Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] HELP!!! Olej w zbiorniczku wyrównawczym?
Autor Wiadomość
marty29
[Usunięty]

  Wysłany: 14-06-2008, 18:12   [Cari 1.9TD] HELP!!! Olej w zbiorniczku wyrównawczym?

Po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego zauważyłem na nim lekką kaszkę. Włożyłem tam palca i przeżyłem szok. Za palcu zastała mi czarna maź, która moim zdaniem jest olejem :shock:

Teraz zagwozdka: czy to efekt zużytej uszczelki pod głowicą czy po prostu ktoś pomylił zbiorniczki i przez pomyłkę wlało mu się trochę oleju. Na korku wlewu oleju do silnika nie ma niczego podejrzanego, jest czysty olej. Odkręciłem też wąż przy chlodnicy, płyn chłodniczy jest czysty, klarowny. Mam nadzieję, że to nie jest zonk, bo cieszę się carismą dopiero szósty dzień

pozdrawiam
 
 
rynio_di
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 21:26   

Ja właśnie naprawiam miśka który miał w zbiorniczku olej ,niestety ale poszła uszczelka pod głowicą uszkodzenie minimalne ale olej pogoniło do wody. Olej w zbiorniczku powinien być ciemny ,jeżeli dostał się tam przez pomyłkę to bardziej brunatny.
 
 
darmat
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 22:12   

moim zdaniem to raczej napewno poszła ci uszczelka pod głowicą
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 00:07   

marty29 napisał/a:
moim zdaniem to raczej napewno poszła ci uszczelka pod głowicą

Wersja bardzo optymistyczna. Po zdjeciu glowicy daj ja do sprawdzenia. W tych silnikach glowica nie nalezy do najmocniejszych elementow.
 
 
marty29
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 08:43   

Pocieszenie żadne :( :( :( A myślałem, że mam fajny i dobry samochód :( :evil: Znaczy, że szykują się duże koszty.
Dzięki za odpowiedzi.
 
 
rynio_di
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 11:27   

No nie takie duże. Uszczelka pod głowice 100-150 zł zależy od wytwórcy ,Pasek rozrządu ,jak był zmieniany to nie musisz a tak to 80-100 zł. Nie wiem co zalecane jest w temacie śrub do głowicy jeżeli jest 10 szt to też około 100zł głowicy szlifować nie musisz należy,, zabielić ,,w celu dokładnej oceny.I robocizna a to już sprawa do negocjacji! Lub jak masz troszkę smykałki i kogoś do porady wymienisz sam ,oczywiście przestrzegając zasad dokręcania głowicy.
 
 
marty29
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2008, 14:03   

Wyciągnąłem zbiorniczek, wyczyściłem gruntownie, zamontowałem, uzupełniłem płyn i pojechałem na jazdę próbną. Przejechałem jakieś 30 km i nic się nie dzieje, żadnych śladów oleju w płynie. No chyba, że się coś później ujawni. Bagnet czysty, korek oleju czysty, nic nie kopci, chodzi równiutko.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 15-06-2008, 22:33   

Cytat:
Wyciągnąłem zbiorniczek, wyczyściłem gruntownie, zamontowałem, uzupełniłem płyn i pojechałem na jazdę próbną. Przejechałem jakieś 30 km i nic się nie dzieje, żadnych śladów oleju w płynie. No chyba, że się coś później ujawni. Bagnet czysty, korek oleju czysty, nic nie kopci, chodzi równiutko.

no to jeździj i obserwuj od czasu do czasu :)
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
marty29
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 08:33   

Chyba będę musiał, bo mam teraz trochę opłat z tym samochodem, ubezpieczenie, rejestracja itp. Ale podjadę do mechaniora mimo wszystko, bo nie chciałbym gdzieś stanąć w szczerym polu. Aż się boję normalnie :lol:

BTW: czy to normalne, żeby po zimnej nocy poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym spadł o jakiś centymetr? Bo wczoraj wieczorem sprawdzałem i było około pół zbiorniczka, auto stało całą noc na dworze, rano patrzę, i mam właśnie płynu o cm mniej. Płyn jak zimny to chyba zmniejsza swoją objętość ? Na moje oko to nigdzie przecieków nie ma, pod autem sucho, osłona plastikowa pod silnikiem sucha :)
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 23:04   

marty29 napisał/a:
zy to normalne, żeby po zimnej nocy poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym spadł o jakiś centymetr?

Tak normalne.
 
 
romek2 
Mitsumaniak


Auto: carisma 1.9td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 38
Skąd: rzeszów
Wysłany: 16-06-2008, 23:27   

Takie prawa fizyki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.