Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari szarpie, skaczą jej obroty, zamula sie itd...
Autor Wiadomość
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
  Wysłany: 16-04-2008, 18:30   Cari szarpie, skaczą jej obroty, zamula sie itd...

Mam instalke LPI Vialle.

Objawy:
- CE świeci sie tylko na gazie i dodatkowo raz pracuje silnik idealnie a raz obroty ciągle skaczą
- Wskaznik paliwa przy pełnym zbiorniku wskazuje 1 czyli poprawnie tylko ze tak wskazuje az do momentu jak zrobie ok 220km a pózniej opada do około ⅔ i tak zostaje
- falujące obroty a czasem nawet jakby zachłyśnięcia silnikai spore skoki obrotów czyli chwilowy spadek obrotów do kreski 500 a pozniej skok na 1200 i powolne zejście
- przy jeżdzie na rownych obrotach czy to 1500, 2000,czy 2500 obr. zaczyna szarpac
- przy przyspieszaniu raz jest dobrze a czasami wciskajac pedał Cari wcale nie przyśpiesza tylko coś ja muli przez jakis czas a póżniej dostaje jakby kopa i idzie pełna para do przodu
- jeżeli na postoju delikatnie popukam w pedał gazu tak żeby byla minimalna różnica w obrotak to CE gaśnie ale jak nie bede trzymał wiekszych obrotów to znów sie zapali, tak samo gdy przełącze na gaz w czasie jazdy to aż do postoju CE sie nie zapala

Odczytałem błąd i wyskoczył błąd 41 czyli wtryskiwacze i w związku z tym moje pytanie,
- jak sprawdzić te wtryskiwacze?
- czy to sa te same co od paliwa?(chyba nie)
- jakie ewentualnie kupić i czy zwykły mechanik bedzie potrafił je wymienic czy się udać do serwisu LPI?
- co w ogóle jest nie tak i jak sobie z tym poradzić żeby nie było tak że pojade do serwisu a oni wynajdą 100 przyczyn i puszczą mnie z torbami

Prosze o porady. Dodam że przepustnica czyszciutka i nauka obrotów nic nie daje :(
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Bogas
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2008, 21:27   

Na benzynie jeździ normalnie? LPI ma swoje własne wtryski (po drugiej stronie od wtrysków benzynowych w kolektorze dolotowym) sterowane emulatorem o odpowiedniej impedancji. Wtryski benzynowe nie są chyba odłączane, a komputer dostaje emulowany sygnał od sterownika LPI. Proponuję wybrać się na diagnostykę. Najbliższy serwis - Autowis na Karczewskiej koszt 100 PLN. W razie wykrycia problemu i wykonania naprtawy u nich, możesz negocjować cenę, tylko proponuję patrzeć na ręce i liczyć w PLN to co robią ;) Za zmasowanie, czyli dorobienie przewodu 20 cm i zalutowanie policzyli sobie 50zł :evil: No, ale znają się wystarczająco na LPI. Ewentualnie serwis w Koninie.
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 17-04-2008, 22:43   

na beznynie tak samo zamula i szarpie przy przyspieszaniu tylko ze nie wskazuje błędu. Dręczy mnie ciągle to że delikatnie popukam w pedał gazu i CE gasnie choć objawy pózniej sa takie same. czy może to byc cos np: kable WN lub padająca sonda?

[ Dodano: 24-04-2008, 08:42 ]
OK

Powiedzcie mi w takim razie co najpierw zrobić, czy podjechać do serwisu LPi nie sprawdzą co jest nie tak z wtryskiwaczami, czy lepiej do dorbego mechanika żeby sprawdził czemu sie muli i zacina?? Przypomne że takie same objawy są i na gazie i na benzynie.
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-05-2008, 19:40   

ludzie poratujcie co zrobic jak mi faluja obroty tylko na gazie. Jak staję np. na swiatłach itd. Czy pomoże np. tylko odłączenie aku i ponowne uczenie obrotów. A może to filtr gazu? Macie jakies propozycje co to oże być? Z góry dzieki.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-05-2008, 23:34   

Jak ci na gazie falują to jedź z tym do gazownika :) bo to komp od gazu sobie nie radzi :twisted: przy założeniu że go w ogóle masz :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Sebian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-07-2009, 12:58   

siwek,Witam Mam identyczny problem ze swoja Carisma 1.8. Na benzynie i LPG takie same objawy szarpania i zamulania. Objawy zwiększają się po nagrzaniu silnika. Możesz podzielić się tym w jaki sposób rozwiązałeś swój problem? Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.