Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dławi silnik na benzynie przyczyna - może komuś się przyda
Autor Wiadomość
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 25-06-2008, 09:11   dławi silnik na benzynie przyczyna - może komuś się przyda

Jak pisałem w postach wczesniej, miałem dość dziwny objaw dławienia silnika na beznynie, przy obrotach do 2000, zwłaszcza na zimnym silniku. Jest przyczyna!
Przy montażu gazu został założony mikser przy kolektorze dolotowym i klapka antywybuchowa za przepływomierzem. W efekcie rura łącząca filtr i kolektor była dość mocno przygięta - oba końce rury zostały jakby przysunięte do siebie. Przy okazji spowodowało to przyspieszone pęknięcie tej rury. Nową rurę zamontowałem trochę inaczej - wyprostowałem trochę kolanka - i nie to samo auto!!! Teraz prawidłowo zachowuje się i na beznyznie - zimny, ciepły silnik, i na gazie.
Pozostaje mi tylko jeszcze wstawić bum klapkę w środek tej rury, i powinno byc już dobrze
szamcio
 
 
phixius 
Mitsumaniak
Gotów do lotu ;)

Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 181
Skąd: Kalisz
Wysłany: 25-06-2008, 14:25   

Czyli tak jak mówiłem.
Lewe powietrze było przyczyna tak samo jak u mnie;)
_________________

 
 
szamcio11 
Forumowicz

Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 227
Skąd: kraków
Wysłany: 25-06-2008, 14:28   

w moim przypadku lewe powietrze po uszkodzeniu "trąby słonia" to sprawa wtórna - ona poogrszyła tylko sprawę. Natomiast głównym powodem nieparwidłowej pray silnika było zbytnie zgięcie kolanek rury. Przy szczelnej rurze nieprawidłowść była. Natomiast po wyprostowaniu rury już się polepszyło
szamcio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.