Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
A teraz moja błękitna strzała
Autor Wiadomość
JACA_1978 
Forumowicz


Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1045
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16-03-2006, 22:26   A teraz moja błękitna strzała

mam colta 1.3 12v 95 r. poducha i wspomaganie w standardzie kupiony w sierpniu od handlarza co prawda bity (trzeba retuszowac bo mistrzowie swiata NIEMCY na naklejki położyli lakier bezbarwny a ja je odkleiłem i jest kicha ) dołożyłem mu centralny i alarm bo stoi pod chmurka troche stukaja zawory wyja łożyska tylnych piast ale przejechałem nim 11 tyś km i nic sie nie dzieje :) (no może spada z obrotów na wolnych ) i za to go cenie jak tak dalej pójdzie będzie GTI
_________________
JACA_1978
dwa blekitne :) diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2006, 23:01   

Te dolegliwości w dużej mierze można samodzielnie zlikwidować :) Zawory wyregulować (na ciepłym silniku) - przestaną stukać, porządnie wyczyścić przepustnicę oraz ustawić TPS i wolne obroty (maks. godzina roboty dla osoby robiącej to po raz pierwszy) i jeździć :) . Z mojego doświadczenia - kiedy według opisu Krzyżaka samodzielnie wyregulowałem TPS, śrubke zgrubną i wolne obroty, po raz pierwszy samochód zaczął równo pracować na wolnych obrotach. Wcześniej zabierało się za to kilku mechaników, a efekty były zawsze takie same - czyli żadne. Jeśli zaś chodzi o łożyska tylnych kół, piszczeć mogą owszem łożyska (z piastą tworzą jedną całość) albo bębny trą o osłonki.
Miłego użytkowania!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.