Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ile wam pali was lancerek?
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-06-2008, 01:29   ile wam pali was lancerek?

Mam pytanie ile wam pali lancer 1.6 CBO ? W miescie i na trasie? Oraz ile wam sie zdarzyło max i min?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 11-06-2008, 07:07   

Moje srednie spalanie (w kombi) od kiedy go mam masz w moim podpisie.
Jak tam klikniesz to mozesz poprzegladac...
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2008, 07:08   

raporty wg uzytkownikow ze stronki autocentrum
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-06-2008, 10:31   

http://www.autocentrum.pl.../lancer/vi.html

konkretnie dla CBO

To ja widziałem ale chce jeszcze zasięgnąc waszej opini czy rzeczywiscie mozna sie zamknąc w 6 trasa 8 miasto?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-06-2008, 10:41   

rosomak1983 napisał/a:
czy rzeczywiscie mozna sie zamknąc w 6 trasa 8 miasto?

przy odpowiedniej jeździe i małym mieście myślę, że można zejść do takich wyników.
z moich wyliczeń wychodziło mi:
trasa
- 7,5 prędkości do 150 km/h max
- 8,5 bardzo szybka jazda
- ok 10 - autostrada

miasto:
- 9,6 - w miarę dynamiczna i mało oszczędna jazda
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
Ostatnio zmieniony przez akbi 12-06-2008, 08:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HamanN 
Mitsumaniak
Jacek

Auto: Lancer 1.6 GLXi KOMBI 94'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 173
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-06-2008, 19:30   

jestem po pomiarach i powiem tak:
leje 98Pb na Neste i warto dolozyc te parew groszy ...
Jezdze glownie (w zasadzie wylacznie) po Szczecinie - trasa Prawobrzeze-> lewobrzeze w miescie miedzy wydzialami szkoly i tak w kolko ...
ostatni moj pomiar : 7.9 (po korek jazda i po korek - nie do odicia)

na 95Pb juz jest cos ok 8.3-8.5

Pozdrawiam :)
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-06-2008, 08:34   

tak w odniesieniu do posta HamanN, to też lałem PB95 i PB98, na jednym i drugim paliwie przejechałem po min 10 tys km i u mnie wyszły odwrotne wskazania ...tzn na PB95 palił średnio o ok 0,5 l/100km mniej
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-06-2008, 13:16   

Miasto, przelot ok. 10 km. (do i z pracy ), latem pomiędzy 7,8 a 8,3 litra na 100km.
Trasa ok 6,3. Jadąc po emerycku czyli do 100, udało się raz mi zejść do 5,8 i to z pełnym pokładem :lol: Tak normalnie to w granicach 6,3 do 6,5, a jak mnie poniesie to i 8.
Zimom dodaj jakiś 1 do 1,5 litra, oczywiście w mieście, bo na trasie wielkiej różnicy nie ma.
Tak więc jak ktoś mnie pyta ile pali? Odpowiadam, że paczkę dziennie :mrgreen: a na poważnie to 8-8,5. Dodam, że palił mi o 2 więcej, ale po wymianie sondy lambda, resecie modułu jest to co napisałem, no i tak ma być.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-06-2008, 18:37   

qpal napisał/a:
ale po wymianie sondy lambda, resecie modułu jest to co napisałem, no i tak ma być.


Ile Cie to wyniosło, tak pytam narazie jestem na etapie sprawdzania ile mi spali.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12-06-2008, 20:04   

rosomak1983 napisał/a:
qpal napisał/a:
ale po wymianie sondy lambda, resecie modułu jest to co napisałem, no i tak ma być.


Ile Cie to wyniosło, tak pytam narazie jestem na etapie sprawdzania ile mi spali.


Sonda firmy NTK polecana przez wszystkich, zakupiona na alledrogo.pl - 90 zł.

Reset komputera, bo mam nadzieję, że o nim mowa jest za gratis :)
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 13-06-2008, 13:39   

Sporo zalezy od stylu jazdy bo tym co jazdzil Akbi teraz jezdze ja i mam nieco
bardziej ekonomiczne wyniki, hehe

Na trasie przy srednim obciazeniu i predkosciach do 130km/h i bez szalenstw ~ 6,5

Po ostatnim tankowaniu, jaza w cyklu mieszanym z 4'ka przezd 60'tka
zszedlem do ok 7l (liczac tak "na oko").

Generalnie moze byc ekonomicznie/ekologicznie ale i dynamicznie jak trzeba i to jest ok.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-06-2008, 14:25   

secki napisał/a:
Sporo zalezy od stylu jazdy bo tym co jazdzil Akbi teraz jezdze ja i mam nieco
bardziej ekonomiczne wyniki, hehe

Na trasie przy srednim obciazeniu i predkosciach do 130km/h i bez szalenstw ~ 6,5

Po ostatnim tankowaniu, jaza w cyklu mieszanym z 4'ka przezd 60'tka
zszedlem do ok 7l (liczac tak "na oko").

i to jest najlepszy dowód, że w zależności tylko i wyłącznie od stylu jazdy, wyniki w spalaniu mogę się różnić nawet o 30% a pewnie i znacznie więcej, bo ja nie jeżdżę aż tak bardzo NIE-ekonomicznie :lol:
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 23:02   

witam.
Mam CD4W, czyli lancera kombi 4WD. Poki co, wg moich pomiarow w dosc agresywnej "trasie" spalanie mialem 8,3 l/100 km, w spokojnej, ekonomicznej trasie zszedlem do ponizej 7 litrow, ale nie byl to prawidlowy pomiar, oparty na podwojnym tankowaniu do pelna, tylko na tankowaniu po 10l i obserwowaniu wskazan diody rezerwy, co jak pewnie wszyscy sie orientuja jest malo miarodajne. Jezdzac po malym miescie zakladam zazwyczaj ze na 1l moge zrobic 10-12 km, czyli chyba dosc asekuracyjnie, a i tak juz mi sie zdarzalo biegac z karnisterkiem:-P
Poza tym przymierzam sie do instalacji sekwencyjnego gazu, bo dramatem jest dla mnie tankowac codziennie za 20 pln, a inaczej chwilowo nie bardzo moge

pozdrawiam

Edytuje, zeby przy okazji poruszyc temat techniki ekonomicznego jezdzenia, bo ciekaw jestem waszych opinii. Wg mojej wiedzy, ekonomiczna jazda opiera sie na:
-Jezdzeniu w miescie na mozliwie najwyzszym biegu, jednak trzymajac sie zakresu 2-3 tysiace obrotow na biegu
-Zmienianiu biegow dopiero w okolicy 3-3,5 tysiaca obrotow, tak, aby po zmianie bylo okolo 2,5tys, podobno jesli obroty spadna ponizej 2 tysiecy i dodaje sie wtedy gazu, silnik jest poddawany zbyt mocnym obciazeniom
-Redukowaniu biegow oraz odpuszczania gazu w celu zmniejszenia predkosci zamiast uzywania w tym celu hamulca roboczego.
- Przy zjezdzaniu z wiekszych gorek, albo po rozpedzeniu auta powinno sie wrzucac 5 bieg i nie dodawac wtedy gazu. W samochodzie wyposazonym w komputer, paliwo wtedy podobno nie jest podawane do silnika, albo jest podawane w minimalnej ilosci. Natomiast zjezdzanie na luzie jest podobno mniej ekonomiczne.

Jesli w ktoryms punkcie sie myle to poprawiajcie:-)
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 15-06-2008, 23:14   

moj byly lancerek kombi
po miescie w lato przy normlanej jezdzie palil ok 8 , przy szalenstwach najwiecej wciagnal 12 ,
w zime po miescie trzeba bylo liczyc te 9 literkow, natomiast na trasie najmniej spalil 5,4 litra i byl to szok :D bo auto bylo zapakowane na maxa ( 5 osob i pelen bagaznik ) dystans 330 km , lecz predkosc przaktycznie nie przekraczala 120km/h ( procz 2 czy 3 wyprzedzen )
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-06-2008, 02:17   

qbiec napisał/a:
Zmienianiu biegow dopiero w okolicy 3-3,5 tysiaca obrotow, tak, aby po zmianie bylo okolo 2,5tys, podobno jesli obroty spadna ponizej 2 tysiecy i dodaje sie wtedy gazu, silnik jest poddawany zbyt mocnym obciazeniom


Niewiem bo jakims znawcom nie jestem ale niekoniecznie tak jest jesli spadnie do 1,5-2 tys. obrotów i dodasz delikatnie gazu to nie czuje żeby sie męczył.Natomiast jak go wtedy przybutujesz to rzeczywiście sie męczy.Z resztą sie zgadzam a nawet sie czegos dowiedziałem nowego
qbiec napisał/a:
powinno sie wrzucac 5 bieg i nie dodawac wtedy gazu.

wypróbuje to :D
Dzieki za tego posta.

[ Dodano: 16-06-2008, 02:19 ]
PS Mówicie serio z tymi 8 litrami w mieście bo spotkałem sie z opinią ze to należy włożyc miedzy bajki i spodziewac sie dychy.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.