Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fitr powietrza -jak wymienic ?
Autor Wiadomość
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 10:40   Fitr powietrza -jak wymienic ?

Jak sie do niego dostac.
Dwa plastikowe wkrety z przodu od wlotu powietrza ? + dwie zapinki z gory ? + dwie sruby /chyba fi 10 / od strony amortyzatora ?
Czy jakos inaczej ?
Ostatnio zmieniony przez dziejo 07-05-2008, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-05-2008, 11:19   

dziejo napisał/a:
Jak sie do niego dostac.

Rozłącz obudowę i w środku masz filtr:
http://aukcja.interia.pl/...?item=355715690
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

Ostatnio zmieniony przez czekoladka_1981 06-05-2008, 11:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 06-05-2008, 11:20   

ja odczepiałem dwie zapinki z gory i rure w strone kabiny. pomalu wysadzilem i tyle
_________________
1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0
 
 
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 11:25   

Czyli bez odkrecania ? Dwie zapinki i w strone szyby ? Jakos tam malo miejsca na manewry.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 06-05-2008, 11:28   

tak 2 zapinki, dolot na 2 śróbach, tak zeby pudło dostało troche luzu, może byc konieczne jeszcze odłączenie gumowej rury od przepływomierza. Mi udało się tak rozciągnąć pudło, nie ruszając tej rury.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-05-2008, 11:30   

dziejo napisał/a:
Jakos tam malo miejsca na manewry

Wystarczy odchylić tyle jaka jest gr. filtra.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 13:23   

Uff
Nic dziwnego,ze na przgladzie mechanior temat olal.

No to pokolei

Na pasie przednim-2 zapinki wykrecic wyjac
Aku wypiac wyjac razem z plastikiem
Pod aku 3 sruby fi 12 wykrecic
Na obudowie amortyzatora 2 sruby fi 10 wykrecic
Zapinki wypiac
Teraz obudowa filtra + dolot + blaszana podstawa aku / razem/ wyjedzie nam do przodu

Uwaga

Przednia obudowa filtra jest przymocowana do wspornika wychodzacego z blaszanej podstawy aku / jej nie podwazac-nie wylezie/.
Nie jest to niby zaslepka lecz sruba-nakretka od niej jest dostepna od srodka obudowy,czyli dopiero po zdemontowaniu
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 16:04   

Można tak jak piszesz tylko PO CO ?
CZekoladka napisała ze sie da a Jej trzeba ufać bo się dziewczyna zna :lol:
A teraz napiszę jak ja to robiłem
1 Odepnij dwie zapinki jakie widzisz na plastikowym pudle
2 Odkręć i wyciągnij wkręty na pasie przednim
3 Zdemontuj dolot
4 odchyl pudło ile sie da
5 delikatnie wymień filtr -ja tak robiłem u siebie i jakoś się dało
POWODZENIA
:)
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 06-05-2008, 16:29   

U mnie tez tak przeszło. Bez akumulatorów i innych śrubek
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-05-2008, 17:09   

Tak jak opisal DOKTOREK i Pioterk, z tym że jak dla mnie to potrzeba trochę siły rozchylenia pudła w kierunku przepływki :x do wymiany filtra pow.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
dziejo
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 19:30   

,,3 Zdemontuj dolot ''

Czy on jest na wcisk ? Wyszedlby do przodu ?


W sumie i tak sie oplacilo bo wymiotlem i wydmuchalem kupe syfu.
Jak zakupie filtr - to przy wymianie pojde zapewne na skroty.
Wasze rady w tym temacie napewno sie przydadza i innym.
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2008, 21:48   

Dokładnie tak jak piszesz jedną ręką przytrzymaj puszkę a druga ruchem obrotowym wyciągnij dolot do przodu
POWODZENIA i POZDRAWIAM :)
 
 
wawer82 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 156
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-04-2009, 17:36   

Tak trochę z innej beczki,co ile km należy wymieniać ten filtr?
 
 
 
gradio
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2009, 20:38   

chłopaki dajcie spokój wymiana filtra powietrza to chwila, tylko trzeba to robic od strony przepustnicy dwie opaski odkręcic ściągnąc wąż odpiąc dwie zapinki od filtru powietrza i gotowe demontujemy tę częśc obudowy od strony przepustnicy unosząc ją w górę (uwaga na przepływkę ) i gotowe bez żadnych problemów wymieniamy filtr góra 10 min bez żadnych cwiczeń siłowych.powodzenia wg ks serwisowej w 2.5 V6 co 30 tyś.km
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 21-04-2009, 21:58   

Witam. Ja dopiero co zakupiłem swojego galanta 2,0 TD. Dzisiaj wymieniałem w nim filtry i filtr powietrza wymieniłem troszkę inaczej niż tutaj piszecie. Nie znam się jeszcze za dobrze ale to może dlatego inaczej że w silnikach diesla inaczej jest z tym filtrem. Mam nadzieję że nikt mnie nie skrytykuje że głupoty piszę ale tym sposobem poszło bardzo łatwo. No więc tak, na początku zdemontowałem "dolot" i odkręciłem całą obudowę filtra która była przymocowana na trzy śruby (klucz nasadowy 10 i grzechotka z dłuższą przedłużką). Następnie odkręciłem (może to śmiesznie zabrzmi ale...) takie małe "coś" z podpiętymi do tego kablami :mrgreen: co było przymocowane do obudowy filtra dwoma śrubami na klucz 10. Odpiąłem trzy zapinki pokrywy obudowy i całą obudowę wyjąłem wraz z filtrem dzięki czemu mogłem bez problemów wymienić go poza samochodem. Ułatwiło mi to również wymianę filtra paliwa ponieważ miałem lepszy do niego dostęp. Po wymianie filtrów wszystko spowrotem skręcamy tak jak być powinno. Dużo roboty nie ma i nie trzeba się siłować z odginaniem obudowy i wciskaniem filtra.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.