Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
check engine na gazie i benzynie
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 07-05-2008, 08:05   check engine na gazie i benzynie

Witajcie ! mam problem z gazem w mojej hondzie civic 1.6 16v D16Z6 125km

Posiadam sekwencje w moim D16Z6, od kilku tygodni mam problem z listwa, otoz na zimnym silniku (pow. 30stC gdy auto automatycznie przeloczy sie na gaz ) gdy dojezdzam do swiatel obroty faluja spadaja do 200 wtedy auto przelacza sie na benzyne, obroty skacza do 1000 wtedy auto przelacza sie na gaz.
Ostatnio mialem taka sytuacje 3 razy raz po raz. Wtedy zalaczyl sie check engine. OD tego czasu po zagrzaniu silnika zapala sie check engine,.. nie gasnie ani na gazie ani na benzynie .
Co jest tego przyczyna ? czy powinienem to laczyc z LPG, nigdy wczesniej nie swiecil sie check a instalke mam od 2 miesiecy...
czekam tez na nowa listwe magic jet, teraz mam valtec i mi szwankuje...
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-05-2008, 22:47   

puntspusy napisał/a:
czy powinienem to laczyc z LPG
Moim zdaniem tak. Odwiedź gazownika. Masz przecież instalkę na gwarancji.
 
 
MoLi_TRN
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 10:04   

mialem Honde i check engine wynika z uszkodzonej sondy lambdy. miałem u siebie to samo, wymienilem i bylo ok, a te falowania moga byc następstwem uszkodzonej lambdy :) koszty ok 100zl
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 13-05-2008, 02:22   

oczywiscie ze wina gazu, a raczej pewnei sposobu instalacji. CE zapala sie nie tylko jak lambda strzeli, ale jak ktorykolwiek z czujnikow potrzebnych do dobrania dawki paliwa pokazuje głupoty lub nie pokazuje nic. Najlepszym rozwiazaniem jest odczytanie kodów jakie złapał. W manualu bedziesz miał opisane,masuje sie 2 złacza na wtyczce do podłaczania kompa, CE wymiguje odpowiedni kod. Dłuższe świecenie to są dziesiątki a krótsze jedności. Tak wybłyskany kod sprawdzasz i widzisz ktory czujnik źle pokazuje. Co do szczegółow jak to jest w cifie to zajrzyj na forum hondowe.
Wg twoich objawów wyglada mi na to ze raczej nie bedzie to emulator wtrysków, bo CE świeci sie na benzynie i na gazie. Moze byc to lambda, lub czujnik TPS lub holera wie jeszcze co. Sproboj odłączyc akumulator, tak zeby błędy sie skasowały z kompa, pozniej przeprowadz adaptacje komputera do wartosci poczatkowych(od zimnego do gorącego, na wolnych obrotach trzymac), zobacz czy po resecie CE dalej świeci...
Ale oczywiscie najlepiej od razu sprawdzic jaki kod bledu polecial i leciec do gaziarzy...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-05-2008, 08:47   

dzieki za pomoc
przyczyna bylo lozysko w aparacie zaplonowym po wymianie CE juz sie nie swieci
listwa wymieniona na PlaniJet juz prawie nie faluje (czasami zdarzy mu sie raz)
musze zrobic pozadny reset kompa
nie na backupie tylko z odlaczeniem klem
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-05-2008, 08:47   

dzieki za pomoc
przyczyna bylo lozysko w aparacie zaplonowym po wymianie CE juz sie nie swieci
listwa wymieniona na PlaniJet juz prawie nie faluje (czasami zdarzy mu sie raz)
musze zrobic pozadny reset kompa
nie na backupie tylko z odlaczeniem klem
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.