Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
23-11-2009, 20:42
Tuning - Zwiększenie mocy, modyfikacje - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
mseq
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2008, 20:45   Tuning - Zwiększenie mocy, modyfikacje - Lancer CYxA

Witam,
Przeglądając stronki na eBay'u z dodatkami do Lancera 2008 natknąłem się na aukcje z chip'ami które tuningują silnik. Nie jestem zorjentowany za bardzo w tym temacie, dlatego prosze o wasze komentarze, czy ktoś z was próbował czegoś takiego i czy wogóle faktycznie może to działać jak opisali??
Oto link do jednej aukcji z takim chip'em:

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW

Pozdr
Ostatnio zmieniony przez tyku 30-05-2016, 09:44, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Forensic
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2008, 22:18   

Z tego co się orientuję to nie warto sobie głowy zawracać chipowaniem silnika wolnossącego.
Wykonanie porządnej mapy to niewielki przyrost mocy (kilka procent) kosztem sporych nakładów finansowych.
Popularne na alle... chipy (podejrzewam, że i ten z e-baya) oszukują ECU i zawyżają dawkowanie paliwa.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-06-2008, 23:19   

Znaczy tak się mi wydaje że teoretycznie podchodząc do tematu to chipem w wolnosącej benzynie to można zyskać tylko tyle co normy spalin ograniczają czyli wzrost w pewnych zakresach obrotowych o marne procenty.

Krzychu
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-06-2008, 23:32   

W wolnossacej benzynie czy dieslu nie ma sensu montowanie chipSa ...dostaniesz max pare koni wiecej...ktorych na domiar zlego nie poczujesz nawet, no chyba ze subiektywnie, tak jak niektorzy po zatankowaniu np. v-powera :twisted: :P
Moim skromnym zdaniem szkoda kasy...zamiast tego kup sobie motorek-to jest czysta adrenalina :twisted: :twisted:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2008, 23:45   

To co pokazane na aukcji to pic na wode, tzw rezystorki sprzedawane u nas.
Generalnie chipowanie silnika wolnossacego daje mniejsze przyrosty niz turbo, moza tylko zmodyfikowac dawke paliwa i kat wyprzedzenia zaplonu. Wszystko zalezy od jednostki, niektore silniki wolnossace sa dosc podatne i da sie wyciagnac i kilkanascie KM.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2008, 00:10   

mseq, zamów w aso kolektor wydechowy i turbo od Evo X. Powinno pasować :D
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2008, 09:24   

Jak wylotowy to jeszcze dolotowy bo kasik musisz wylot z turbo podlaczyc (chodz wiesz ktoś kiedyś miał pomysł żeby kompresor od klimy wykożystać jako turbo), Intercooler tez zamów od evo, zamów sobie tez z jakiejś firmy tiuningowej kute tłoki (odprężone pod Turbo powiedz) + korbowód, do tego zmień fazy rorządu pod turbo musisz zmodyfikować może wałki od EVO beda pasować, no i jeszcze oprogramuj sobie nowe mapy w elektronice jak zrobisz dobrze bedzie kolo 300-350 koniow ;)

Krzychu
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-06-2008, 11:59   

Hyhy to już nie lepiej całą jednostkę napędową od diabełka ? A co za tym idzie i hamulce.. Chociaż nie wiadomo czy nadwozie wytrzyma...

I taką oto prostą drogą wnioskowania doszliśmy do momentu w którym najbardziej opłacalna będzie zmiana samochodu :mrgreen:
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
siebastian
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 16:11   

Witam , rozmawiałem z ludźmi z mojego serwisu Mitsubishi i lada momęt mają dostać nowe oprogramowanie które ma kosztować ok 3 tys które podnosi z 140 do 170 Ps w Dieslu
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2008, 16:39   

Ale ten Diesle jest z Turbo to jest inna bajka, bo my tu mowimy o benzynie wolno ssącej, a z tym silnikiem to raczej do jakiegos tunera TDI (Tych od WieśWagena) lepiej jechac bo będą mieć pewnie lepszą wprawe niż spece do Mitsubishi.

Krzychu
 
 
Forensic
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 18:40   

siebastian napisał/a:
Witam , rozmawiałem z ludźmi z mojego serwisu Mitsubishi i lada momęt mają dostać nowe oprogramowanie które ma kosztować ok 3 tys które podnosi z 140 do 170 Ps w Dieslu


Drogo. Zanim zrobisz takie chipowanie niech ci dadzą pisemne oświadczenie, że w razie awarii masz prawo do gwarancji producenta :wink:
Niestety 2.0TDI ma skłonności do awarii głowic (pękają). Ciekawe czy w mitsu jest pancerne sprzęgło jak w BKD VAGa, które wytrzyma taką moc?
 
 
mseq
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 22:04   

Dzięki za opinie, tak czułem że to lipa...

pozdr
 
 
siebastian
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 22:31   

Forensic napisał/a:
siebastian napisał/a:
Witam , rozmawiałem z ludźmi z mojego serwisu Mitsubishi i lada momęt mają dostać nowe oprogramowanie które ma kosztować ok 3 tys które podnosi z 140 do 170 Ps w Dieslu


Drogo. Zanim zrobisz takie chipowanie niech ci dadzą pisemne oświadczenie, że w razie awarii masz prawo do gwarancji producenta :wink:
Niestety 2.0TDI ma skłonności do awarii głowic (pękają). Ciekawe czy w mitsu jest pancerne sprzęgło jak w BKD VAGa, które wytrzyma taką moc?



Wstępnie rozmawiałem z nimi na ten temat i powiedzieli że dadzą gwarancje ale lepirj się zabezpieczyć pisemnym zapewnieniem zobowiązaniem.Dzięki za podpowiedź
 
 
patryk666 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer sedan 1.8
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: bedzin
Wysłany: 26-03-2009, 06:26   

Widać mało niektorzy wiedza jak zwiekszyc moc otoż ja zastosowalem pare przeróbek :

-całkowity dolot INJEN/fujita/bądź no-name do lancerów 1.8,2.0 (koszt kolo 1,5 tys zl)
-sportowy wydech od kolektora wyciecie tłumików zbednych
-sportowe świece
-pompa paliwa od evo x
-sportowe kable elektryczne
-i najważniejsze -chipowanie/napsianie programy od nowa z wyprzedzeniem zaplonu itp, ten zabieg u lancera x daje z dawką bezpieczenstwa kolo 20 koników wiecej.

a dokladnie jestem na etapie umawiania sie na czipowanie ;)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-03-2009, 06:50   

patryk666 napisał/a:
-sportowe świece
-pompa paliwa od evo x
-sportowe kable elektryczne

Nie obraź się ale te elementy to ktoś zrobił cie w bambuko...

patryk666 napisał/a:
-i najważniejsze -chipowanie/napsianie programy od nowa z wyprzedzeniem zaplonu itp, ten zabieg u lancera x daje z dawką bezpieczenstwa kolo 20 koników wiecej.

Jak zrobisz to pokaz wykresy z hamowni...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.