 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 16-07-2006, 00:37 |
Lancer 1.8 gti '93 opinie |
Autor |
Wiadomość |
qbab [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2006, 13:04 Lancer 1.8 gti '93 opinie
|
|
|
Witam
W zwiazku ze mam mozliwosc zakupu oszukuje opinii na temat Lancer 1.8 gti 16v z roku '93 (starsza wersja nadwozia).
Jak sie sprawuja te samochody. Co mozecie powiedziec o silniku? Ile to pali?
Podobna ma 150 KM, prawda to?
Na co zwrocic uwage przy ewentualnym zakupie? |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 11-03-2006, 13:12
|
|
|
hmmm silnik 1,8 si ?
jaka jest cena tego auta, czy posiadasz jakies fotki, auto w htb, czerwone ?
jezeli silnik 1,8 to z tego co wiem to z Colta GTI (CAO) to bedzie cos kolo 140 kucy .
ile przebiegu ma silnik ? .
pytasz ile pali, w zaleznosci od jazdy , pewno kolo 10 w miescie, a jak go bedziesz ciskac to i spali Ci z 16.
mi 1,6 jak byl cisniety wziol 12 literkow. (normlanie w miescie
przy ew. zakupie zwroc uwagi na szpary miedzy blachami, wszedzie powinny byc takie same (jezeli auto nie bylo bite) . oraz na rdze, auto nie powinno jej miec (chyba ze bylo walone i nieudolnie zrobione), powinienes jeszcze zwrocic uwage na prace silnika, czy nie faluja obroty.
auto ma gaz ?? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-03-2006, 15:11
|
|
|
Rafi chodzi o Lancera w budzie produkowanej 88-92. W 93 roku były tzw. przejściówki - stare nadwozie po liftingu (inny zderzak - ja mam taki , białe kierunki, inna kolorystyka lamp z tyłu), a silniki już z następnej generacji - na pewno było tam 1,6 16V montowane w CA0, ale nie wiem jak z 1,8 - czy to ten z lat 88-92 czy już następna generacja...
Tutaj taki lancer '93 po liftingu http://www.otomoto.pl/ind...show&id=C936197 |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 13-03-2006, 08:23
|
|
|
No to może ja cos powiem...
Silnik 1,8 GTI w lancerkach - przejściówkach był montowany w najlepszej generacji czyli DOHC... moc 136kucy, kat, sonda, wałki balansowe...
Jak sie sprawuje?? hmm... nic ująć nic dodać - jak silnik jest zadbany to poprostu rewelacyjnie - jedyna dolegliwość to szklanki, maxymalnie wytrzymują 200kkm
Spalanie benzynki... w cyklu miszanym około 9-11 - żywa jazda... trasa z lekka nogą 8l a nie raz i mniej ale to juz kapelusznictwem śmierdzi...
Mam ścisły związek z takim lancerkiemi npowiadam wam... tylko chwalić.. oczywiście jak ktoś dba - ZAZNACZAM...
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
arni0000 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2006, 09:00
|
|
|
ROMEL napisał/a: | No to może ja cos powiem...
Silnik 1,8 GTI w lancerkach - przejściówkach był montowany w najlepszej generacji czyli DOHC... moc 136kucy, kat, sonda, wałki balansowe...
Jak sie sprawuje?? hmm... nic ująć nic dodać - jak silnik jest zadbany to poprostu rewelacyjnie - jedyna dolegliwość to szklanki, maxymalnie wytrzymują 200kkm
Spalanie benzynki... w cyklu miszanym około 9-11 - żywa jazda... trasa z lekka nogą 8l a nie raz i mniej ale to juz kapelusznictwem śmierdzi...
Mam ścisły związek z takim lancerkiemi npowiadam wam... tylko chwalić.. oczywiście jak ktoś dba - ZAZNACZAM...
Pozdrawiam |
Mam takiego colta C 58 i ma przejechane 380kkm remont robiłem przy 350 ale tylko dlatego że zaczął brac olej i bałem sie że sie rozsypie. ale po rozebraniu uznałem żę mozna było spokojnie jeździć. Co prawda przy tym przebieu na hamowni miał tylko 112 KM ale wiadomo przebieg robi swoje. Teraz po remoncie ma 135 KM. Powiem tak te motrory są świetne jeden wrunek wszystko trzeba robić na czas. Olej synteryk co 7000-8000km. Pasek co 80-90kkm, świece 20-30kkm, itp. mozna wtedy naprawdę cieszyć się długo jazdą bez większych napraw |
|
|
|
 |
|
|