Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-09-2007, 16:59
[C52A 1.5] pompa sprzęgła????!!!!!!!
Autor Wiadomość
siwy
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2006, 22:52   [C52A 1.5] pompa sprzęgła????!!!!!!!

Witam !!!
Poraz kolejny zwracam się do was o pomoc. Sprawa dotyczy tym razem pompy sprzęgła w ciągu trzech miesięcy poszła mi już druga i nie wiem dlaczego!!! Przy pierwszej było coś takiego chodziła normalnie aż pewnego dnia pedał poszedł w dół i miękki musiałem chwile podpompować sprzęgłem i się uszczelniała aż pewnego pięknego dnia umarła całkowicie. Zamówiłem drugą chodziło wszystko łądnie gdzieś po trzech tygodniach zaczołem odczuwać takjakby sprzęgło mi powoli strasznie oddawało sobie pompowałem przez chwile było normalnie i oddawało normalnie. Aż wkońcu pewnego pięknego dnia siadam do auta a sprzęgła nie ma pedał miękki.
A druga sprawa jest taka że telepie autem przy ruszaniu na pół sprzęgła dowiedziałem się że może to być wycisk pęknięty. A gdy się "prześlizga" sprzęgło albo chwile się pojeździ już rusza normalnie. Ale gdy chcę szybko zmienić bieg (i przyśpieszyć gwałtownie) to czasami zacznie ślizgać sprzęgłem. I jeszcze jedno czy przez ten wycisk może padać pompa???
Proszę o wszelką o pomoc i dziękuję.
pozdrawiam Artur

mitsubishi colt 1989r 1.5 4g15
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 17-03-2006, 22:58   

Witam...

Z tą pompą sprzegła... co zamawiasz??? następna pompę???
jeżeli uzywana to sie nie dziwię że masz cyrki... kup komplet uszczeleczek do pompy wymień i zapomnij o problemie i nie zapominaj że jest cos tak jak siłownik sprzęgła który równiez borutę może robić... jego też zregeneruj.... koszty śmieszne....

A co do szarpania... nie będe sie rozpisywał itd.... poprostu napisze krótko...
Wymień docisk - sprzęgło - łożysko oporowe - koszt części około 300PLN... acha zwróć uwage czy z uszczelniacza wału nie cieknie lub też skrzyni... ale to sie zdarza baaaardzo żadko...

I tak jak pisałem wcześniej - ZAPOMNISZ O SPRZĘGLE....

Ehhh. dopisze jeszcze... szarpanie sprzęgła to przegrzany docisk przez ślizgającą sie tarczę - ślizgająca sie tarcza znaczy sie zużyta lub tez spalona albo zlana olejem...
pęknięty docisk=moooocno slizgające sie sprzęgło lub jego brak...

Pamiętaj że sprzegło wymienia sie w komplecie jaki napisałem... po pierwsze najtaniej wyjdzie przy kupnie (dziwne ale tak jest) - po drugie - masz gwarancję na części - po trzecie poprostu takie są zasady... nie przestrzegasz ryzykujesz....

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 17-03-2006, 23:03   

zmielony wysprzeglik ktory jakostam dziala powoduje ze syf z niego dostaje sie z plynem do pompki ktora to po jakims czasie (w twoim przypadku ok 3 tygodni) sie poprostu wysrywa, wymienic to i to lub uszczelnienie tego tego no i koniecznie plyn i uklad przeplukac denaturatem
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-03-2006, 23:17   

Regeneracja pompki jest identyczna jak u mnie - opis na mojej WWW.
 
 
siwy
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2006, 23:41   

sprzęgło zmieniane w listopadzie całe wysprzęglik też nowy a pompa faktycznie druga była używana za 40 zeta
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 18-03-2006, 08:12   

Jakiej firmy sprzęgło założyłeś???

Pytam o docisk i tarcze z osobna... to że założyłes w listopadzie to nie znaczy że go szlak nie trafił... wiem smutne ale czasami sie zdarza...
Slizganie się sprzęgła to raczej nie wina pompki czy tez siłownika...no musiałoby sie zdarzyć że siłownika sie zaciera lub też pompa blokuje i nie upuszcze ciśnienia... ale o czymś takim jeszcze nie słyszałem w hudraulicznym rozwiązaniu wysprzęglania...

Czekam na info na temat firmy sprzęgła,,,,

Pozdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-03-2006, 11:42   

ROMEL napisał/a:
Slizganie się sprzęgła to raczej nie wina pompki czy tez siłownika...no musiałoby sie zdarzyć że siłownika sie zaciera lub też pompa blokuje i nie upuszcze ciśnienia... ale o czymś takim jeszcze nie słyszałem w hudraulicznym rozwiązaniu wysprzęglania...


Heh, to nie słyszałeś o moim problemie :wink: . Też zaczęło mi się ślizgać sprzęgło, ale czasami bardziej czasami mniej, kupiłem komplet łożysko, docisk, tarcza, ale okazało się że wszystko jest ok - no może docisk trochę dostał jak się tarcza ślizgała. Powodem było zacieranie się wałka wysprzęglającego w obudowie skrzyni. Siedziałem chyba godzinę z olejem i innymi cudami i kluczem francuskim założonym w miejsce wysprzęglika, żeby to jakoś rozruszać. Warto tam czasem zapuścić jakiś środek smarujący żeby sobie szczelinka wessała.
Siwy - proponuję zdjąć wysprzęglik, w jego miejsce na łapę założyć klucz i zobaczyć jak działa sprzęgło
 
 
siwy
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2006, 17:12   

hmmm...... odnośnie firmy sprzęgła to nie mam pojęcia nie pamiętam bo gdzieś faktura mi się zapodziała
dzięki za wszystkie sugestie i pomoc ....... "odrobie w polu przy ziemniakach" tylko wołajcie :lol: :lol: :lol:
odnośnie wykręcenia wysprzęglika to sprawdzę to JOSIE
dzieki wielkie
pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-03-2006, 22:05   

siwy napisał/a:
"odrobie w polu przy ziemniakach"

nie mam pola, ale możesz zaorać doniczki mojej mamie :D
 
 
siwy
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2006, 13:26   

nie ma problemu zaprzęgne dżdżownice do pługa i zaoram doniczki Twojej mamie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.