JAK??? |
Autor |
Wiadomość |
kvaq [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2007, 12:48 JAK???
|
|
|
Proszę o podpowiedź jak lekko i przyjemnie bez zbędnych i ciężkich kombinacji podkręcić LANCERA 2,0-03'.Według mnie zabardzo przyduszony.Z przykrością przyznaję, że GT to to jest tylko z nazwy, aytko tej klasy i z tak rasowym wyglądem powinno mieć min. 150 horsow.
Dodam tylko, że i tak je bardzo lubię |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 09-11-2007, 22:03
|
|
|
jechalem kiedys takowym lancerem i moje odczucia byly dosc pozytywne, jak kolwiek zgadzma sie z tobá, niestety nie jest to szal jaki mozna by bylo sobie wyobrazic czytajac literki GT
jednak ze MITSUBISHI to firma ktorej dewizje czytalem kiedys wraz z recenzjá GTO vr4 w 90 roku
"JAK DAWAC TO PO CALOSCI"
ale niestety tyczy sie to tylko topowych sportowych modeli, dlatego tez musimy pogodzic sie z tym ze twoj samochod to cywilny poprawny pojazd a diabla mozemy znalsc w wersjach turbo!! |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 06-02-2008, 01:56
|
|
|
bo GT to od Grand Turismo czyli wielka turystyka ! Namiocik do bagażnika, rowery na dach i do Chorwacji na kemping |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
kupiec [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2008, 18:28
|
|
|
Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? |
|
|
|
 |
gal18 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2008, 20:52
|
|
|
kupiec napisał/a: | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? |
No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 14-03-2008, 23:32
|
|
|
kupiec napisał/a: | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? | zmien olej, a takze kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk potem wywal wszytsko z bagaznika i najlepiej tylna kanape tez. radze tez zalozyc nakladki na pedaly i dywaniki pseudo ryfle (takie z plastiku wiesz) to powinno dac ci jakies lepsze odczuwalne (jakkolwiek) osiagi gal18 napisał/a: | No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał. | mówisz i masz
|
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-03-2008, 10:23
|
|
|
tomusn napisał/a: | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk | W Dieselu? Dobra rada... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 15-03-2008, 21:33
|
|
|
Hugo napisał/a: | tomusn napisał/a: | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk | W Dieselu? Dobra rada... |
ja tam fachowcem nie jestem |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
glowix [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2008, 00:37
|
|
|
Temat watku troche nieszczesliwy, ale kilka rzeczy mozna z tym autem zrobic.
1) 2.0 ma kiepski dolot. Puszka jest dokladnie ta sama co w 1.6. Padaka. Zwlaszcza na wysokich obrotach brakuje mu oddechu. Rozwiazanie - dolot. Mozna stozek, ale to kiepska rzezba. Kit z US nie pasuje, a dorabiac cos to trzeba sie troche pobawic (ciasno pod maska). Sporo natomiast daje wkladka K&N zamiast standardowego filtra powietrza. Wyraznie odczuwalna poprawa w upalne dni na wysokich obrotach.
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo
3) To jeszcze przede mna - program. www.ziptuning.nl podaje, ze urwali 10KM. Pewnie troche przesadzaja, ale jak na wolnossacy brzmi niezle. Aktualnie szukam kogos kto zrobi to Polsce. Na razie jest tylko swiatelko w tunelu.
Ponadto w poszukiwaniu mocy dla odwaznych polecam swapa na 2.4. Nie widzialem takiego, ale amerykanska wersja z tym motorem ma imponujace osiagi. 7.4 do 60 mil z tego co pamietam. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-05-2008, 15:45
|
|
|
glowix napisał/a: |
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo |
Nie da sie jakos emulowac tej drugiej sondy lambda?? albo ciezko jest to zmienic zeby jej elektronika nie sprawdziła drugiej sondy?? BO jak rozumiem tylko w tym tkwi problem z wywaleniem katalizatora??
Krzychu |
|
|
|
 |
glowix [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2008, 19:13
|
|
|
Kupuje sie takie cos, mala kostka i wlutowuje w przewody miedzy druga lambde i komputer. Jak dotre do odpowiedniego opakowanie to podesle namiar. Mozna tez bezposrednio skontaktowac sie z odpowiednia firma - szczegoly na PW.
To zalatwia sprawe w ten sposob, ze kiedy lamba wysle podejrzany sygnal do komputera zamienia wartosc na skrajna dopuszczalna. Przez 99% czasu silnik ma normalne sygnaly.
Jak zaczniesz kombinowac z zamiennikami, opornikami i tym podobne to pewnie komputer nie zglosi bledu, ale jak to bedzie jezdzic to nikt nie wie... Odradzam. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-05-2008, 22:21
|
|
|
Znaczy z tego co mowi mi czlowiek co troche teorii ma o silnikach to druga sada nie wplywa na sklad mieszanki a jedynie sprawdza dzialanie katalizatora. Wiec jak sie wyciagnie katalizator to wtedy swiecie sie CE (mozna odciac kontrolke - to jest tansze rozwiazanie) w sumie mozna to olac bo nie powinno dosc do przejscia na tryb ricovery z tego powodu ale jednak chyba lepiej cos pokombinowac.
No i tak sobie myslalem skoro to jakis tam prad przepuszcza czy jakos to tak dziala wiec moze jakis opornik czy cos powinien zadzialac.....
A nie ma tez jakis emulatorow przy instalacjach gazowych??
Krzychu |
|
|
|
 |
|