Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:18 |
pseudoxenony |
Autor |
Wiadomość |
lesiu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 13:15 pseudoxenony
|
|
|
od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem wymiany zwykłych zarowek swiateł mijania/drogowych przednich(outlander 2004) na zarówki tzw."psedoxenony":P.wiem ze instalacja prawdziwych xenonow nie jest mozliwa bo to calkiem inna technologia, mysle o wymianie samych zarowek na te o jasniejszym(bardziej niebieskim)swietle.
w zwiazku z tym mam pytania do wszystkich ktorzy "kombinowali" cos w tej kwestii:), czy te zarowki sa zeczywiscie lepsze od zwyklych , jak sie sprawuja w trudnych warunkach, i czy zaczesto nie trzeba bedzie ich wymieniac(slyszalem o ich krotkiej zywotnosci), jesli kupowac to z jakiej firmy? z gory dzieki za podpowiedzi, pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2008, 15:32
|
|
|
Wszystko da się zrobić ja mam Xenon przetwornice tak jak powinno być orginalnie tak jak oferuje się aso przy kupnie auta
2004 r nie miał soczewek więc nie polecam montażu ponieważ mija się to z jakością oraz z wyglądem nie ładnie jak niby xenon rozprowadza się po całe lampie i można też za to zarobić ładny mandacik chyba że masz do kupienia lampy z soczewakmi wtedy polecam i montaż profesjonalnego xenonu
co do zaróweczek hmmm "xenon" to może jest jak się tylko doda w swojej opini co prawda światło jest ładniejsze i większy zasięg ale nie ma czegoś takiego jak prawdziwy xenon czyli tego pięknego niebieskiego |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 21-05-2008, 11:25
|
|
|
Dwa lata temu przetestowałem wszystkie wynalazki tego typu na takim właśnie outlanderze. Sprawdziłem sporo producentów i zresztą poszło parę stówek w błoto. Nie szukaj daleko. Philips Blue Vision H4 i na tym zakończ próby uatrakcyjniania, bo nic lepszego nie znajdziesz i nic lepiej nie będzie wyglądało. Przy soczewkach nie ma większego problemu z przeróbką na ksenon, ale trzeba pomajsterkować, by nie oślepiać innych. Pozdr. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
lesiu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2008, 22:25
|
|
|
dzieki za Wasze rady.. Olabart mowisz ze przetestowales wszystkie wynalazki tego typu na takim właśnie outlanderze, dlaczego tak wiele razy wymieniales zarowki, przepalaja sie po krotszym czasie niz zwykłe? jak tak to po mniejwiecej po jakim? pozdr
i pytanie troche z innej beczki. outlander'04 2.0 sport 4wd ma max.moment obrotowy 176nm.. co to znaczy?? czy samochód o momencie obr. 403nm(navara dCi)ma lepsze przyspieszenie czy raczej jest bardziej elastyczny? |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 12:51
|
|
|
Witam
mi się wydaje że moment obr. jest od prozyspieszenia i elastyczności przy większych prędkościach
duża róznica zwykły outek 176 a Turbo 303 |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 26-05-2008, 13:39
|
|
|
Odnośnie żarówek - nie najlepiej widzę w nocy więc szukałem najlepszego rozwiązania pod względem jakości światła oraz zewnętrznej wizualizacji. Nie czekałem aż się przepalą poszczególne żarówki, tylko kupiłem wszystkie (chyba 6-7 rodzajów) na raz. Próby poprzedziłem sporą lekturą i internetu oraz czasopism - testów. W jednych nie odpowiadała mi barwa światła (fioletowa), przy drugich słabo widziałem w nocy oraz na garażu nie było wyraźnej granicy cienia. Testowałem same markowe żarówki. Nie będę opisywał wszystkiego. Philips BlueVision są do tej pory na moim starym miśku (ma go sąsiad) i świecą. Czytałem, że wszystkie żarówki "barwione" żyją krócej, ale te świecą.
Odnośnie drugiego tematu wszystko znajdziesz tutaj oraz tutaj tutaj Pozdrawiam. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2008, 08:30
|
|
|
A te Philipsy to też jakieś pseudoxenony? Chodzi mi o to, czy policja się może przyczepić. |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 29-05-2008, 09:11
|
|
|
To normalne żarówki z homologacją i lekko niebieską poświatą zbliżoną do efektu xenon. Policja nic za te żarówki nie zrobi gdyż są dopuszczone do ruchu. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2008, 10:27
|
|
|
Olabart ma calkowita racje. To sa normalne zarowki choc o poprawionych parametrach. Jeszcze nie slyszalem aby ktos mial klopoty z tego powodu. Za to wszelkie domowe zabawy w podrabianie xenonow moga wzbudzic zainteresowanie policji. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2008, 15:41
|
|
|
OK - dzięki panowie. Wiem, że policja może się czepną za pseudoxenony, stąd moje pytanie. Jak się przepalą obecne żaróweczki na pewno wypróbuję te philipsy. |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-05-2008, 16:28
|
|
|
Ja mogę tylko potwierdzić opinie poprzedników. Mam te Philipsy w motorku i też jestem zadowolony |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
rc4
Forumowicz
Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 58 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-05-2008, 17:28
|
|
|
Czy próbował ktoś montować zestawy do samodzielnego montażu (przetwornik, żarnik xenonowy w obudowie pasujący zamiast konkretnego halogenu podpinane pod zasilanie halogenu)? jak to się sprawuje? wiem, że zaraz będą odpowiedzi - to tylko w nowych samochodach ze spryskiwaczami i poziomowaniem, ale nie ma przepisu (chyba), że nie można montować w używanych..... |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-05-2008, 17:11
|
|
|
Oczywiście, że jest zabronione. Kupić możesz, ale używać już nie (bynajmniej nie na publicznych drogach.) To samo masz z antyradarem.
Każdy samochód musi mieć poziomowanie, inaczej będziesz dawał ludziom po oczach!!
Jeśli założysz taki zestawik do siebie to przy pierwszej kontroli miśków możesz pożegnać się z dowodem. Nie wspominając już, że jak będziesz miał stłuczkę (nawet nie z Twojej winy) a drugi kierowca będzie na tyle inteligentny, i zauważy, że masz ksenony nie fabryczne, to całą winę może spaść na Ciebie. W końcu mogłeś go oślepić skoro te ksenony są nie homologowane i nie dopuszczone do ruchu.
Chcesz montuj, ale to będzie Twój problem i twoja kasa w błoto!! |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
rc4
Forumowicz
Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 58 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-05-2008, 21:47
|
|
|
nie pisałem, że chcę montować. widziałem takie zestawy stąd moja ciekawość, nic więcej... |
|
|
|
 |
|