 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 21:20 Problem z obrotami
|
|
|
Witam
Kilka miesiecy temu pytalem o powod problemu z obrotami. Wiekszosc wyrokow skazujacych padlo na krokowca (bardzo drogi). Pojawily sie rowniez w zdecydowanej miejszosci sugestie dot ustawienia zaworow. Silnik przejechal 200 tys bez ich ustawienia no i nie trzymal obrotow.
Sprawe w swoje rece wzial Krzyzak no i bingo nastawienie obrotow wyleczylo moj pojazd. Rownie fachowo zosala wykona zostala wymiana kondorkow w kompie. Wielkie dzieki Krzyzak.
Pozdrawiam
Robert K |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24315 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-05-2008, 22:31
|
|
|
nie ma sprawy - biorac pod uwage, ze 1 zawor trzymal parametry, 7 dolotowych bylo za luznych oraz to, ze WSZYSTKIE 4 zawory wydechowe byly podparte, to CUD, ze auto w ogole jezdzilo
ciesze sie, ze kolejny samochodzik wrocil na drogi
przy okazji pozbyles sie brzeczacego i przerdzewialego kawalka oslony wydechu oraz wiesz, ze spokojnie mozna na tej gumie jezdzic |
|
|
|
 |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2008, 08:20
|
|
|
Tak oczywiście również i te mankamenty zostały rozwiązane. Poprawka do mojego posta oczywiście miałem na myśli, że regulacja zaworów umożliwiła regulację obrotów. Wrażenia po regulacji, nie słodzę, jakby nowy silnik idealna kultura pracy jak na 4 garki, i duuuużo lepsze przyspieszenie. Morał taki iż regulacji zaworów się nie przeskoczy zakładając iż przejechałem 200 tys bez to chyba co 100 wypada ją zrobić (mozna tez co 30 nie zaszkodzi). Aaaa jak mechanik sprawdza na słuch i mowi ze nie trzeba regulować to zaprawdę powiadam G15 potrafi wprowadzić w błąd.
Odkopalem starego maila w którym Hubert jako pierwszy i jeden z niewielu sugerował zawory. Thanks bro! |
|
|
|
 |
|
|