Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
18-04-2009, 00:52
To mój nowy nabytek
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-05-2008, 09:19   To mój nowy nabytek

Autko kupiłem w zeszłą środę. Na nadwoziu (podwoziu zresztą też nie ma śladu rdzy). Blacha dwustronny ocynk. Do wymiany mam uszczelniacz na wale lub któryś z uszczelniaczy wałków rozrządu od strony rozrządu (kupiłem wszystkie trzy uszczelniacze THO made in Japan za 42 zł+pasek rozrządu za 50 zł i w następnym tygodniu się tym zajmę), bo jest wyciek i to niemały (to się okazało na miejscu, podobno sprzedający o tym nie wiedział). Poza tym chyba jakaś poduszka silnika będzie walnięta, bo jak gaszę auto to coś głucho uderza.
Poza tym stan auta prawie jak nowego. Nie porobiłem jeszcze fotek wnętrza, ale wystarczy wyprać tapicerkę (jest jasna) i będzie salonowa :wink: . Żadnych dziur-nic.
Jestem prawie pewien, że trafiłem zadbane auto od szczerego sprzedawcy, bo jak wytłumaczyć to, że zadzwonił do mnie dzień przed przyjazdem po auto i powiedział:"Proszę Pana umawialiśmy się, że auto jest w stanie perfekcyjnym, a jadąc po wybojach słyszę z tyłu jakieś stuki, pojechałem do mechanika i do wymiany są łączniki i gumy stabilizatora (koszt. 300 zł). Oczywiście wliczone w cenę auta". Tak też zrobił. Łączniki i gumki są nowe.
Myślę, że w niedługim czasie wymienię przednie łączniki i gumki stablilizatorów.
Silnik to 2.0 16V DOHC o mocy 136 KM (na USA był mocniejszy).
Auto wyprodukowane w stanie Detroit USA.
Jest to wersja Special, czyli w skrócie wersja amerykańska (Cronos) przystosowana do przepisów europejskich (inne reflektory itd.)
Wyposażenie:
- klimatyzacja,
- ABS,
- 4 szyby elektryczne,
centralny zamek zamykający również klapę bagażnika,
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy,
- tempomat,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- podgrzewana przednia i tylna szyba,
- odblaski obrysowe w zderzakach,
- żółte halogeny,
- reflektory soczewkowe na żarówki H1,
- lampki oświetlające progi w przednich drzwiach,
- podświetlenie stacyjki,
- podświetlenie zamka w drzwiach kierowcy,
- 2 poduszki powietrzne,
- alufelgi ori Mazdy z oponami zimowymi w bdb stanie 205/55 R16 Dunlop Winter Sport oraz letnimi Continental w tym samym rozmiarze i stanie,
- 4 fabryczne głośniki o mocy 25W (tak łupią, że nikt nie wierzy, że są tak słabe),
- auto jeździ na LPG,
Ostatecznie zapłaciłem za niego 9700 zł.
Ostatnio zmieniony przez Hugo 23-03-2009, 21:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jude_URP
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 10:04   

Z opisu wygląda, że autko cud-miód. Gratuluję i nich sie dobrze sprawuje. Z niecierpliwością czekam na foty.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-05-2008, 10:39   



[ Dodano: 01-05-2008, 10:40 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:40 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:41 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:42 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:43 ]
Nie wiem czemu po powiększeniu zdjęcia są w kiepskiej jakości, ale mniej więcej widać jak wygląda.
 
 
orz1 
Mitsumaniak


Auto: mitsubishi Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 147
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 01-05-2008, 17:54   

nabyta w wałczu :D jak po zdjęciach autko świetne, widać że zadbane, no i niech się dobrze sprawuje :)
_________________

 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-05-2008, 19:30   

Hugo, oby się dobrze sprawował. Życzę szerokości i bezawaryjności... szkoda, że nie Mitsu ale chociaż tyle, że japoniec ;) :biggrin:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-05-2008, 22:38   

Hugo, Farciarzu jeszcze raz gratuluję :D

Cieszę się, że nie masz zamiaru nas opuszczać 0 życzę Ci tego żebyś już nie długo mógł sobie pozwolić na kupno Miśka :mrgreen:

No i tradycyjnie niech się dobrze sprawuje :D
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2008, 22:43   

Piękna, generacja 92-97 zawsze mi się podobała (prócz kombi, które było liftingiem poprzedniej wersji), szczególnie tyłeczek :) Gratuluję wersji, dla mnie nieporozumieniem jest kupienie używanej 'golizny', skoro w tej samej cenie można trafić wersję full wypas.
Poza tym Hugo starzejesz się :P . Miałeś małego hot-hatcha, teraz wsiadłeś w limuzyne. Kryzys wieku średniego? :D
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-05-2008, 12:24   

londolut napisał/a:
chociaż tyle, że japoniec
Innej produkcji auta nie kupię nigdy.
pawela napisał/a:
Poza tym Hugo starzejesz się
Chyba tak. Potrzebowałem po prostu wygody. Ale powiem Wam, że strasznie boli brak mocy pod prawą nogą. Coltowi jak depnąłem to aż się odrywał od asfaltu. Mazdą już tak nie przyśpieszę.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2008, 15:07   

Poczekaj, jeszcze zatęsknisz za jazdą Coltem. Mówię z własnego doświadczenia.
Od siebie życzę bezproblemowej eksploatacji.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-05-2008, 15:24   

Hugo napisał/a:
powiem Wam, że strasznie boli brak mocy pod prawą nogą. Coltowi jak depnąłem to aż się odrywał od asfaltu. Mazdą już tak nie przyśpieszę.
Ile? 1200kg waży Madzia? I tak dobrze, że masz 136KM bo były jeszcze 116KM to byś miał dopiero lipę :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 05-05-2008, 16:37   

Bardzo ladna Madzia ;) Szkoda, ze mam zle wspomnienia po tej marce, ale oczywiscie zycze jak innni bezawaryjnosci i szerokosci :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-05-2008, 09:56   

gregorbu napisał/a:
Poczekaj, jeszcze zatęsknisz za jazdą Coltem
Już tęsknię trochę. Za przyśpieszeniem... Do tej pory w Maździe było naprawdę kiepściutkie, ale wczoraj wymieniłem uszczelniacz na wale (to on puszczał), przy okazji uszczelniacze wałków rozrządu oraz pasek i okazało się, że stary pasek jest przestawiony o 1 ząb na wałku rozrządu (stąd to nienormalne położenie aparatu zapłonowego max. w lewo-aby nadrobić zapłon). Teraz pasek założony dokładnie tak jak ma być i aparat również. Powinna mieć lepszego kopa i mniej palić.
londolut napisał/a:
1200kg waży Madzia?
Waga zależy od wyposażenia. Moja waży 1500 kg.
Twaróg napisał/a:
Szkoda, ze mam zle wspomnienia po tej marce
Z ciekawości napisz dlaczego?
Twaróg napisał/a:
zycze jak innni bezawaryjnosci i szerokosci
Dzięki, dzięki.
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-05-2008, 19:47   

Ja mialem 323F jak w podpisie i notorycznym problemem tego silniczka (Z5) - zapiekajace sie pierscienie olejowe i padajace uszczelniacze zaworow = spalanie oleju i niebieski dymek przy odpalaniu rano jak z parowozu. Problem nie dot. tylko mnie lecz bardzo duzej ilosci forumowiczow na forum.mazdaspeed.pl ;/ Wiem takze, ze byly jakies problemy z 626 lecz nie pamietam juz ktory silniczek. Wszystko masz na w/w forum :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-05-2008, 08:16   

Twaróg napisał/a:
Wiem takze, ze byly jakies problemy z 626 lecz nie pamietam juz ktory silniczek
Konkretnie mój, ale tragedii jeszcze nie ma.

[ Dodano: 12-05-2008, 14:28 ]
Dodam tylko, że po ustawieniu rozrządu na znaki i ustawieniu zapłonu auto przy spokojnej jeździe na krótkich dystansach i po mieście bez problemu mieści się w 10l LPG/100 km :mrgreen: . Poza tym teraz można mówić o przyśpieszeniu. I ten dźwięk silnika. Nie do opisania. Warczy jak typowe V6. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale dźwięk w kabinie powyżej 3000 obr. jest po prostu melodią dla uszu. Poza tym jestem pod ogromnym wrażeniem kultury pracy tego silnika. Pracuje tak cicho (pewnie wyciszenie maski ma tu znaczenie), że na zewnątrz trzeba się nieco nachylić pod zderzak aby usłyszeć jak szmera sobie :) . Jest to silnik z momentem obrotowym położonym dość nisko i dlatego ładnie ciągnie już z niskich obrotów, a jazda jest spokojna i relaksująca. Jest to niewątpliwie najlepsza jednostka napędowa z jaką się do tej pory spotkałem.
Na pocieszenie, że nie rozstałem się na dobre z Mitsubishi powiem, że cała elektronika (bajery i silnik) to nic innego jak Mitsubishi :D . Aparat zapłonowy prosto od Mitsu, ECU również, różne przekaźniki i sterowniki-wszystko z logo i napisem Mitsubishi Motors Corporation (i działa oczywiście bez zarzutu).
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 25-05-2008, 20:58   

ładne autko, szerokości. :)
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.