Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Czy to wina przepalonego wydechu ?
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 27-05-2008, 18:28   [E33A 2.0] Czy to wina przepalonego wydechu ?

witam. od razu pisze co bylo robione ostanio moze to ma jakis wplyw na to co teraz dolega miskowi. otoz wymieniana pompka paliwa, filtr paliwa, zbiornik czyszczony. przez 2 tygodnie po wymianie bylo all okej a teraz jak jezdze to na kazdym biegu przy dociagnieciu go do 3k rpm do 4k rpm silnik jakby przestaje ciagnac w gore ( cos jakby odcinka). Przechodzi ponad 4/5k rpm i czuc ze idzie jeszcze wyzej. Czasem to jest czasem nie ma. w zbiorniku ponad 25 litrow wiec to nie brak wachy...Nie wiem czy to moze wina tego ze chyba przepala mi sie wydech gdzies na wysokosci fotela pasazera. (jak na luzie cisne go do 5k rpm i odpuszcze pedal gazu to po opadnieciu do 900rpm jakby strzela ze 3 razy) ...

z gory dziekuje i pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 20:08   

może to być problem z rozrządem miałem podobnie w BMW trzeba było wymienić wałek :-(
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-05-2008, 10:13   

eh .... a ile taka impreza kosztuje ? sam koszt zakupu + wymiana ?
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 12:34   

sprawdź najpierw ustawienie kół rozrządu (korbowy, głowica i dwa wałki balansowe) z znacznikami na korpusie.
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 18:56   

ile wałek to nie wiem ale stawiam że wał + popychacze to około 700 w zależności od producenta może być też rozrząd przestawiony jak Vlad pisał ale nie byłbym aż akim optymistą :-(
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-05-2008, 20:35   

A ustawienie zapłonu i regulacja zaworów??
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Ormowiec
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2008, 22:55   

Uważam, że nie ma co narazie stawiać na poważne usterki dopóki nie posprawdzasz spraw najprostszych. Może katalizator masz zapchany, czasem może dawać podobne objawy.
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-05-2008, 23:42   

no jakoś posty ubik'a oraz Vlad'a mnie po prostu przerazaja. Rozrzad mam do 280k a nalatane 250k km. Gdzies na forum chyba czytalem ze podobne objawy byly przy peknietym kolektorze wydechowym ...

pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi aczkolwiek prosze o wiecej ;)
_________________
PROUD E33A OWNER
Ostatnio zmieniony przez PAVEU 29-05-2008, 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 00:09   

PAVEU napisał/a:
no jakoś posty ubik'a oraz Vlad'a mnie po prostu przerazaja

nie martw się to tylko sugestia miałem taki problem w BMW E36 a tam z tego co się dowiedziałem to wada fabryczna objawy były identyczne i co gorsza pogłębiały się z czasem z Japończykami nie mam doświadczenia dopiero sie uczę tego autka. Zgadzam się z przedmówcami należy zacząć od usterek które najłatwiej sprawdzić.
docencik87 napisał/a:
ustawienie zapłonu i regulacja zaworów
to chyba najlepszy początek
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 00:17   

tu sie nei ma co przerazac, my mozemy tylko sugerowac i podpowiadac na podstawie tego co ty napiszesz o objawach. Nikt z nas za ciebie nie pojdzie i nie sprawdzi wszystkich podstawowych rzeczy by wykluczyc te czy inną usterke. Nie ma co liczyc ze gremialnie zgodzimy sie i ze 100% pewnoscią stwierdzimy co masz nie tak i co masz sprawdzic. Jak to sie mówi ratowanie tanącego sprawą tonącego:)
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 00:20   

nie załamuj się ja sam wsadziłem tysiaka w samochód w przeciągu 2 tygodni i to jest przerażające :-) wymieniłem już przegub z prawej strony wyremontowałem instalacje elektryczną linki ręcznego bębny obecnie uszczelniam silnik i zabieram się za zawieszenie a to dopiero początek :-)

[ Dodano: 29-05-2008, 00:22 ]
a i elastyczny łącznik tłumika (to się chyba plecionka nazywa) :-)
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 00:49   

wariaci:D
dzadki mają to do siebei ze i tak kiedys umierają, a wy stosujecie wobec nich uporczywe leczenie:) Przy obecnej podazy i cenach samochodów odechciewa sie dlubania. Ja tam za swojego dalem 1300 i robie tylko to co jest niezbedne by jeździc. A do stanu fabrycznego nawet nei probuje go doprowadzac bo nie warto.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2008, 01:29   

Vlad napisał/a:
wariaci:D

:D to prawda
Vlad napisał/a:
dzadki mają to do siebei ze i tak kiedys umierają,
ale nie tak szybko jak obecnie produkowane nówki ;-)
Vlad napisał/a:
wy stosujecie wobec nich uporczywe leczenie
Należy się im
Vlad napisał/a:
Przy obecnej podazy i cenach samochodów odechciewa sie dlubania.
Przy obecnej podaży plastikowych mydelniczek napakowanych elektroniką myślącą za Ciebie odechciewa się prowadzić samochód.
Vlad napisał/a:
do stanu fabrycznego nawet nei probuje go doprowadzac bo nie warto
To Twoje zdanie ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 29-05-2008, 01:38   

Hubeeert napisał/a:
Vlad napisał/a:
do stanu fabrycznego nawet nei probuje go doprowadzac bo nie warto
To Twoje zdanie ;-)


dokladnie :p moze malo warty w sensie materialnym ale jakos zzyty jestem z tym galem emocjonalnie :p dla niektorych tylko kupa metalu dla innych cos wiecej. fakt faktem ze pewnie na czesci bym wiecej wzial za niego niz w calosci :P
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 22:47   

Mi się moje Mitsubishi marzyło jeszcze za smarkacza w 1990 zobaczyłem je pierwszy raz w jakimś folderze i już wiedziałem że kiedyś muszę je mieć.
Teraz mam wydałem już dość sporo i wiem że wydam jeszcze więcej ale...... po prostu nie potrafię odwalić sztuki czuje że z każdą usuniętą usterką zbliżam się do celu i świadomość że kiedyś będzie to błyszczące srebrne cudo jest czymś wspaniałym... nie potrafię tego logicznie wyjaśnić zwłaszcza żonie....

[ Dodano: 29-05-2008, 22:49 ]
Vlad napisał/a:
do stanu fabrycznego nawet nei probuje go doprowadzac bo nie warto.
oj warto warto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.