Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Róznica w skrzyniach biegów wersja Europa a Canada ?
Autor Wiadomość
stiop3 
Nowy Forumowicz
stiop3

Auto: hyundai sonica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: skarzysko-kam
Wysłany: 30-05-2008, 00:36   [CAxA] Róznica w skrzyniach biegów wersja Europa a Canada ?

Hyundai Sonica 94r -czyli kanadyjska wersja Sonaty, silnik Mitsubishi 2.0dohc, skrzynia manualna, (na oko) ta sama, co w Galancie. Sprawdzajac poziom oleju w skrzyni (zbyt niski, niestety) zastanowił mnie kolor oleju- jest czerwony i dziwnie podobny gestoscia i zapachem do ATF-u. Poprzedni własciciel twierdzi, iz oleju w skrzyni nie zmieniał, a tylko pare lat temu sprawdzał poziom. Skrzynia działa bez zarzutu, ale cos z tym poziomem musze zrobic.Mam dwa pytania - 1. czy to mozliwe, aby na rynek amerykanski skrzynie te były zalewane ATF-em? , 2. dolac ATF do poziomu, czy spuscic i wlac gl-4? Czytajac, jakie problemy ze skrzyniami mają użytkownicy Misków, stałem sie nadwrażliwy, do poprzedniego mojego auta po prostu dolałbym ATF. Będę wdzięczny za każdą podpowiedz
Ostatnio zmieniony przez karolgt 04-11-2008, 00:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-05-2008, 08:28   

ATF to płyn do przekładni i nie powinien on zeźlić czegoś w skrzynce ;)
stiop3 napisał/a:
dolac ATF do poziomu, czy spuscic i wlac gl-4?
Ja bym zlał wszystko co do cm³ i zalał skrzynię świeżym płynem, nie zaszkodzi a będziesz wiedział co masz :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
stiop3 
Nowy Forumowicz
stiop3

Auto: hyundai sonica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: skarzysko-kam
Wysłany: 30-05-2008, 09:33   

ok, ale co znaczy swieżym? - pozostac przy ATF czy wlac gl-4?
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-05-2008, 12:31   

Jakby mógł być ATF, to by producent podawał. Ma być 75W90 API GL4 półsyntetyk (bo syntetyka bym nie wlewał). Płyn ATF może rozwalić synchronizatory.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 31-05-2008, 21:41   

stiop3 napisał/a:
wlac gl-4
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.