być nie tak...
Jak wygląda sprawa właśnie ceny obecnie instalacji sekwencyjnej ?
Ewentualnie czyt polecacie jakiś warsztat w okolicach lub samej Warszawie, co to by zrobił po ludzku, a nie żeby się potem co tydz.pojawiać z jakąś poprawką!?

Aha i jeszcze jeżeli kupuje taki samochód, który już ma wmontowany gaz to na co zwracać uwagę? Poza oczywiście innymi atrybutami auta...?

Będę wdzięczny za każdą podpowiedz.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-03-2008, 14:47   

Vasily napisał/a:
np.takiego:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4619309


to nie jest '99 - zapewne koniec '98, bo jest przedliftowy

4g63 wącha gaz jak górskie powietrze.....a z sekwencyjnej instalacji będziesz zadowolony (oczywiście podstawa, to zaufany gazownik)

W Warsiawce polecam zakład na Burakowskiej....(ul Burakowska 14 tel 22-42-44-777 )
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 25-03-2008, 09:37   

Tak jak Bartek, napisał tylko sekwencja, super sie sprawuje nie ma poblemy z montażem... cena okazyjna
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 10:40   

Polecam STAG 300 lub tartarini EKO.
W warszawie dobry warsztat to autogaz mazowsze na muszkieterów

pozdro
 
 
Vasily
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 14:58   

Dzięki za info...

"http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4619309
to nie jest '99 - zapewne koniec '98, bo jest przedliftowy"

... sorka nawet nie wiem czym dokłądnie normalny od poliftowym się różni :roll:
A co do firmy to ogarnołem dwie firmy z fego forum chyba najbardziej popularne BRC bodajże i Stag... Co bardzdiej polecacie konkretnie do dwu litrówki?

[ Dodano: 31-03-2008, 12:11 ]
Aaha i mam jeszcze pytanie co do samych komponentów...
Jakiej firmy polecacie np.przewody wysokiego napięcia i świece do 4g63?
Czy wystarczą ewentualnie nie zryte orginalne...?
 
 
peyo
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 17:03   

nie bede zakaladal drugiego watku...

co polecacie 2.0 TDI czy 2.0 benzynka z sekwencją - w tym przypadku jak wczesniej kolega napisal - jaki polecacie do 2.0 gaz???
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 09-04-2008, 11:54   

Mam 2.0 na BRC. Bez zastrzeżeń.
Kable NGK (2 sztuki) fajki ORI + cewki denso.
Świece NGK.

Zakładałem w Czakram'ie na okęciu.
ul. Maciejki 12,
tel. (0-22) 868-48-99
Mają dużo punktów serwisowych na terenie kraju.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
turbolax 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 79
Skąd: Turek
Wysłany: 09-04-2008, 16:41   

Takie pytanie troche nie na główny temat.Czy gaz z dwoma reduktorami firmy brc jest dobry to pajero sport 3.0v6?? czym sie różni od sekwencji?
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-04-2008, 08:58   

Turbolax,
Dwa reduktory sa po to zeby zapotrzebowanie na gaz było odpowiednie, jeden reduktor moze nie wurobić. Sekwencja nie ma tu nic do tego, a raczej moc samochodu. Do V6 jak i innych silników zalecamy teraz sekwencje, mniej zproblemów, a redutor lyub reduktory powinni dobrać odpowiednio do mocy. Ja mam np reduktor stałego ciśnienia Landi renzo na 200KM.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
turbolax 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 79
Skąd: Turek
Wysłany: 10-04-2008, 15:00   

czyli jest możliwość że na takim gazie nie będe miał spadków mocy?
 
 
 
peyo
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2008, 15:09   

a witam witam
byłem dzisiaj w jednym z zakładów w Legnicy, poleconym przez znajomego (na Schell'u, ul. Piłsudskiego), pytałem się właśnie o bojler do gala 2.0 z rocznika 98-99 i gościu powiedział, że montuja jedynie BRC Sequent 24 (2700zł całość).... na forum jednak wszędzie widzę stag 300.
czy możecie wypowiedziec się w tym temacie która instalacja będzie dobra, czy cena za ten BRC SQ24 jest dobra...a może ktoś ma doświadczenie z tym zakładem????
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-04-2008, 21:29   

BRC jest dobre, ale napewno musi być dobrze załozone jak kazda instalacja zreszta.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 10-04-2008, 22:11   

peyo napisał/a:
a witam witam
gościu powiedział, że montuja jedynie BRC Sequent 24 (2700zł całość).... na forum jednak wszędzie widzę stag 300.

jeżdzę właśnie na tej instalce.
30kkm i zero problemów.

A co do ceny - może zapłacisz mniej może więcej - ważne żeby dobrze założone było.
Wiec raczej pytaj o renomę zakładu.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Vasily
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 10:35   

Znalazłem ogłoszenie w którym kolo pisze że w galu z silnikiem 2351cm (więc GDI ?!) że jest gaz... i zapytałem się co to za gaz ... bo wiem że do GDI jest b.droga instalka... a on na to że to gaz z tzw. śrubą? :shock: Ktoś wie Was ist Das?...

p.s. sorka że nie mam zdięcia.. poprostu wczoraj ogłoszenie nalazłem, a dziś go znaleść nie moge... :doubt: Jak znajde to zamieszcze... :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.