Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
szarpanie, brak mocy ?
Autor Wiadomość
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-05-2008, 20:20   szarpanie, brak mocy ?

Witam,
Dzisiaj przejechalem samochodem 2-3 km pozniej odpalam go i okazuje sie ze samochod nie ma mocy a po dodaniu gazu prawie gasnie i zaczyna trzasci sie silnik. Dotoczylem sie do mieszkania i okazuje sie ze na wolnych obrotach chodzi ok ale jak na postoju dodaje gazu to zaczyna go dławic, szarpac i brakuje mocy. Sprawdzilem filtr powietrza i ok czysciutki zreszta wymienialem go niedawno. Czym sie mozna jeszcze zainteresowac i w jakiej kolejnosci ? Filtr paliwa ? Swiece? Kable WN? Co i jak moge sprawdzic w warunkach domowych ?

Pzdr
Lukasz921
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2008, 20:23   

Czy tuż przed tymi objawami rozłączałeś może akumulator??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-05-2008, 20:54   

Teraz to juz wogole nie odpala - tylko kreci rozrusznik :/

Lukasz921
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2008, 20:59   

no to tak jak sugerowałem na gg ... na 95% kondensatory do wymiany w ECU .... pisz PW do Bartka jak jesteś z Wawy
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2008, 23:08   

Nie zatankowales czasami jakies lewego paliwa?

Krzychu
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2008, 00:22   

akbi napisał/a:
no to tak jak sugerowałem na gg ... na 95% kondensatory do wymiany w ECU .... pisz PW do Bartka jak jesteś z Wawy


W CK0 kondensatory nie, to raczej aparat zapłonowy. U mnie też tak było, na wolnych chodził, a jak się dodało gazu strzelał z rury, miał zanik mocy, puszczał biały dym i śmierdział parafiną.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-05-2008, 06:14   

witam,
nie no paliwo chyba ok bo jezdze na nim juz 400 km . z rury mi nie strzelal tylko go zmulalo tak jakby mial zgasnac.

pzdr lukasz921
 
 
 
Sienek86
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2008, 07:54   

Miałem coś takiego w Peugeocie 405, to był silniczek krokowy, ale nie wiem czy w tym lancelocie jest...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2008, 11:11   

Silniczek krokowy w Lancerach był już w 1989 roku, w tym czasie gaźniki odchodziły w Mitsu do historii. Silniczek krokowy działa tylko przy wolnych obrotach, steruje domknięciem przepustnicy. Jeżeli byłby krokowiec samochód przygasały po puszczeniu gazu, a nie dociśnięciu. Cały czas stawiam na aparat, ROCH_27 miał taki problem z Coltem CJ0 samochód ładnie jechał, a przy 4000obrotów nagle go mocno dławiło prawie jakby się odcięcie włączyło. Po wymianie aparatu problem zniknął. Najlepiej przełożyć na chwilę aparat z samochodu innego Mitsumaniaka i już będzie wiadomo.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-05-2008, 23:06   

Witam,
Historii ciag dalszy. Wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa zalane i w bardzo kiepskiej kondycji (mialem sie za nie zabrac ale jakos zabraklo czasu) . Wymienilem swiece na NGK i odpalil ale nadal go cos dlawi choc jezdzi o wiele lepiej niz przed problemem. Teraz wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy bedzie poprawa. Jak nie to pewnie zostanie pompa paliwa. Orientujecie sie gdzie jest kostka odcinajaca pompe paliwa Lancerze CK ? Pod siedzeniem jej nie ma chyba ze nie zauwazylem.

Pozdrawiam
Lukasz921
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2008, 22:44   

Łukasz jak Ci mówiłem świece i kable - jedno wymieniłeś jeszcze drugie :wink:
Ale daj znać jak do czegoś innego dojdziesz!!
 
 
lukasz921 
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 186
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-05-2008, 07:34   

witam,
Wymiana filtra paliwa nic nie dala i dodatkowo sprawdzalem i wymieniłem kable WN i tez nic to nie dalo ? Sam nie wiem teraz za bardzo co robić bo nie zamierzam jechac do mechanika który bedzie eksperymentował. Teraz podejrzewam że to może być już sama pompa paliwa, i jest cos takiego jak regulator cisnienia paliwa ? (ale cisnienie paliwa i tak musze gdzies sprawdzic w warsztacie), może być też aparat zapłonowy ale nie wiem jak to zweryfikowac ? A co wiecej może być to nie mam pojęcia? Macie jakies propozycje

P.s. Znacie może jakiś dobry zakład w okolicach Warszawa-Wesoła, Warszawa - Stara miłosna ?
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2008, 08:13   

Łukasz co do aparatu zapłonowego to napisz na privas do Wichura1 - On napewno da Ci jakieś cenne wskazówki jak to zrobić :!: :!:
A nie było tak przypadkiem że zassało jakieś syfy bo wyjeździłeś paliwo prawie do zera :?: :?:
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-05-2008, 08:35   

Problem jest taki, że jeżeli aparat trochę działa to ciężko jest cokolwiek sprawdzić. Jedyna rzecz którą możesz dokładnie sprawdzić to cewka zapłonowa. Opis sprawdzenia cewki znajdziesz w Service manual-u rozdział 16 "Engine electrical", podrozdział "Ignition system" strona 16-32. Jest tam też sposób sprawdzenia tranzystora mocy "power tranzistor". Nie patrz na stronę 16-33 bo tam już jest opis do silnika 4G92.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-05-2008, 08:42   

Musisz podmienić aparat z innego auta z takim samym silnikiem i będziesz mógł wtedy potwierdzić tą teorię lub na dobre wykluczyć aparat z kręgu podejrzanych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.