 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupno 3000GT - Pomocy ! |
Autor |
Wiadomość |
Konrad_M [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2008, 21:27 Kupno 3000GT - Pomocy !
|
|
|
Witam. Wiec tak, mam 7000 Euro i dylemat jaki kupic samochod. Zapatrzylem sie w Chevroleta Camaro, osiagi ma srednie. No i mam dylemat, 3000Gt jest genialne, ale odpada naped na przednie kola. Interesuje mnie wylacznie pierwsza generacja. Wiec znalazlem kilka VR4 i prosze was o ekspertyze Wiem, ze niektorym (ba, raczej wiecej niz niektorym) wyda sie dziwne porownywanie tych 2 samochodow wiec z gory prosze sie nie awanturować
linki:
http://otomoto.pl/mitsubi...l-C5161748.html
http://otomoto.pl/mitsubi...y-C5120911.html
i dla porownania Camaro:
http://otomoto.pl/chevrol...6-C4990606.html
Wolalbym VR4, ale nie wiem czy to normalna cena jak na te samochody.. |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2008, 09:07
|
|
|
Staje sie powoli regula pisanie w kolko o przeznaczeniu budzetu na godne uwagi egzemplaze i powtorze ze za te pieniadze nic ciekawego nie kupisz ,no ale postarajmy sie ci pomoc,a wiec tak:jedyny godny uwagi jest pierwszy,oczywiscie godny uwagi z tych dwoch bo czy jest wogole cos wart to nie wiem.Co sie tyczy drugiego mysle ze jezeleli wlasciciel oszczedzil pieniedzy na zakupie kierunku i lampy pozycyjnej to moge sobie wyobrazic jak oszczedzal na pozostalych czesciach a wiec moim zdaniem kategorycznie odpada. Co do CAMARO to nie wiem do czego w silniku 3.8 potrzebny ci tylni naped z automatyczna skrzynia jezeli napisales ze odpada SL bo ma na przod. Jednynie porownywac mozna z vr4 model Z28. Z silnikiem 3.8 jezdzi to owiele gorzej niz SL.,moim zdaniem zostan przy camaro ,mlodszy rocznik,zapewne mniej dobity silnik niz w tych vr4 przez co moze mniej awaryjny |
|
|
|
 |
Konrad_M [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2008, 15:37
|
|
|
Dzieki za odpowiedz ! Mowilem zeby nie porownywac ich osiagami, bo Z28 i tak raczej nie kupie (przez jego 5.7 litra),bede jezdzic tym samochodem na trasie Wlochy-Polska wiec spalanie gra spora role. No i nie chce zeby cos mi trzasnelo w srodku drogi.. |
|
|
|
 |
Raafaaell [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 07:22
|
|
|
Pierwsze autko na pewno malowane , nawet nie chciało się im odkręcić miejsca na tylną tablicę i zamontować emblematów , z miejsca na wlot do chłodzenia tarcz wystaje zaczep do ciągnięcia auta , obwisły schowek i zmieniona gałka zmiany biegów troszkę kłócą się z przebiegiem , brak halogenów. Na moje oko , troszkę źle spasowany przód , ale autko w rzeczywistości może wyglądać lepiej niż na zdjęciach , trzeba po prostu obejrzeć. Nie chcę Cię rozczarować , ale VR-4 pali więcej niż silnik LT-1 w Camaro/Trans Am. Mam Trans Am'a LT1 i średnio pół trasa , pół miasto pali mi 14 litrów na 100. Na trasie 10. No ale przy 100 km/h mam 1200 rpm. Raczej w VR-4 obawiałbym się , że coś popsuje się w środku drogi niż w Camaro LT1 Szczególnie w takich egzemparzach jak powyżej. |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 12:24
|
|
|
Nie wiem jak dokladnie jest z awaryjnoscia silnikow LT1 ale napewno za te pieniadze nie kupisz vr4 ktora by sie nie psula i nie mowie tu tylko o silniku ale i o innych podzespolach,skrzynia,przeniesienie napedu itd,drogie sprawy.Co do spalania to jezeli chcesz miec auto ktorym duzo jezdzisz to vr4 odpada calkowicie,dla ludzi ktorzy pytaja sie mnie ile to pali to odpowiedz jest krotka-ile wleje tyle spali. Jezeli ktos przymierza sie do kupna vr4 to o spalaniu niech pyta na samym koncu swoich pytan. |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 21:29
|
|
|
Konrad_M napisał/a: | Wolalbym VR4, ale nie wiem czy to normalna cena jak na te samochody.. |
No na pewno nie gdyby byly w stanie perfect ludzie by chciali za nie 35 tys |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 13:19
|
|
|
Raafaaell napisał/a: | Pierwsze autko na pewno malowane , nawet nie chciało się im odkręcić miejsca na tylną tablicę i zamontować emblematów , z miejsca na wlot do chłodzenia tarcz wystaje zaczep do ciągnięcia auta , obwisły schowek i zmieniona gałka zmiany biegów troszkę kłócą się z przebiegiem , brak halogenów. Na moje oko , troszkę źle spasowany przód , ale autko w rzeczywistości może wyglądać lepiej niż na zdjęciach , trzeba po prostu obejrzeć. Nie chcę Cię rozczarować , ale VR-4 pali więcej niż silnik LT-1 w Camaro/Trans Am. Mam Trans Am'a LT1 i średnio pół trasa , pół miasto pali mi 14 litrów na 100. Na trasie 10. No ale przy 100 km/h mam 1200 rpm. Raczej w VR-4 obawiałbym się , że coś popsuje się w środku drogi niż w Camaro LT1 Szczególnie w takich egzemparzach jak powyżej. |
że co? gdzie masz hak do ciągnięcia???
moemnt a może to tylko w wersji USA niema. Ja nie mogę się doszukać ani z tyłu ani z przodu |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 19:23
|
|
|
Ja dopiero teraz sie przyjrzalem ,ze ten haczyk rzeczywiscie wystaje. Tamtedy nie chlodzi sie tarcz tylko powietrze do intercoolerow ale mniejsza o wiekszosc . |
|
|
|
 |
Raafaaell [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2008, 07:25
|
|
|
O sorry No u mnie intercoolerów nie ma , więc powietrze leci prosto na hamulce. Nie pomyslałem , że w VR-4 tam są zamontowane. Ale czegoś takiego nie powinno tam być chyba ... Jeszcze się okaże , że hak przyspawany jest do intercoolera
Za to ten pan chyba się obudził , bo cena poleciała w dół:
KLIK
Ja i tak bym go nie kupił , ze względu na tył.
A tego nawet nie skomentuję:
KLIK
|
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2008, 10:30
|
|
|
Co do pierwszego osobiscie mi sie podoba i jezeli mial bym kupowac vr4 to bym go obejzal.A co z tylem nie tak,tylnia blenda?? ja tez mam wstawiona od 2gen bo bardziej mi sie podobala i po okazyjnej cenie kupilem.Natomiast co do drugiego egzemplaza ,brak mi slow. |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 13:59
|
|
|
hahahaah koszt przeróbek 40 000 boski jest. )
to ja swojego miśka za 20 000 oddam |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2008, 15:02
|
|
|
Mysle ze chlopak do ceny za duzo zer dodal |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
|
|
|
 |
MARIANO69
Forumowicz Turbomaniak!!!

Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: JASIEŃ koło Żar
|
Wysłany: 29-06-2008, 12:52
|
|
|
...ale pytanie brzmi DLACZEGO...!??!
Dlaczego już go sprzedajesz?
Tyle pracy włożone w to auto i pieniędzy i już się pozbywasz?
Ja narazie swojego Dodge-a dopracowuje - też mam gorsze dni kiedy praca nie idzie i myśle sprzedam to w piz... i będzie po kłopocie!!!
ALE FRAJDA Z JAZDY TYM AUTEM REKOMPENSUJE WSZYSTKO!!! |
|
|
|
 |
maxkow [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 14:56
|
|
|
Powiedzcie mi jak wyglada sprawa jesli chodzi o czesci zamiene , narazie nic konkretnego nie wymieniałem a patrzac na ceny jakie sa W PL to zastanawiam sie czy niektorych klamotow nie zamawiac z USA. Jak namowie kumpa na zakup VR4 ,to chyba na spólke kupimy angola i postawimy go w krzaki i bedziemy mieli z niego klamoty, jak widze jakie ceny sa za niektore czesci na allegro to niektorzy by chcieli sprzedac silnik i skrzynie i juz maja zwrot zakupu |
|
|
|
 |
|
|