 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
olej na pasku rozrzadu |
Autor |
Wiadomość |
gruby [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2008, 20:07 olej na pasku rozrzadu
|
|
|
ubywał mi olej , niemogłem zlokalizowac wycieku. po zdięciu osłony rozrządu zobaczyłem olej i to dosyc. wszystko w oleju. nie wiem z kąd on cieknie. może ktoś słyszało takim przypadku. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 27-04-2008, 20:32
|
|
|
gruby napisał/a: | nie wiem z kąd on cieknie |
pewnie puszcza simmering wałka rozrządu |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-04-2008, 00:03
|
|
|
tomusn napisał/a: | pewnie puszcza simmering wałka rozrządu | I/lub simmering wału korbowego. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 28-04-2008, 19:30
|
|
|
Pasek i obydwa zimery do wymiany -- |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-04-2008, 23:01
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Pasek i obydwa zimery do wymiany | Dobre podsumowanie tematu. Przy takim problemie nie jesteś w stanie zlokalizować czy leci z uszczelniacza na wale czy z rozrządu, a pasek tak czy inaczej jest ubabrany w oleju, więc bezdyskusyjnie należy go wymienić razem z oboma uszczelniaczami! Tak właśnie postępuję w nowo nabytej Maździe, tyle, że mam dwa uszczelniacze wałków rozrządu, bo silnik jest DOHC. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-05-2008, 21:27
|
|
|
wojmi1, idzmy na calosc - pasek, oba simmery i napinacz - koszt napinacza (35 zl) jest pomijalnie maly, by go nie zmienic przy tej okazji
jak nie byla, to i pompa wody (90 zl) tez do wymiany, bo sie pusci niedlugo |
|
|
|
 |
|
|