 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dławi silnik na benzynie przyczyna - może komuś się przyda |
Autor |
Wiadomość |
szamcio11
Forumowicz
Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 227 Skąd: kraków
|
Wysłany: 25-06-2008, 09:11 dławi silnik na benzynie przyczyna - może komuś się przyda
|
|
|
Jak pisałem w postach wczesniej, miałem dość dziwny objaw dławienia silnika na beznynie, przy obrotach do 2000, zwłaszcza na zimnym silniku. Jest przyczyna!
Przy montażu gazu został założony mikser przy kolektorze dolotowym i klapka antywybuchowa za przepływomierzem. W efekcie rura łącząca filtr i kolektor była dość mocno przygięta - oba końce rury zostały jakby przysunięte do siebie. Przy okazji spowodowało to przyspieszone pęknięcie tej rury. Nową rurę zamontowałem trochę inaczej - wyprostowałem trochę kolanka - i nie to samo auto!!! Teraz prawidłowo zachowuje się i na beznyznie - zimny, ciepły silnik, i na gazie.
Pozostaje mi tylko jeszcze wstawić bum klapkę w środek tej rury, i powinno byc już dobrze
szamcio |
|
|
|
 |
phixius
Mitsumaniak Gotów do lotu ;)
Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 181 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 25-06-2008, 14:25
|
|
|
Czyli tak jak mówiłem.
Lewe powietrze było przyczyna tak samo jak u mnie;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
szamcio11
Forumowicz
Auto: space wagon 2,0 B+LPG, 93 AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 227 Skąd: kraków
|
Wysłany: 25-06-2008, 14:28
|
|
|
w moim przypadku lewe powietrze po uszkodzeniu "trąby słonia" to sprawa wtórna - ona poogrszyła tylko sprawę. Natomiast głównym powodem nieparwidłowej pray silnika było zbytnie zgięcie kolanek rury. Przy szczelnej rurze nieprawidłowść była. Natomiast po wyprostowaniu rury już się polepszyło
szamcio |
|
|
|
 |
|
|