 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:05 |
[VR4] AYC vs ... ?? |
Autor |
Wiadomość |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-05-2008, 08:30 [VR4] AYC vs ... ??
|
|
|
Active Yaw Control.
Czy bmki M, audice S/RS mogą się pochwalić czymś równie skutecznym ? Przynajmniej z tamtych czasów (1997-2002) ?
Owszem, mocy mają więcej. Ale ciekawym, jakby wyszło porównanie podkręconego gala vr4 z m5 czy właśnie rs-em na krętej drodze... |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-05-2008, 09:47
|
|
|
Na tyle na ile mam wiedzy to sprawa wyglada tak: M5 to tyl naped wiec temat zamkniety. Natomiast RS ma naped na torsenie to jest ukla dyfra slimakowy ktory potrafi plynnie rozkladac moment w granicach 20-80 %. Urzadzenie jest od dawna znane. Audi stosowalo to juz w modelu od Sport Quattro i S1 i chyba w RS2. To samo montowali japonce w Celicy GT4 i wlosi w Lancii Delcie Integralle. Powiem szczerze ze fajnie takie cos dziala ale jest to urzadzenie czysto mechaniczne.
Audi RS4: centralny dyfer Torsen, przod i tyl Hipoidalne z blokada elektroniczna
Legnum: Tylny AYC, przod i centralny nie znalazlem specyfikacji
Takze do aktywynych dyfrow z Imprezki i EVO to audi jeszce daleko |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2008, 12:41
|
|
|
prawdziwa rola AYC zaczyna sie WSPOMAGANIEM po utracie przyczepnosci jednego lub wiecej kol. na takiej tam kretej drodze nie bedzie duzej roznicy chyba ze na odcinku rajdowym zamknietym/slalomie z zawodowym kierowca sportowym. system przekazuje wiekszosc momentu na kolo ktore ma przyczepnosc i pomoze "wyciagnac" kierowcy samochod po stracie przyczepnosci pod warunkiem ze wie on co robic a czego nie. w europejskich odpowiednikach jest po prostu inaczej lub czasami na odwrot. prawdziwa roznice widac dopiero przy ekstremalnych sytuacjach bo zbierac normalne zakrety beda podobnie. |
|
|
|
 |
|
|