 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 09:04 |
ZBIEZNOSC/GEOMETRIA |
Autor |
Wiadomość |
słoń [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 08:04
|
|
|
nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 09:04
|
|
|
słoń napisał/a: | nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła |
Odrazu trzeba było gonić na geometrie
Moj znajomy miał spieprzoną geometrie od nowości i nikt w ASO się tym nie zainteresował. Co więcej twierdzili że ją ustawiali a oponki cały czas cieło.
Teraz wszystko wyregulował i jest git, tylko oponek szkoda bo do wyrzucenia się nadają |
|
|
|
 |
Kibloo
mod L200 pomorski łącznik

Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 1640 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-04-2008, 09:57
|
|
|
U mnie jest oki, tylko raz było sprawdzenie geometrii (przed założeniem zimówek), Brydże maja około 55 kkm przejechane i generalnie jest git, tylko teraz zamieniłem przód z tyłem po zimie (tzn. jak zdjąłem zimówki), bo to wyraźnie widać, ze tył w L-ce zużywa sie zdecydowanie równiej- tzn płasko (sztywny most) i mniej, natomiast przód zostaje ślicznie "oszlifowany na okrągło", ale zużycie jest równe po obu stronach oponki.
Pozdro |
_________________ "Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 |
|
|
|
 |
słoń [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2008, 13:58
|
|
|
a jednak nie geometria.własne zaniedbanie.to nauczyło mnie kontroli ciśnień w gumach.jak najczęsciej.samemu.nie ufać wulkanizatorom.po wyregulowaniu ciśnień już było widać poprawę w prowadzeniu.stara prawda KONONOWICZA:"kontrola kontrola kontrola i jeszcze raz kontrola" jest ciągle aktualna |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 27-04-2008, 11:20
|
|
|
witam,
z cisnieniem nalezy uwazac, bo najwazniejsze to dobry manometr lub ewentualnie sprawdzenie wszystkich kol tym samym, inaczej moga byc problemy z roznym cisnieniem w poszczegolnych kolkach....
pzdr |
|
|
|
 |
|
|