Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem, sama gaśnie , raz chodzi raz nie . POMOC
Autor Wiadomość
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 17:04   

Nie rozumiem. One są ogólnie dość miękkie i trzeba je traktować delikatnie coby nie
złamać, bo potem może cię czekać lutowanko. Przeczyść delikatnie tylko te blaszki
i we wtyczce też gniazdka.

Zastanawia mnie tylko taka rzecz, że ogólnie przy niedziałającym przepływomierzu
a już na pewno przy niedziałającym IAT sensorze to autko powinno wejść w tryb awaryjny
i jakoś tam pracować, a nie bezczelnie sobie gasnąć. Może się ktoś jeszcze wypowie.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 01-05-2008, 17:23   

Aby czasem nie rypnąłeś się przy tej wymianie aku i nie podpiąłeś przypadkiem klem na odwrót lub nie zwarłeś czegoś przypadkiem?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 18:03   

dobra ogolnie styki przeczyscilem , i tak sobie jezdzilem po podworku i odpalil, jezdzil bylo ok i w pewnym momencie zaswiecila mi sie kontrolka CE i zgasilem go szybko, chcialem odpalic i znow dupa, odpalil i po 3 sekundach zdechl ;/

ODP: nie nie pomylilem klem , bez takich ;] i nie zwarlem niczego, chyba ..... ale ogolnei elektryka w tym samochodzie to prowizorka jak nic ;/ predzej czy pozniej bede musial isc z tym do elektryka ..... tak zauwazylem , ze jak silnik sie nagrzeje to nie chce zapalic ;/ a jak jest zimny to spoko jest .... ;/ cos wam przychodzi do glowy ??
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 18:12   

No to jak się zaświeciła to wymrugaj znów błędy gruntownie.
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2008, 21:18   

a powiedzcie mi jedno ... czy jest możliwe ze jakis rezystror się przepalil ?? bo tak z kumpel gadalem i doszlismy do takiego wniosku ze moze przepalil sie rezystor od czujnika temperatury silnika , w sensie czy sa rezystory od przedzialu jakiejs temperatury ?? i ze jak dojdzie pewnej temperatury to ten rezystor jest spalony :P
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-05-2008, 08:51   

Być może masz uwalony czujnik temperatury silnika. Uwaga bo są dwa. Jeden jest tylko podpięty pod wskaźnik na zegarach a drugi do ECU i to o ten właśnie chodzi.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2008, 10:01   

dobra i tu moje kolejne pytanie , gdzie jest ECU ;] wiecie panowie pierwszy samochod i troche problemow jest z rozpoznaniem gdzie co jest ;]
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2008, 13:22   

pod kokpitem na wprost lewego kolana kierowcy tak najogólniej mówiąc.

a sprawdzałeś w końcu ten IAT ?
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2008, 14:20   

dzis fura pojechała do lakiernika ... wiec pewnie za tydzien sprawdze dopiero ;/ ale ogladajcie moj watek .... ;]

[ Dodano: 18-05-2008, 13:06 ]
Witam ponownie. dzis sprawdzilem to co mi kazaliscie sprawdzic za pomoca miernika. i tak. carisma stala cala noc i rano sprawdzilem opornosci. opor na zimnym silniku wyszedl mi okolo 2,75 k oma , czyli w normie . opor pomiedzy 5 pinem a masa wyniosl 0 . kazaliscie mi rowniez zmierzyc napiecie pomiedzy 6 a masa ( ale ja sprawdzalem nie przy przeplywomierzu tylko w tej wtyczce z kablem ;] ) i tu wyniosl mi 4,71 V wiec nie jest to w normie. Co robic dalej. pomocy .

[ Dodano: 18-05-2008, 19:16 ]
panowie prosze o pomoc . napisalem co zmierzylem . dodatkowo na rozgrzanym silniku opornosc jest ok , a napiecie 4,7 V we wtyczce . co zrobic. jak sie za to zabrac lub co powiedziec elektrykowi czy komu tam trzeba ;]

[ Dodano: 19-05-2008, 19:52 ]
NO PANOWIE POMOCY! bo nie mam czym jeźszić a wiadomo ze carisma fajna fura :) tylko szkoda ze nie chodzi tak jak ma i powinna ;(
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 18:49   

We wtyczce ja mam w GDI 4.69 i autko chodzi prawidłowo, spalanie 5.6l/100km,
przyśpieszenie ok, więc nie szukam dziury w całym.
Z tym że u Ciebie są objawy.

Jeśli zaświeca Ci się CE, to odczytuj błędy. Jeśli zaświeca się CE i auto gaśnie, to
wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują że przyczyna jego gaśnięcia jest ta sama,
jaka powoduje zaświecanie się CE :) .
No chyba że wciąż masz ten błąd 13, to w takim przypadku ja nie wiem już jak pomóc.
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 20:59   

zaświeca sie CE ale silnik nie gaśnie , dopiero jak sam go zgasze to nie zapali ;/ ale dzis zrobilem 16 km i wrocilem do domu po drodze zapalila sie CE ale po paru km zgasla dojechalem na zgaszonej CE do domu i zapalala i chodzila bez zarzutu ;/ kompletnie nie rozumiem tego samochodu ;/ ma gorsze humory niz nie jedna dziewczyna :P
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 21:26   

Aha ... i jeszcze jedno. Przy błędzie 13 to komputer raczej wejdzie sobie w tryb awaryjny,
ale nie powinno mieć to znaczenia przy zapalaniu samochodu. Niech się jeszcze tu spece
wypowiedzą :) , ale mi tak się właśnie wydaje. Czyli przyczyny trudności by szukać
gdzie indziej.

A tu masz trochę o IAT z manuala.




O i widzisz - nawet napięcia masz w normie. W GDI są inne normy :-)
 
 
kawa89
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2008, 22:52   

Dobra w piatek jestem umowiony z elektrykiem samochodowym :P zobaczymy czy on da rade ;] jak tak to napisze o co chodzilo mojemu miskowi ;P moze to bedzie na przyszlosc komus potrzebne ( odpukac ) ;] ;P

[ Dodano: 28-05-2008, 10:20 ]
Ogolnie ciekawa sprawa wyszla . elektryk naprawil go w 3 dni, komputer nic mu nie pokazal. ogolnie walniety byl czujnik polozenia walka rozrzadu ;P ale tak walniety zze jakos go naprawil ale nie daje gwarancji. jak znow takie objawysie powtorza to czeka mnie wymiana ;]pozdrawiam i nie zycze nikomu takiej sytuacji jak moja :P kompletnie nie wiedzialem co jest grane , jeszcze mmoj komputer mnie zmylil z tym IAT'em :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.