| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
		| Przesunięty przez: Matejko 10-04-2006, 11:56
 | Falujace obroty i kontrolka A/P - o co chodzi? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | hermegiliusz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2005, 13:02   Falujace obroty i kontrolka A/P - o co chodzi? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie, w moim autku na panelu od climatronic'a  jest symbol A/P. Nie mam pojecia co ona oznacza, a tym bardziej drazni mnie jak co jakis czas zaczyna migac. Myslalem, ze to moze konczy sie gaz w instalacji, ale nic z tych rzeczy. Otoz uklad mam pelny i szczelny (ostatnio kontrolowalem). Wiecie moze co to moze oznaczac? To sprawa nr 1. Sprawa nr 2 jest podobna do problemu jednego z forumowiczow. Otoz na biegu jalowym plywaja obroty. I nie widzialbym w tym nic dziwnego, jesli bylaby wlaczona klima. Niestety klimatyzacja jest wylaczona i silnik rozgrzany. Czy to chodzi o jakas regulacje na komputerze?
 Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2005, 13:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | ad.1 A/P to kontrokla filtru przeciwepyłkowego, że właśnie działa...jak mruga to nie do końca dobrze, jeśli mruga tylko w pochmurne deszczowe dni to w sumie looz, bo poprostu filtr pochłonął wilgoć i jak wyschnie to jest ok, a jak mruga niezależnie od pogody to znaczy, że filtr jest zapchany..oczyścić i po sprawie 
 Proponuję oczyścić tak czy inaczej, bo czystrze powietrze wpadnie do autka
 link do operacji z filtrem ==>
 Filtr A/P
 
 w razie wątpliwości pytać
       
 co do drugiego wątku to ja podpowiadał nie bedę bo jeszcze coś zepsujemy
   |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | hermegiliusz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2005, 14:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za szybka odpowiedz, wlasnie tak jest z tym filtrem jak piszesz. Sprawe zaobserwowalem w sobote przy dosc duzych i intensywnych opadach, a ja akurat mknalem w trasie. Mowisz, ze i tak mozna by go wyczyscic. Pozdarwiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2005, 15:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | gwarantuje ci, ze jest tam tyle różnorakiego dobra, że niejeden alergik znienawidziłby cie na amen...jak dobierasz sie do filtra, to bez włączonej stacyjki, bo tam jest ogromniaste napięcie  a dalej tak jak w linku, co podałem... 
 co do falowania silnika to przyczyn może być kilka (naście):
 *ECU - komputer
 elektryka połączenia, przewody
 *Sensor podgrzanego tlenu (heated oxygen sensor HO2S)???
 *Sensor chłodzenia temperatury sinlinka (ECT)
 *Barometric pressure BARO sensor
 *sensor temperatury pobieranego powietrza (IAT)
 *sensor położenia przepustnicy (TP)
 *Exhaust gas reciculation solenoid (EGR)
 *wtryskiwacze
 *Ciśnienie paliwa/ regulator ciśnienia poaliwa
 nieszczelności w układzie dolotowym powietrza...
 (*) można coś więcej powiedzieć...
 część informacji o czujnikach (jak sprawdzać)znajdziesz tu
 wtryskiwacze (41) są tu
 
 jeśli to nie wszystko, to prosze o cynk czego brakuje to uzupełnię...
 |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-06-2005, 16:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | najczestrza przyczyna falujacych obrotow jest silniczek krokowy, radze to sprawdzic lub brudna przepustnica w silnikach gdi |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kravchuk [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-12-2006, 09:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam a kontrolka A/P powinna się śiecić cały czas czy po czasie powinna zgasnąć? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-12-2006, 17:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | cały czas |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |