blokada predkosci?? |
Autor |
Wiadomość |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 09-05-2008, 01:25 blokada predkosci??
|
|
|
mam pytanie do uzytkownkow miskow, a mianowicie czy jest jakas blokada predkosci w 3000GT ver. 225KM ?? Pytam dlatego ze ostatnio mialem okazje pojezdzic troche szybciej swoim miskiem i ogarnelo mnie wielkie zdziwienie i smutek, kiedy to wskazowka dotarla do 220KM/h i koniec, ta predkosc osiagnolem na 4biegu (skrzynia manual) wkrecil sie do tej predkosci bardzo szybko, zmiana biegu na 5 i koniec. 5tys obrotow i ni ilometra szybciej. pozniej go rozbujalem na 5 biegu i tez do 220km/h i koniec. Zdaje sobie sprawe ze w aucie z 92roku moglo juz pare konikow odejsc jednak jak sprawdzalem na 3biegu osiagnal predkosc 170KM/h to tak dla odzwierciedlenia jego kondycji, moze to malo moze nie - nie wiem, ale mam wrazenie jakby byla jakas blokada predkosci, czy moze byc cos takiego?? jak wspominalem jest to wolnossacy potwor:) z 92r amerykancka wesyja |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2008, 19:18
|
|
|
uuuu, ciekawe ciekawe |
|
|
|
 |
K_iju [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2008, 22:50
|
|
|
mam ten sam samochodzik z tego samego roku i dzis sprawdziłem tez na 3 mam 170 km/h wiec jest to norma ,a co do tych 220 to drogi mi zabrakło i sprawdze innym razem |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 12-05-2008, 01:49
|
|
|
|
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 07:37
|
|
|
hmmm ciekawe. Co prawda nie wiem jak lata wersja bez turbo ale 220 to trochę mało |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 08:32
|
|
|
eclipse 1G zamknąłem licznik (240)
SL'em nie próbowałem ale na miękko by dobił do tych 250 myślę |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 09:53
|
|
|
Nie chce mi sie wierzyc ze tylko 220 poleci,pisal do mnie kiedys jeden z forumowiczow ze cudna sprawa kiedy w swojej sigmie bez problemu zamyka licznik,silniki takie same a na budziku 240 |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2008, 07:27
|
|
|
szkoda że z wrocławia chcialbym zobaczyc jak śmiga 2 tonowe auto bez turbin |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 13-05-2008, 11:25
|
|
|
1590kg:) wazone przy zmianie dow. rej., nie pamietam tylko ile bylo paliwa:) a wracajac do pytania, to moze byc takowa blokada predkosci? nieraz sie gdzies slyszy ze po sciagnieciu blokady czy zabezpieczenia elektronicznego autko jedzie tam duzo szybciej, gdzie tego mozna sie dowiedziec i czy mozna sciagnac to swinstwo:) |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2008, 14:27
|
|
|
blokada na kompie. ale nie sądze żeby była ustawiona tak nisko |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 14-06-2008, 16:01
|
|
|
witam,tam coś jest nie tak albo coś ze skrzynią ? mam sigmę w manualu którą bez problemu wkręcam na 240 motorek 151 kW a ostatnio nawet rozerwało mi skrzynię dokładnie dyferencjał od przeciążenia podobno - na 3 biegu 170 to normalne na 4 da rade zamknąć cały blat - tylko czy znowu warto wyjmować skrzynkę ....kiedyś zastanawiałem się nad 6 - biegową skrzynią ? ale to chyba bez sensu ....ze skrzyniami ogromny problem a auto swoją wiosnę już ma za sobą chociaż dalej wygląda zajeb.... kiedyś nocą od janek do katowic na bardzo długich odcinkach rzędu 30 -60 km zapiep...na zamkniętym liczniku i nic ....jedynym problemem w takiej jezdzie to drogi i słabe manuale w miśkach .
co do ogranicznika to nie wierzę żeby tam była jakaś blokada ...może jest problem w dolocie paliwa ?u mnie tak się dławi po zamknięciu licznika albo gdy wskażnik dochodzi do 8600 obrotów... jednak myśle że to tylko lata robią swoje |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Raafaaell [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2008, 14:02
|
|
|
U mnie autko na gazie poleciało 200 , ale to kwestia braku wydolności miksera. Bo do końca obrotomierza daleeeko było. Na benzynie nie próbowałem , poza tym u nas na takie eksperymenty drogowe nie ma miejsca. Dodam tylko , że nie była to nawet droga szybkiego ruchu. |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 14:28
|
|
|
coś jest nie tak - SL idzie 240 bez kwestii moim Galantem zamykam licznik bez oporów nawet katalogowo SL ma 235 a wiadomo że zawsze jadą szybciej... |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 15-12-2008, 12:34
|
|
|
tak tylko jeszcze napisze bo temat odzyl, ze na kazdym biegu lacznie z 5-ka po wcisnieciu gazu w podloge autko sie zbiera natomiast po jego rozpedzeniu na czwartym biegu do 220 wrzucam piateczke i jest 5 tys obrotow i koniec, pod pedalem gazu jeszcze luzu jednak zero reakcji. Ostatnio znajomy mi mowil ze kiedys mial focusa wersje US, i nie dalo rady pojechac szybciej niz 160km/h i mial blokade predkosci, pozniej go sprzedal i juz nie wnikal czy ktos i gdzie to sciagnol |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 16-12-2008, 10:06
|
|
|
na 4 biegu można przy zdrowym serduchu i manualnej skrzynce zamknąć 240 km - żadna filozofia -przecież tam jest 226 KM , 5 bieg daje jeszcze +,- 15 km bo jest to bieg ekonomiczny jednak jak zauważyłeś te auta w połączeniu skrzynia manual i 24V potrafią już ciągnąć od 1000 obr z 5 biegu i czuć że to idzie ,jest tylko mały problem wtedy ze skrzynią bo potrafi rozerwać dyferencjał co mi się przytrafiło......kiedyś ....ale warto było bo nawet w sprincie z 730 bawarką V8 to te auto właśnie nie miało szans |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|