Przesunięty przez: Gene 01-06-2009, 08:06 |
[2.8 TD] Pompa Paliwowa |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-05-2008, 21:46 [2.8 TD] Pompa Paliwowa
|
|
|
Witam Wszystkich Czy macie rozeznanie dotyczące pompy paliwowej do Miska Pajero 95 TD->>> wymieniać na nową czy też regenerować.Jakie orientacyjnie mogą być koszty takiej operacji.Zapytacie czemu zmieniam???? Jak kiedyś opisywałem miałem problemy z paliwowym układem zasilania.Po wymianie przewodów paliwowych było do czasu wszystko OK.A od wczoraj zanim zapalę to kopci na biało potem czarna zasłona dymna.Paliwo w układzie jest-przeźroczysty odcinek przewodu paliwowego,świece żarowe też OK.W warsztacie powiedzieli że może to być pompa paliwowa. A może wtryski??? Reguluje je się,czy wymienia??? Pozdrawiam Wszystkich Miśkomaniaków |
Ostatnio zmieniony przez Gene 01-06-2009, 08:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:18
|
|
|
Pompę ciężko dobrze zregenerować, koszt ok 900-1200 zł, Używka w dobrym stanie ok 1000 zl.
Może to być pompa ale mogą też być wtryski. Wymienia się końcówki wtrysków ale na dobrym stole trzeba je wyregulować.
Ale może to eż być turbina albo za wór EGR. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:24
|
|
|
zbyszekm2 a gdzie jest zawór EGR????? i do czego służy????? może błysnę w warsztacie Ale mnie pocieszyłeś tą pompą |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:42
|
|
|
Zawór EGR znajduje się na kolektorze ssącym na środku, połączony jest rurką z kolektorem wydechowym.
Przy odpowiednich obrotach zawór dopuszcza spaliny do kolektora ssącego (recykling spalin)
Jak jest popsuty to jest czarny dym i autko słabsze. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-05-2008, 23:06
|
|
|
Dzięki za info .Chyba masz rację.Czy masz jakieś zdanie na temat POWERBOX DIESEL ?? Znalazłem w necie na stronie( nie wiem czy mogę podać) podam stronę na PW. Czy coś takiego mogę zastosować w moim Miśku (1995 TDI) Czy znasz warsztat z okolic Zakopanego/Nowy Targ/Nowy Sącz który zrobi dobrze końcówki wtrysków??? Jeśli tak to podaj proszę adres na PW. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 02-02-2009, 06:16
|
|
|
Witam również mam problem z odpalaniem po nocy . Pajero 2.5 td 88rok. Podgrzeje świece odpala ze strzału i po 2 sekundach pracuje na 3 garach. ciśnienie 30 atm na każdym sprawdzałem . zacząłem szukać przyczyny w układzie paliwowym w czasie jak rzuca silnikiem pojawia sie straszliwy dym nieprzepalonej ropy. Odkręcałem po kolei śrubunek od wtryskiwaczy i 1 3 4 gar ropa sika na metr i auto jeszcze bardziej kuleje , natomiast na drugim garnku ropa wylatuje na 10cm i nie ma różnicy w pracy silnika wiec stwierdziłem ze coś z drugim cylindrem . Zacząłem od regeneracji wtryskiwaczy ale nic nie pomogło . Mam teraz pytanie do fachowców gdzie szukać przyczyny??????????????????????? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2009, 08:07
|
|
|
wajc83 napisał/a: | Mam teraz pytanie do fachowców gdzie szukać przyczyny??????????????????????? |
W grzaniu świec. Jena świeca nie grzeje i to może być przyczyną, bo rozumnie, że po chwili pracuje dobrze, wszystkie cylindry. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 02-02-2009, 08:39
|
|
|
Zbyszek jak odpalam to na wszystkich 4 garach chodzi po 5 sekundach zaczyna na trzech nastepnie po 5 minutach rzucania i kopcenia spokój dopóki nie ostygnie silnik. Swiece nowe firmy hkt |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2009, 10:18
|
|
|
wajc83 napisał/a: | Zbyszek jak odpalam to na wszystkich 4 garach chodzi po 5 sekundach zaczyna na trzech nastepnie po 5 minutach rzucania i kopcenia spokój dopóki nie ostygnie silnik. Swiece nowe firmy hkt |
Może byc tak, ze ci nie dogrzewa, Bo sa dwa grzania, wstepne i podgrzewanie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 02-02-2009, 10:34
|
|
|
A jak tyo sprawdzic i ile u ciebie przekaznik kosztuje. Ale by nie dogrzewał tylko na jednym cylindrze raczej wszystko jest na jednej listwie |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2009, 11:02
|
|
|
może byc jeszcze nie szczelny zawor, jak mierzyłeś cisnienie trzeba było zrobić próbę olejową.
I mierzyć i na zimnym i na ciepłym. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 02-02-2009, 12:11
|
|
|
Na zimnym silniku było 28 a na ciepłym 30. Po podgrzaniu świec dzisiaj zarybił idealnie i pracował równo do póki nie wyłączyło sie podgrzewanie świec carowych. Objaw zaczyna sie dokładnie jak świece przestają grzać, do momentu jak silnik sie nie zagrzeje |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-02-2009, 13:14
|
|
|
Zrób test
pociąśgnij przewód z akumulatora + jak przestaną grząc świece, dotknij listwy świec i przytrzymaj trochę i zobaczysz czy się uspokoi silnik. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 02-02-2009, 14:28
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Zrób test
pociąśgnij przewód z akumulatora + jak przestaną grząc świece, dotknij listwy świec i przytrzymaj trochę i zobaczysz czy się uspokoi silnik. |
Po odpaleniu w momencie podłaczenia kabla + po 15 sekundach jest znacznie lepiej ale jeszcze troszke nim trzepie.
[ Dodano: 03-02-2009, 09:08 ]
wajc83 napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Zrób test
pociąśgnij przewód z akumulatora + jak przestaną grząc świece, dotknij listwy świec i przytrzymaj trochę i zobaczysz czy się uspokoi silnik. |
Po odpaleniu w momencie podłączenia kabla + po 15 sekundach jest znacznie lepiej ale jeszcze troszke nim trzepie. |
dzis rano zamieniłem wtryskiwacze i nadal to samo na 2 cylindrze nie pali. Dokładnie w momencie jak przestaje grzac swiece. Pytanie mam ile czasu powinno dogrzewać świece na pracującym silniku
[ Dodano: 05-02-2009, 07:46 ]
Zbyszek dzieki za czesci wszystko jest juz cacy. |
|
|
|
 |
warczys [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|