Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant V6 czy mazda mx3 v6
Autor Wiadomość
lukaszcolt12345
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 12:50   Galant V6 czy mazda mx3 v6

Chlopaki mam problem jezdze coltem i chcialbym zmienic auto. Mam problem co wybrac galanta V6 2.0 czy mazde mx3 1.8 v6 . Glownie patrze na osiagi i tu problem co wybrac znacie moze opinie o tych autach co lepsze. Pozdrawiam
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-05-2008, 17:23   

lukaszcolt12345 napisał/a:
Chlopaki mam problem jezdze coltem i chcialbym zmienic auto. Mam problem co wybrac galanta V6 2.0 czy mazde mx3 1.8 v6 .

Wydaje mi sie ze Mazda bedzie miala deczko lepsze osiagi. Znajomy posiada taka i powiem szczerze nawet chodzi mu to autko :twisted:
Ale znam tez poprzez niego jeden z kilku problemow dotyczacy tej mazdy...ze przerazliwie ciezko znalezc jest zadbany egzemplarz w przyzwoitym stanie :?
Mysle ze Gala bedzie Ci duzo latwiej znalezc w dobrym stanie a same osiagi nie roznia sie az tak znacznie zeby rezygnowac z niego :)
co do paru danych o Galancie 2,0 V6 to:
mozna smialo powiedziec ze zawieszenie jest bardzo mocna strona tego autka :) zapewnia sztywność niezbędną do szybkiego pokonywania łuków, a jednocześnie jest komfortowe. Można spotkać również kontrolę trakcji.
Minus tego zawiasu jest taki ze jest oparte na konstrukcji wielowahaczowej i jest najmniej trwałym zespołem auta (polskie autostrady :? ). W jego skład wchodzi 12 wahaczy i kilka różnych drążków, które niestety w zetknięciu z polskimi drogami wymagają dość częstych napraw. Problemem jest to, że producent jako części zamienne oferuje jedynie całe wahacze, cena za niektóre z nich przekracza 1000 zł. Nie ma dostępnych samych silentblocków. Można je jednak zregenerować, obniżając koszt naprawy do 150 zł.
Sam silnik V6 zapewnia dobre osiągi i miłe brzmienie :)
W zamian za nieco wyższe koszty związane z obsługą silnika sześciocylindrowego (w porownaniu do czterocylindrowca) auto w tej wersji oferuje dużo przyjemności z jazdy. W stosunku do 137-konnego silnika czterocylindrowego przyjemniej brzmi, ma zdecydowanie lepszą dynamikę i elastyczność. Motor ten nie jest awaryjny, ale droższy w obsłudze od wersji rzędowej. Np. prosta z pozoru operacja wymiany przewodów i świec zapłonowych wymaga wymontowania kolektora dolotowego. Jest to o tyle kłopotliwe, że przewody zapłonowe to jeden z niewielu często wymienianych elementów osprzętu silnika
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.