 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Remont czy nowy silnik ? |
Autor |
Wiadomość |
silstar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2008, 05:06 Remont czy nowy silnik ?
|
|
|
W ubieglym roku kupilem moje pierwsze auto bylo w kiepskim stanie wizualnym i prawie nic niedzialalo . Sam uporałem sie z elektryka podswietleniem wszystkiego co ma byc podswietlone naprawa tapicerek teraz zaczynam blachy .
Ale do zeczy pali olej ok 0.5-0.75l 1000km zbiera sie dobrze ale ztylu zostaje sporo siwego dymu i to niedaje mi spokoju a wiec jezeli remont to co do wymiany prosze o rady
bo drugi wariant to wiadoma sprawa |
Ostatnio zmieniony przez silstar 18-03-2008, 03:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-03-2008, 08:44
|
|
|
Na początek wymień uszczelniacze zaworów a później sprawdz kompresje. Zobacz czy nie masz nigdzie wycieków.
Jeśli to nie pomoże to swapik lub pierścienie, które jednak nie zawsze pomagają, lub pomagają na krótką metę. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 08:32
|
|
|
ja dałem swojemu szanse, wszystkie uszczelniacze także na zawory, pierścienie, uszczelki, kosztowały mnie u japaneze(pozdrawiam) około 300 zł do tego mogłem dotrzeć zwory jak miałem na wierzchu głowice i z efektu jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 10:49
|
|
|
ja długo myslalem o remoncie ale w ostatecznosci ,kupiłem cały silnik +chłodnica i pare drobnych rzeczy wykosztowało mnie 500 zł ,z silnika jeste zadowonony bo był w ciągłej eksplatac i mimo dózego przebiegu jest wszystko ok ,poza tym poczułem poprawe osiągów ,i co najlepsze ma mniejsze spalanie po 2 tyg eksplatacji wyszło mi trasa 6 miasto 8 |
|
|
|
 |
hubal [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2008, 09:16
|
|
|
witam, jeśli ktoś potrzebuje silnik 1500 do colta to mam taki w stanie idealnym za 500zł |
|
|
|
 |
gabi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2008, 18:44
|
|
|
hubal napisał/a: | witam, jeśli ktoś potrzebuje silnik 1500 do colta to mam taki w stanie idealnym za 500zł |
a może masz skrzynię biegów. |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2008, 10:35
|
|
|
Zastanowiłbym sie nad kupnem silnika.
Nie wiesz co kupujesz. To zawsze jest loteria.
A gdy zrobisz porządnie remont, to przynajmniej wiesz co masz. |
|
|
|
 |
|
|