Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z iskrą
Autor Wiadomość
cajmer
[Usunięty]

  Wysłany: 13-12-2007, 12:03   problem z iskrą

mam problem z mja sigmą, brak iskry na jednej cewce wymienilem cewke i bez zmian potem modul itak samo chodzi tylko na 4 gary pytalem sie kilku mechanikow a oni bezradnie rozkladaja rece pomozcie :
 
 
Pablost
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 17:11   

Witam

Widziałem kiedys podobny problem u mojego kolegi, wtedy przyczyną braku iskry na 2 cylindrach było uszkodzenie komputera. Najłatwiejszym sposobem sprawdzenia tego jest przełozenie kompa od innej sprawnej sigmy.

Pozdrawiam Paweł
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 12:41   Re: problem z iskrą

nie sadze zeby to byl komputer wczoraj grzebalem przy cewkach i module i przez hwile bylo OK potem tak samo moim zdaniem cos gdzies nie laczy. moze cos zle podlaczono przy przekladaniu silnika sam niewiem gdyby komp padl toby wcale nie chodzilo tak na moj rozum
 
 
Pablost
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 15:15   

Witam

Przypadek o którym pisałem wczesniej był podobny do twojego. Sigma miała przekładany silnik i mechanior prawdopodobnie na chwile podłączył odwrotnie klemy do akumulatora.
Po odpaleniu wszystko było oki a po kilkuset metrach silnik przestał pracowac na 2 cylindrach, czasami równiez zaczynał przez chwile pracować dobrze ale tylko przez chwile. Wtedy pomogła wymiana uszkodzonego komputera (wczesniej kombinowalismy ze swiecami, przewodami, cewkami itp). Nie mówie ze napewno to jest powodem ale nie zaszkodzi sprawdzić jesli masz mozliwość. Mozliwe tez jest uszkodzenie modułu zapłonowego (co bardzo łatwo sprawdzić), ale Ty go wymieniałeś.
Powodzenia w szukaniu usterki i napisz co było przyczyną.

Pozdrawiam Paweł
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 10:38   

niemam mozliwosci sprawdzic kompa, ile taki kosztuje i czy bedzie sie nadawal od sigmy np. z 93r 24v pozdrawiam PIOTREK dzieki
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-12-2007, 11:37   

cajmer napisał/a:
niemam mozliwosci sprawdzic kompa, ile taki kosztuje i czy bedzie sie nadawal od sigmy np. z 93r 24v pozdrawiam PIOTREK dzieki


Niestety, jeśli masz model 92 to musi byc komputer od 91 - 92, od 93 były zmiany, sa 2 rodzaje kompów 91-92 i 93-96. Jaki model Sigmy masz dokładnie? Kompów do 24V były dodatkowo 3 rodzaje (czyli daje to 6 możliwych wersji w sumie):
Podaje numery dla modeli 91-92 bo wyglada na to ze taki masz samochód, pytanie nr 2 - czy silnik tez jest z auta z 92 ? [bo pisałes że wymieniałes]

91-92 MT TCL (kontrola trakcji) > MD162603
91-92 MT MD161388
91-92 AT MD162603
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 15:03   

gdzie znajduje sie ten komputer pod siedzeniem kierowcy czy w bagazniku z prawej strony. ten w bagazniku ma oznaczenia MB921831 x4t61275M ECS EC auto posiada TCL
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-12-2007, 19:04   

niestety pod deską rozdzielczą, to co podałes to komputer zawieszenia (ECS)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 11:58   

przyczyna znaleziona padl komp sterowanie odpowiadajace za ta cewke zamowilem drugi . jak wymienie wkoncu bede mogl sie rozkoszowac piekna muzyka z 6 garow pozdrawiam i dzieki 8)
 
 
Barto19
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2008, 15:19   

witam mam taki sam problem,jak długo postoi to pali na wszystkie gary a jak juz pochodzi to niepali na 2 cylindry.mam pytanie mam 92 r jaki to ma byc sterownik i gdzie on dokładnie sie znajduje- 3.0 24v automat,ile on kosztuje i jakie manewry trzeba wykonac
mój nr tel. 511329001 z góry dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.