 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cari szarpie, skaczą jej obroty, zamula sie itd... |
Autor |
Wiadomość |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 16-04-2008, 18:30 Cari szarpie, skaczą jej obroty, zamula sie itd...
|
|
|
Mam instalke LPI Vialle.
Objawy:
- CE świeci sie tylko na gazie i dodatkowo raz pracuje silnik idealnie a raz obroty ciągle skaczą
- Wskaznik paliwa przy pełnym zbiorniku wskazuje 1 czyli poprawnie tylko ze tak wskazuje az do momentu jak zrobie ok 220km a pózniej opada do około ⅔ i tak zostaje
- falujące obroty a czasem nawet jakby zachłyśnięcia silnikai spore skoki obrotów czyli chwilowy spadek obrotów do kreski 500 a pozniej skok na 1200 i powolne zejście
- przy jeżdzie na rownych obrotach czy to 1500, 2000,czy 2500 obr. zaczyna szarpac
- przy przyspieszaniu raz jest dobrze a czasami wciskajac pedał Cari wcale nie przyśpiesza tylko coś ja muli przez jakis czas a póżniej dostaje jakby kopa i idzie pełna para do przodu
- jeżeli na postoju delikatnie popukam w pedał gazu tak żeby byla minimalna różnica w obrotak to CE gaśnie ale jak nie bede trzymał wiekszych obrotów to znów sie zapali, tak samo gdy przełącze na gaz w czasie jazdy to aż do postoju CE sie nie zapala
Odczytałem błąd i wyskoczył błąd 41 czyli wtryskiwacze i w związku z tym moje pytanie,
- jak sprawdzić te wtryskiwacze?
- czy to sa te same co od paliwa?(chyba nie)
- jakie ewentualnie kupić i czy zwykły mechanik bedzie potrafił je wymienic czy się udać do serwisu LPI?
- co w ogóle jest nie tak i jak sobie z tym poradzić żeby nie było tak że pojade do serwisu a oni wynajdą 100 przyczyn i puszczą mnie z torbami
Prosze o porady. Dodam że przepustnica czyszciutka i nauka obrotów nic nie daje |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
Bogas [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 21:27
|
|
|
Na benzynie jeździ normalnie? LPI ma swoje własne wtryski (po drugiej stronie od wtrysków benzynowych w kolektorze dolotowym) sterowane emulatorem o odpowiedniej impedancji. Wtryski benzynowe nie są chyba odłączane, a komputer dostaje emulowany sygnał od sterownika LPI. Proponuję wybrać się na diagnostykę. Najbliższy serwis - Autowis na Karczewskiej koszt 100 PLN. W razie wykrycia problemu i wykonania naprtawy u nich, możesz negocjować cenę, tylko proponuję patrzeć na ręce i liczyć w PLN to co robią Za zmasowanie, czyli dorobienie przewodu 20 cm i zalutowanie policzyli sobie 50zł No, ale znają się wystarczająco na LPI. Ewentualnie serwis w Koninie. |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 17-04-2008, 22:43
|
|
|
na beznynie tak samo zamula i szarpie przy przyspieszaniu tylko ze nie wskazuje błędu. Dręczy mnie ciągle to że delikatnie popukam w pedał gazu i CE gasnie choć objawy pózniej sa takie same. czy może to byc cos np: kable WN lub padająca sonda?
[ Dodano: 24-04-2008, 08:42 ]
OK
Powiedzcie mi w takim razie co najpierw zrobić, czy podjechać do serwisu LPi nie sprawdzą co jest nie tak z wtryskiwaczami, czy lepiej do dorbego mechanika żeby sprawdził czemu sie muli i zacina?? Przypomne że takie same objawy są i na gazie i na benzynie. |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-05-2008, 19:40
|
|
|
ludzie poratujcie co zrobic jak mi faluja obroty tylko na gazie. Jak staję np. na swiatłach itd. Czy pomoże np. tylko odłączenie aku i ponowne uczenie obrotów. A może to filtr gazu? Macie jakies propozycje co to oże być? Z góry dzieki. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-05-2008, 23:34
|
|
|
Jak ci na gazie falują to jedź z tym do gazownika bo to komp od gazu sobie nie radzi przy założeniu że go w ogóle masz |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Sebian
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 1 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 30-07-2009, 12:58
|
|
|
siwek,Witam Mam identyczny problem ze swoja Carisma 1.8. Na benzynie i LPG takie same objawy szarpania i zamulania. Objawy zwiększają się po nagrzaniu silnika. Możesz podzielić się tym w jaki sposób rozwiązałeś swój problem? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|