Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Czasami nie pali
Autor Wiadomość
gdaq
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 18:20   [ALL] Czasami nie pali

Na początku witam wszystkich forumowiczow.
Jestem szczesliwym posiadaczem Colta CJ0 1.3 z 97 roku od sierpnia. Do tej pory nie mialem zadnych powaznych usterek.
W ostatnim tygodniu moj Colt ma kaprys i nie odpala. Przekrecenie kluczyka do pozycji zaplonu powoduje tylko dzwiek klikniecia i gasnie zegarek. Po probie ponownego odpalenia za kilkanascie minut wszystko dziala OK.
Dosluchalem sie iz ow dzwiek pochodzi z przekaznika umieszczonego obok skrzynki bezpiecznikow wewnatrz auta. Wszelkie stukanie i pukanie w przekazniki nic nie pomaga.

Czy wie ktos jak mozna wyjac przekaznik z Colta? Gdzie moge znalezc ktory przekaznik za co jest odpowiedzialny?

Nie jestem pewien czy to przekaznik (choc wszystko na to wskazuje). Czy macie pomysl co moze byc jeszcze przyczyna takiego dziwnego zachowania?
 
 
SEBULBON
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 18:25   

hej
sprawdz czy przypadkiem rozrusznik możliwe że szczotki są na wykończeniu,jak ponownie auto nie będzie chciało odpalić to na włączonym zapłonie delikatnie puknij w rozrusznik :lol:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-04-2008, 23:33   

Sprawdź połączenie klem do akumulatora (wyczyść to).
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-04-2008, 08:32   

Minusowa klema od aku ;) Lepiej sprawdzić obie. Ostatnio w Matizie niepotrzebnie rozrusznik wyjmowałem - przyczyna dokładnie ta sama ;) okazało się, że zaśniedział kabel i minusowa klema (która odpadła po małym szarpnięciu ;p
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
gdaq
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 08:54   

Dzieki za podpowiedzi.
Co do akumulatora to jestem pewien ze to nie to.
Bylem u elektryka w piatek i wszystko z aku jest OK. Napiecei ladowania 14,5, spoczynkowe 12,8, przy zaplonie 11,7 wiec wszystko w normie.

A czy wie ktos jak wyjac przekaznik?
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 27-04-2008, 08:55   

Zgadza sie, najprawdopodobniej to aku, poniewaz mialem tak samo w swojej bylej Mazdzie 323F z 95r. Z tym, ze ciekawi mnie dlaczego po kilku minutach odpala bez problemu. Jezeli nie pomoze zabawa z klemami to zostaje chyba rozrusznik.
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
gdaq
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 09:33   

Rozrusznik tez jest ok, poniewaz miezylem napiecia na jego wejsciu i wynik byl 0V.

Problem polega na tym ze najprawdopodobniej przekaznik nie styka, tylko nie mam zielonego pojecia jak go wyjac i to sprawdzic. Usterka rodem z wloskiego auta a nie rodowitego japonczyka;/

Jak sie z tym uporam to dam znac co to wkoncu bylo
 
 
SEBULBON
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 11:02   

niestety takie same objawy miałem tydzień temu napięcie było ok jak sie okazało szczotki w rozruszniku były na wykończeniu raz odpalał a raz nie nic nie tracisz jak zajrzysz do rozrusznika :lol:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-04-2008, 19:23   

Twaróg i SEBULBON - gdaq, już napisał, że z aku i rozrusznik ok a wy dalej w zaparte ;)
Cytat:
czy wie ktos jak wyjac przekaznik?

Powiedz mi o który przekaźnik się rozchodzi?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gdaq
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 20:34   

Dzieki londolut.
Umnie wyglada to ciut innaczej, ale z teog co sie orientuje chodzi mi o ten po lewej stronie.
Ten poprawej wystarczy scisnac po bokach chyba i po ptokach (taki jeden mam i bez problemu go wyjmuje).
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 27-04-2008, 20:40   

gdaq napisał/a:
z teog co sie orientuje chodzi mi o ten po lewej stronie.
Ten z lewej strony to przekaźnik od dmuchawy. Nie wiem zatem dlaczego słyszysz jego cykanie.
Spróbuj go poruszać w każdą stronę tylko z poprawką na to, że to plastyk ;) U mnie wyjmuje się go dość gładko. Jeśli będziesz miał problemy to możesz odkręcić ten dolny plastyk, to raptem 5 śrubek.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
gdaq
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2008, 07:27   

No i juz po naprawie.
Problem lezal w instalacji elektrycznej alarmu, ktora ma odciecie zaplonu:)

Koszt naprawy 150PLN:)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-04-2008, 08:02   

Drogo coś ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.