[CA1A 1.3] Problem przy jezdzie na wyzszych biegach |
Autor |
Wiadomość |
qbahc
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1,3 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 31 Skąd: Silesia/Łaziska Górne
|
Wysłany: 27-04-2008, 14:49 [CA1A 1.3] Problem przy jezdzie na wyzszych biegach
|
|
|
Witam. Mam nastepujacy problem, po rozpedzeniu sie do okolo 75-80km auto zaczyna cale drzec tak jakbym zlapal gume i tracic predkosc. Felga od strony kierowcy jest wrzaca - co to moze byc i co mam zrobic zeby to zniwelowac??
Dzieki |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 28-04-2008, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2008, 15:30
|
|
|
Sprawdź czego to wina. Przegrzewanie koła to zazwyczaj
wina szczęk hamulcowych, które nie całkiem wracaja do odpowiedniej pozycji i kolocek obciera...
Jakiś geniusz przede mna też tak jeździł, dopiero wyciągnąłem klocki, rozruszałem tłoczek i wszystko ok. Poza tym że zapłaciłem póxniej pare stówek za łożysko, które nie wytrzymało temperatury... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-04-2008, 20:28
|
|
|
qbahc napisał/a: | po rozpedzeniu sie do okolo 75-80km auto zaczyna cale drzec tak jakbym zlapal gume i tracic predkosc. Felga od strony kierowcy jest wrzaca | Odkręcasz koło, odkręcasz zacisk hamulcowy, czyścisz i smarujesz prowadnice zacisku i masz po problemie. |
|
|
|
 |
qbahc
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1,3 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 31 Skąd: Silesia/Łaziska Górne
|
Wysłany: 27-04-2008, 21:06
|
|
|
Jutro albo we wtorek bede zmieniac stalowki z zimowkami na alu z letnimi moze to rozwiarze sprawe, przy okazji wyczyszcze i nasmaruje prowadnice - tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:( |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-04-2008, 00:00
|
|
|
qbahc napisał/a: | tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:( | Czyścisz szmatką i tulejki prowadnic najdrobniejszym papierem ściernym. A smar jest specjalny do prowadnic (odp. na wysoką temperaturę i kurz), ale nie pamiętam nazwy. Użyj funkcji SZUKAJ. |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2008, 00:07
|
|
|
Hugo napisał/a: | qbahc napisał/a: | tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:( | Czyścisz szmatką i tulejki prowadnic najdrobniejszym papierem ściernym. A smar jest specjalny do prowadnic (odp. na wysoką temperaturę i kurz), ale nie pamiętam nazwy. Użyj funkcji SZUKAJ. |
Smar miedziany lub pasta miedziana - odporne na wysoka temp. |
|
|
|
 |
mugen [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2008, 10:26
|
|
|
Zdecydowanie odradzam smar miedziany u mnie w colcie sie zupelnie nie sprawdzil, polecam jakis syntetyczny smar hamulcowy wystepuje zazwyczaj w malych tubkach. |
|
|
|
 |
nnk59 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2008, 10:50
|
|
|
Może też być molibdenowo-siarkowy. Stosuje się go np. w przegubach. |
|
|
|
 |
qbahc
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1,3 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 31 Skąd: Silesia/Łaziska Górne
|
Wysłany: 28-04-2008, 11:36
|
|
|
Kupilem smar miedziowy CU1100 w puszcze. Wieczorem bede sie brac za prowadnice:)
[ Dodano: 30-04-2008, 20:40 ]
Misiek jest po wizycie u mechanika - wstepna diagnoza wymiana conajmniej lewego przedniego lozyska + ewentualnie wymiana tarczy. |
|
|
|
 |
|