Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryskiwacze nie chodzą
Autor Wiadomość
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 20:34   wtryskiwacze nie chodzą

ludziska śledze awarie w moim aucie brne coraz dalej wymieniłem już nawet elektronike w aparacie zapłonowym i bez sukcesu ale dotarłem już tak daleko ... wiem na pewno że wtryskiwacze nie podają paliwa . Problem leży w ich zasilaniu bo po podłączeniu na krotko słychać kliknięcie (czy dźwięk ten oznacza otwarcie się wtrysku???) komputer nie nosi śladów
przegrzania więc co ku.....cze jest grane??
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11170
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2008, 00:39   

Pompa paliwa?
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 04:27   

pompa sprawna ciśnienie na listwie jest. na przewodach prowadzących do wtrysku jest około 12v ale co ciekawe na każdym jednym :shock:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11170
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2008, 12:43   

Sprawdż wtryski.
Można samemu,ale lepiej jak zrobi to mechanior.

Napisz jakie są objawy,bo może nie tu szukasz. :wink:
 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-06-2008, 01:02   

12V będzie na każdym. Bo sterowane są tak że na jeden z biegunów jest podawany cały czas + zasilania 12V a drugi jest w odpowiednich krótkich momentach zwierany do masy. Pytanie jeszcze jak robiłeś pomiar? Czy jeden kabelek miernika przykładałeś do masy (karoserii samochodu) a drugi do jednego z biegunów wtryskiwacza - wtedy będziesz miał ok 12V. Ale lepiej sprawdzić przytykając jeden kabelek miernika do jednego bieguna przewodu od wtryskiwacza a drugi do drugiego bieguna - wtedy powinieneś mieć 0V przy niepracującym silniku lub troszkę powyżej zera przy pracującym (tak naprawdę są tam krótkie impulsy 12V które najlepiej zaobserwować za pomocą oscyloskopu). Jeżeli tak sprawdzając masz całe 12V to wtryski byś miał cały czas otwarte i uwalony byłby komp.

Ja kiedyś miałem podobny problem. Sprawdzone było wszystko tzn. iskra była, impulsy na wtryskach też były, wtryski także chodziły (cykały) ale niestety uszkodzony był komputer a konkretnie nie było zasilania części czujników. Co powodowało że komp dawał te impulsy w zupełnie nieodpowiednich momentach i samochód nie odpalał.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 04:36   

jest tak jak piszesz pomiędzy przewodami jest 0V ale już między masą z aku a każdym jednym około 12V. wtryskiwacze po podaniu impulsu otwierają sie (słychać to).
po wizycie u fachmenów komputer wykazał błąd czujnika płożenia wału wiec załatwiłem drugi
aparat zapłonowy i dalej nic. wczoraj do tego wszystkiego przestało działać krematorium
no i jestem całkowicie usiedlony.
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-06-2008, 08:17   

Co to znaczy że przestało działać krematorium?
Sprawdź czy masz zasilanie 5V wychodzące na czujniki.
Ja właśnie tak miałem że tego napięcia nie było i wszelkie czujniki zasilane nim po prostu nie działały. Na złączu przepływomierza gdzieś też powinno być 5V. Spróbuj je znaleźć na którymś z pin-ów. Jak go nie będzie to możesz mieć usterkę podobną do mojej. Powodzenia.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 15:00   

krematorium to gaz(LPG) sprawdzić niemge bo oddałem kompa do fachowca
zobaczymy co zdziała

[ Dodano: 18-06-2008, 14:25 ]
komp sprawny!!!!! ???
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-06-2008, 07:06   

A sprawdzałeś emulator wtrysków od gazu??
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 07:27   

kurcze przyznam sie że emulatora nie moge w moim aucie namierzyć.
mam tylko przełącznik lecho WR http://www.lecholpg.pl/pl/oferta_wr.html
po za tym na drodze do wtryskiwaczy jest przekaźnik ale on też działa poprawnie.
osobiscie caly czas mi siedzi w glowie czy to w dalszym ciągu nie aparat zapłonowy
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 05-07-2008, 20:10   

a może któryś z bezpieczników lub przekażników????
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.