Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Projekt X
Autor Wiadomość
pysio81
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 22:00   

zrobic z colta monster jamm
:biggrin:
 
 
nickt
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 22:08   

O żesh ty.... :shock:

Tego dyfer nie wyczyma :lol:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2008, 22:19   

żesh? Co to znaczy?

To jest polskie Forum i piszemy w naszym języku ;-)

A co do zakupu takiego EVO - zapytaj roch_27 gdzie kupił Galanta VR4

[ Dodano: 09-05-2008, 22:28 ]
londolut napisał/a:
Hubeeert, dlaczego byś się nie pisał na jazdę takim monstrum?
276KM w tak lekkiej budzie jaką miał Lancer powodowało, że przy ABE (Absolutnym Braku Elektroniki) jazda przypominała golenie się samurajskim mieczem.

Tzn jak potrafisz to się ogolisz. Jak nie - urżniesz sobie łeb.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2008, 00:00   

Dlatego od modelu EVO IV nawet miernym kierowcom zaczęło wychodzić. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-05-2008, 00:30   

Ja bym z przyjemnościa przejechał sie takim monstrum.
Częstochowa nie jest daleko a więc i mógłbym byc na bierząco i może nawet jakas srubke wkręcić :D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-05-2008, 00:40   

Jeśli się da założyc turbo i dmuchnąć jakieś rozsądne doładowanie żeby ten silnik to przetrzymał przez jakiś testowy okres czasu, to zrób tak. Za rozsądne pieniądze będziesz miał obraz tego w jakim kierunku twój projekt będzie się rozwijał.
Albo wykombinuj przejaźdżke Evo1,2,3 żeby wiedzieć czy to jest to co Cie interesuje.

Głupio byłoby wydać sporo pieniędzy i być niezadowolonym z rezultatu.
Poza tym zobaczysz czy droga do celu jest prosta czy też wyboista i pełna dziur.

Gdy projekt będzie ukończony dasz się garnąć?? :mrgreen:
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-05-2008, 00:47   

Droga napewno jest wyboista :) . I aby dmuchnac powyżej 0,5 Bara to trzeba kuć.
Dlatego 30 tys to jest jak nic, które tzreba miec.
Ale spojżenie innych będzie bezcenne. A za reszte zaplacisz kartą :P
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 00:56   

Koton napisał/a:
Jeśli się da założyc turbo i dmuchnąć jakieś rozsądne doładowanie żeby ten silnik to przetrzymał przez jakiś testowy okres czasu, to zrób tak

Tego się nie da zrobić bo w 4G93 najsłabszym elementem są korby. w 4G93T były wzmocnione ale i tak poddawały się albo te wzmocnione albo po wymianie na jeszcze mocniejsze poddawał się aluminiowy blok. I to też inny blok niż w 4G93. Wzmocniony.

No ale jak chcecie się sami przekonać - voila.

4G93 NIE NADAJE SIĘ DO TURBO I PODNOSZENIA MOCY.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-05-2008, 01:02   

Mnie chodziło o 4g92 które jest obecnie pod maską, które chyba też nie jest zbyt odporne.
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-05-2008, 01:42   

pysio81 napisał/a:
zrobic z colta monster jamm
:doubt:
Hubeeert napisał/a:
To jest polskie Forum i piszemy w naszym języku ;-)
Popieram, z resztą podpis mówi sam za siebie ;)
Morfi napisał/a:
Ja bym z przyjemnościa przejechał sie takim monstrum.
Częstochowa nie jest daleko a więc i mógłbym byc na bierząco i może nawet jakas srubke wkręcić :D
Jak już powstanie 'misio' to ja też jestem bardzo za przejażdżką :D Do czewy mam 100KM :D
Koton, w tym wypadku nie ma sensu wkładania turbo do 4G9x bo ten silnik tego nie zniesie :( Jedyna rada to przeszczep z EVO. Cały silnik musiał by być kuty a to drogie zabawki + kosztowna eksploatacja.
Hubert a bebechy z IV podejdą? Żeby choć trochę 'elektronicznego stróża' było.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-05-2008, 08:16   

http://forum.4g61t.org/ wystarczy poszukać :D

[ Dodano: 10-05-2008, 08:30 ]
http://pl.youtube.com/watch?v=_MCc-e1oJTY

http://pl.youtube.com/watch?v=GWtHlS76QhU
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 11:54   

londolut napisał/a:
Hubert a bebechy z IV podejdą? Żeby choć trochę 'elektronicznego stróża' było.

Od EVO IV silnik był odwrócony o 180 stopni i wkładanie go wiązałoby sie z wydrutowaniem mocowania silnika z drugiej strony.
Jestem skłonny przypuszczać, że do CA0 da się przeszczepić przód od EVO III (w końcu to Lancer) natomiast wątpię żeby było to takie proste w przypadku IV.
Już III miała większy rozstaw osi niż cywilny Lancer. Stąd moje wczesniejsze stwierdzenie o konieczności (najprawdopodobniej - to tylko gdybanie) dorabiania półosi.

Tak czy inaczej moim skromnym zdaniem jeżeli już to CA4A AWD + cała mechanika i silnik od EVO III.
A gdyby udało się wszczepić przód od EVO III byłaby od razu załatwiona sprawa wszelkiego rodzaju mocowań, spoilerów, maski itd

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nickt
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2008, 11:54   

Głowa mnie już boli i to nie dlatego że wczoraj pochlałem :P
Nie chce stawiać na wysiloną jednostkę a 4G61t jest takową podobnie jak uturbione 4G93.
Nie ma sensu robić kuźnicy tego silnika.
100 razy bardziej podoba mi sie pomysł z 4g63t w standardzie. Dlatego pytałem o tego Galanta, który ma co prawda zwykle 4g63, ale chodzi tu o napędy. Nie wiem jednak jaki to jest napęd? Jak bardzo wytrzymały?
Z katalogu jasno wynika że skrzynia to W5M31, podczas gdy wersje turbo mają W5M33 (galant, eclipse, evo) Nie potrafię rozszyfrować tego kodu. Czy chodzi w nim o wytrzymałość czy o coś innego (poza przełożeniami) Jeśli napędy tego Galanta wytrzymałyby spokojnie te 200 - 240kM to kupiłbym go - dokupując silnik 4G63T 6 bolt ze stanów lub z Japonii bez zbędnego dłubania. Pozostałoby przeszczepić ....

EDIT:

Coś sie wyjaśniło więc napisze dla potomnych:

Napęd w Colcie CA0 4wd jest taki sam :!: jak w Galancie 4wd Dynamic 2.0 DOHC N/A
Skrzynie to W5M31 i różnią się punktami mocowań i "pierdokłami" Kielichy, śruby te same.
Wynika z tego że spokojnie toleruje moce rzędu 150kM.
Zakładając że masa Galanta jest sporo większa, i dodając pewną tolerancje producenta, można założyć że ten napęd faktycznie jest w stanie poradzić sobie z mocą 170 - 190kM w lżejszym Colcie.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-05-2008, 07:55   

nickt napisał/a:
Głowa mnie już boli i to nie dlatego że wczoraj pochlałem :P
No a czego ty się spodziewałeś :D Tutaj jest przeszło 7k zarejestrowanych userów ;)

nickt napisał/a:
Coś sie wyjaśniło więc napisze dla potomnych:
Czyli? Musisz podjąć męską decyzję. Kupić 4G63 lub 4G63T i zacząć działać czy też nie i szukać dalej. 4G63T wydłubiesz z Eclipsa a bez bez turbo z Gala :)

[ Dodano: 14-05-2008, 20:19 ]
Czyżby temat zdechł śmiercią naturalną :P ?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
misiekwwl 
Forumowicz

Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: wołomin
Wysłany: 17-05-2008, 10:59   

cały temat stanął w miejscu :( a byłem ciekaw czy coś z tego bedzie :twisted:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.