Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotami
Autor Wiadomość
mirage1
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2008, 21:20   Problem z obrotami

Witam

Kilka miesiecy temu pytalem o powod problemu z obrotami. Wiekszosc wyrokow skazujacych padlo na krokowca (bardzo drogi). Pojawily sie rowniez w zdecydowanej miejszosci sugestie dot ustawienia zaworow. Silnik przejechal 200 tys bez ich ustawienia no i nie trzymal obrotow.
Sprawe w swoje rece wzial Krzyzak no i bingo nastawienie obrotow wyleczylo moj pojazd. Rownie fachowo zosala wykona zostala wymiana kondorkow w kompie. Wielkie dzieki Krzyzak.
Pozdrawiam

Robert K
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-05-2008, 22:31   

nie ma sprawy - biorac pod uwage, ze 1 zawor trzymal parametry, 7 dolotowych bylo za luznych oraz to, ze WSZYSTKIE 4 zawory wydechowe byly podparte, to CUD, ze auto w ogole jezdzilo
ciesze sie, ze kolejny samochodzik wrocil na drogi

przy okazji pozbyles sie brzeczacego i przerdzewialego kawalka oslony wydechu oraz wiesz, ze spokojnie mozna na tej gumie jezdzic :P
 
 
mirage1
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 08:20   

Tak oczywiście również i te mankamenty zostały rozwiązane. Poprawka do mojego posta oczywiście miałem na myśli, że regulacja zaworów umożliwiła regulację obrotów. Wrażenia po regulacji, nie słodzę, jakby nowy silnik idealna kultura pracy jak na 4 garki, i duuuużo lepsze przyspieszenie. Morał taki iż regulacji zaworów się nie przeskoczy zakładając iż przejechałem 200 tys bez to chyba co 100 wypada ją zrobić (mozna tez co 30 nie zaszkodzi). Aaaa jak mechanik sprawdza na słuch i mowi ze nie trzeba regulować to zaprawdę powiadam G15 potrafi wprowadzić w błąd.
Odkopalem starego maila w którym Hubert jako pierwszy i jeden z niewielu sugerował zawory. Thanks bro!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.