Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:05
[VR4] AYC vs ... ??
Autor Wiadomość
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 19-05-2008, 08:30   [VR4] AYC vs ... ??

Active Yaw Control.
Czy bmki M, audice S/RS mogą się pochwalić czymś równie skutecznym ? Przynajmniej z tamtych czasów (1997-2002) ?

Owszem, mocy mają więcej. Ale ciekawym, jakby wyszło porównanie podkręconego gala vr4 z m5 czy właśnie rs-em na krętej drodze...
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 19-05-2008, 09:47   

Na tyle na ile mam wiedzy to sprawa wyglada tak: M5 to tyl naped wiec temat zamkniety. Natomiast RS ma naped na torsenie to jest ukla dyfra slimakowy ktory potrafi plynnie rozkladac moment w granicach 20-80 %. Urzadzenie jest od dawna znane. Audi stosowalo to juz w modelu od Sport Quattro i S1 i chyba w RS2. To samo montowali japonce w Celicy GT4 i wlosi w Lancii Delcie Integralle. Powiem szczerze ze fajnie takie cos dziala ale jest to urzadzenie czysto mechaniczne.

Audi RS4: centralny dyfer Torsen, przod i tyl Hipoidalne z blokada elektroniczna

Legnum: Tylny AYC, przod i centralny nie znalazlem specyfikacji

Takze do aktywynych dyfrow z Imprezki i EVO to audi jeszce daleko :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2008, 12:41   

prawdziwa rola AYC zaczyna sie WSPOMAGANIEM po utracie przyczepnosci jednego lub wiecej kol. na takiej tam kretej drodze nie bedzie duzej roznicy chyba ze na odcinku rajdowym zamknietym/slalomie z zawodowym kierowca sportowym. system przekazuje wiekszosc momentu na kolo ktore ma przyczepnosc i pomoze "wyciagnac" kierowcy samochod po stracie przyczepnosci pod warunkiem ze wie on co robic a czego nie. w europejskich odpowiednikach jest po prostu inaczej lub czasami na odwrot. prawdziwa roznice widac dopiero przy ekstremalnych sytuacjach bo zbierac normalne zakrety beda podobnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.