Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
JAK???
Autor Wiadomość
kvaq
[Usunięty]

  Wysłany: 02-11-2007, 12:48   JAK???

Proszę o podpowiedź jak lekko i przyjemnie bez zbędnych i ciężkich kombinacji podkręcić LANCERA 2,0-03'.Według mnie zabardzo przyduszony.Z przykrością przyznaję, że GT to to jest tylko z nazwy, aytko tej klasy i z tak rasowym wyglądem powinno mieć min. 150 horsow.
Dodam tylko, że i tak je bardzo lubię :)
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-11-2007, 22:03   

jechalem kiedys takowym lancerem i moje odczucia byly dosc pozytywne, jak kolwiek zgadzma sie z tobá, niestety nie jest to szal jaki mozna by bylo sobie wyobrazic czytajac literki GT

jednak ze MITSUBISHI to firma ktorej dewizje czytalem kiedys wraz z recenzjá GTO vr4 w 90 roku
"JAK DAWAC TO PO CALOSCI"
ale niestety tyczy sie to tylko topowych sportowych modeli, dlatego tez musimy pogodzic sie z tym ze twoj samochod to cywilny poprawny pojazd a diabla mozemy znalsc w wersjach turbo!!
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 06-02-2008, 01:56   

bo GT to od Grand Turismo czyli wielka turystyka ! Namiocik do bagażnika, rowery na dach i do Chorwacji na kemping :D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
kupiec
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 18:28   

Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac?
 
 
gal18
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 20:52   

kupiec napisał/a:
Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac?


No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 14-03-2008, 23:32   

kupiec napisał/a:
Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac?
zmien olej, a takze kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk potem wywal wszytsko z bagaznika i najlepiej tylna kanape tez. radze tez zalozyc nakladki na pedaly i dywaniki pseudo ryfle (takie z plastiku wiesz) to powinno dac ci jakies lepsze odczuwalne (jakkolwiek) osiagi
gal18 napisał/a:
No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał.
mówisz i masz

:lol:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-03-2008, 10:23   

tomusn napisał/a:
zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk
:mrgreen: W Dieselu? Dobra rada... :D
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 15-03-2008, 21:33   

Hugo napisał/a:
tomusn napisał/a:
zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk
:mrgreen: W Dieselu? Dobra rada... :D

ja tam fachowcem nie jestem :mrgreen:
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
glowix
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 00:37   

Temat watku troche nieszczesliwy, ale kilka rzeczy mozna z tym autem zrobic.

1) 2.0 ma kiepski dolot. Puszka jest dokladnie ta sama co w 1.6. Padaka. Zwlaszcza na wysokich obrotach brakuje mu oddechu. Rozwiazanie - dolot. Mozna stozek, ale to kiepska rzezba. Kit z US nie pasuje, a dorabiac cos to trzeba sie troche pobawic (ciasno pod maska). Sporo natomiast daje wkladka K&N zamiast standardowego filtra powietrza. Wyraznie odczuwalna poprawa w upalne dni na wysokich obrotach.

2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo :-)

3) To jeszcze przede mna - program. www.ziptuning.nl podaje, ze urwali 10KM. Pewnie troche przesadzaja, ale jak na wolnossacy brzmi niezle. Aktualnie szukam kogos kto zrobi to Polsce. Na razie jest tylko swiatelko w tunelu.

Ponadto w poszukiwaniu mocy dla odwaznych polecam swapa na 2.4. Nie widzialem takiego, ale amerykanska wersja z tym motorem ma imponujace osiagi. 7.4 do 60 mil z tego co pamietam.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-05-2008, 15:45   

glowix napisał/a:

2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo :-)


Nie da sie jakos emulowac tej drugiej sondy lambda?? albo ciezko jest to zmienic zeby jej elektronika nie sprawdziła drugiej sondy?? BO jak rozumiem tylko w tym tkwi problem z wywaleniem katalizatora??

Krzychu
 
 
glowix
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2008, 19:13   

Kupuje sie takie cos, mala kostka i wlutowuje w przewody miedzy druga lambde i komputer. Jak dotre do odpowiedniego opakowanie to podesle namiar. Mozna tez bezposrednio skontaktowac sie z odpowiednia firma - szczegoly na PW.

To zalatwia sprawe w ten sposob, ze kiedy lamba wysle podejrzany sygnal do komputera zamienia wartosc na skrajna dopuszczalna. Przez 99% czasu silnik ma normalne sygnaly.

Jak zaczniesz kombinowac z zamiennikami, opornikami i tym podobne to pewnie komputer nie zglosi bledu, ale jak to bedzie jezdzic to nikt nie wie... Odradzam.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-05-2008, 22:21   

Znaczy z tego co mowi mi czlowiek co troche teorii ma o silnikach to druga sada nie wplywa na sklad mieszanki a jedynie sprawdza dzialanie katalizatora. Wiec jak sie wyciagnie katalizator to wtedy swiecie sie CE (mozna odciac kontrolke - to jest tansze rozwiazanie) w sumie mozna to olac bo nie powinno dosc do przejscia na tryb ricovery z tego powodu ale jednak chyba lepiej cos pokombinowac.

No i tak sobie myslalem skoro to jakis tam prad przepuszcza czy jakos to tak dziala wiec moze jakis opornik czy cos powinien zadzialac.....

A nie ma tez jakis emulatorow przy instalacjach gazowych??

Krzychu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.